2023-02-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Aha, visste inte att handels inte använder timvikariat. Tack för info.

Och visst får man alltid lägsta ersättningen, men Linn får det ju att låta som att hon hade så himla bra föräldrapenning, vilket jag har svårt att tänka mig eftersom hon knappast kan ha arbetat heltid mer än max en sommar.

Har aldrig uppfattat det som att Linn uttryckt att hon hade bra föräldrapenning första året med tindra? Däremot kanske senare men då har hon ju fakstokt också haft det
Citera
2023-02-14, 17:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Haha hänglås mellan Simons namn. Han är ju ett riktigt kap och alla tjejer vill ha honom😅...

Hahah tänkte på det oxå, lite väl brutalt och fjortis aktigt 🤣 Skit många som står på kö för simmeboy 😍🧁
Citera
2023-02-14, 17:52
Medlem
NU SÅ! Bra Linnsan ⭐️
Citera
2023-02-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Haha hänglås mellan Simons namn. Han är ju ett riktigt kap och alla tjejer vill ha honom😅...
Ja, han är ju fast i förhållandet, så hänglåsen passar väl in där. Hemskt att hon inte verkar se några problem alls med det. Läskig tjej.
Citera
2023-02-14, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nu har Linn tagit råd av mig här i tråden och ändrat sin biograf.
Tagit bort vilken modell av boende hon bor i och sin ålder osv som jag påpekade var stört😂
Nu är biografen mycket bättre borde tagit betalt, skickar en faktura direeekt🤣

”Trebarnsmamma från Örebro🧚
Triss i flickor ,Tindra 5, Juvelia 2,5, Belle 9 mån💖💖💖 🔒 @simonbrannvall 🔒
Älskar pyssel och pluggar till florist🎨🌸🌱”

BIOGRAFI för sjutton 🤣
Citera
2023-02-14, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Nu har Linn tagit råd av mig här i tråden och ändrat sin biograf.
Tagit bort vilken modell av boende hon bor i och sin ålder osv som jag påpekade var stört😂
Nu är biografen mycket bättre borde tagit betalt, skickar en faktura direeekt🤣

”Trebarnsmamma från Örebro🧚
Triss i flickor ,Tindra 5, Juvelia 2,5, Belle 9 mån💖💖💖 🔒 @simonbrannvall 🔒
Älskar pyssel och pluggar till florist🎨🌸🌱”
Varför skriver hon inte att Tindra är 5,5? Blir det för stor åldersskillnad då på barnen?
Citera
2023-02-14, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
BIOGRAFI för sjutton 🤣

Hoppsan 😂😂😂
Citera
2023-02-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Varför skriver hon inte att Tindra är 5,5? Blir det för stor åldersskillnad då på barnen?

För att Tindra är 5,5 den 4/3. Linn håller hårt i åldrarna, förutom när hon glömde bort att Tindra var 5 och inte 4 😉
Citera
2023-02-14, 19:46
Medlem
Är inte J hos sin pappa varannan vecka? Tycker hon har varit hos Linn i flera veckor nu...eller så är det gamla bilder hon visar.. T verkar ju ha pappavecka nu iallafall
Citera
2023-02-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Är inte J hos sin pappa varannan vecka? Tycker hon har varit hos Linn i flera veckor nu...eller så är det gamla bilder hon visar.. T verkar ju ha pappavecka nu iallafall

Tror de börjat med det igen, J kanske också är magsjuk, de flesta väljer nog att ha kvar barnen hos den andra föräldern tills barnet är helt friskt, så kan vara därför…
Citera
2023-02-14, 19:56
Avslutad
Rivsåren på belle är redan borta?!
Citera
2023-02-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
NU SÅ! Bra Linnsan ⭐️
Ja, dääär kom den..! Började nästan bli lite orolig att något hänt henne när det inte bara var gulli-gull-bilder hela dagen.. 🤪
Ska vi gissa att personen som ifrågasatt är blockad..? Fast kommentaren fick vara kvar och blev tom besvarad! Kanske Linnsan har lärt sig ett och annat av att läsa här.. 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in