Citat:
Ursprungligen postat av
HermanSerman
Givetvis ger jag tillbaka, när du larvar dig och inte kan hålla tonen och så uppenbart tramsar. Har du problem med det kanske du ska sluta hänga på fora av detta slag, starta en blogg där du aldrig blir ifrågasatt/överbevisad, du passar bättre att föra monolog än dialog?
Gällande axelvaddar, orkar jag inte tramsa med dig. Jag är äldre än dig, och var med när denna guldålder ägde rum. Men du går helt off topic och blir motvals, när du överbevisas att SE hade breda axlar i specifika plagg, osv. Häpnadsväckande, var ordet. Som sagt. Jag vill inte samtala med dig. Du ballar ur omgående, oerhört tröttsamt. Vänligen svara inte på detta. Utgå!
90% off topic igen... Snacka om att balla ur... Överbevisas jag att SE hade breda axlar i specifika plagg? Nej, jag har konstant vidhållit att han kan ha sett bred ut över axlarna. Men det hade vem som helst gjort i axelvaddar, det är det som är poängen.
Och det är jäkligt partiskt att välja ut en helt uppenbart förvrängd bild och använda som bevis för att SE skulle sett extremt bredaxlad ut.
Hage, som exempel säger inte att plagget såg brett ut över ryggen, det är mannen som ser ut att ha bred rygg. SE är tanig över axlarna, nästintill kvinnlig.
Sätt på vem som helst axelvaddar och de är bredare än SE.