2023-02-14, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ethernal
utifrån chattkonversationer har man väl gissningsvis kommit fram till att han betalat HS för att ha sex med frugan
Låter som ett rimligt antagande.
Citera
2023-02-14, 17:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Låter som ett rimligt antagande.
kom på en till anledning, det kan även vara så att det i chattkonversation framkommit att frugan inte kommer vara medveten om att det är han som har sex med henne, då blir det ju våldtäkt. jag resonerar så här, om jag är hemma hos dig och fikar och du berättar att din fruga ligger naken, bunden och ögonbindlat i ert sovrum och väntar på att en främlig ska komma och ta henne för det är en stor kink, om jag sen har sex med henne och hon verkar tycka det är trevlig så kan jag ju omöjligen veta att hon inte var med på det typ. inte ett vattentätt försvar men tror man har en rimlig chans iaf, jämnfört med om det finns svart på vitt att hon inte var med på det
Citera
2023-02-14, 18:01
Medlem
Citat:
utifrån chattkonversationer har man väl gissningsvis kommit fram till att han betalat HS för att ha sex med frugan

Precis min tanke med..
Dock borde det ju finnas fler som betalat för sex, det lät ju i alla fall så i Aftonbladets artikel om fallet.
Men vi får väl se när fupen kommer.
Citera
2023-02-14, 18:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Men hela poängen är ju att ifall kvinnan ifråga bara hade betett sig ansvarsfullt själv dvs inte flyttat ihop med idioten och absolut inte skaffat fler barn under rådande omständigheter utan fortsatt att bo med sina barn och träffat sängvätaren när det hade passat henne och barnen. Hur länge skulle jubelidioten hade lyckats hålla masken som den charmige prinsen? Han var ju ökänd i Norrtälje. Ingen tyckte om honom - enligt en skribent här i tråden.

Felet med dessa ”Carolas” är att de själva beter sig som barn trots att de har skaffat sig ett vuxet ansvar som förälder. De kan inte umgås som normala människor gör för att lära känna varandra utan de tycks vara livrädda att mannen ifråga väljer någon annan ifall han inte omedelbart binds till kvinnan med åtminstone en unge och en gemensam bostad..

Det som ska agera som en ”fälla” till mannen drabbar sen kvinnan själv.

Det är dock helt otroligt oansvarigt att som förälder riskera sina egna barns välmående genom att introducera barnen till män som man själv inte känner för fem öre. Och inte nog med det utan TVINGA UNGARNA att bo under samma tak med en idiot för att man är så sugen på kinky sex med idioten.

Det är liknande beteende som missbrukare brukar ha. Barnen kommer sist på deras priolista trots mycket snack om hur viktiga ungarna är för dem.

Håller med dig till 100 %. Blir så less på alla som skaffar barn skiljer sig och snabbt skaffar ny partner man inte känner och tvingar dom att flytta och bli utsatt för gud vet vad. Det är en sak om man är barnfri men när man är förälder är det barnet som måste prioriteras och skyddas. Inte undra på att så många får psykiska problem!
Citera
2023-02-14, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Utveckla gärna.

Jag vet, så enkelt är det
Citera
2023-02-14, 18:48
Medlem
Citat:
kom på en till anledning, det kan även vara så att det i chattkonversation framkommit att frugan inte kommer vara medveten om att det är han som har sex med henne, då blir det ju våldtäkt. jag resonerar så här, om jag är hemma hos dig och fikar och du berättar att din fruga ligger naken, bunden och ögonbindlat i ert sovrum och väntar på att en främlig ska komma och ta henne för det är en stor kink, om jag sen har sex med henne och hon verkar tycka det är trevlig så kan jag ju omöjligen veta att hon inte var med på det typ. inte ett vattentätt försvar men tror man har en rimlig chans iaf, jämnfört med om det finns svart på vitt att hon inte var med på det
Hehe

Alltså när det kommer till den här typen som passerat varenda gräns så skulle vad som helst kunna komma fram efter tömning av datorer, tele, hårddiskar etc.
Driften av båtsporten och allt annat som kostat på för att hålla koll på Bo skulle kunna och komma fram vilket det torde gjort.

Väntar på att Swefup.se lägger upp fup framöver
Citera
2023-02-14, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa Luxemburg
Du har många poänger. Dessutom kan den sortens män lukta sig fram till den sortens kvinnor.

Och jag vill hävda att även tvärtom gäller.

Den här kvinnan exempelvis säger i Aftonblaskans intervju att mannen ifråga ”kändes väldigt mogen” när de träffades och att det var ngt hon behövde i sitt liv då.

Nu kan ju vem som helst själv konstatera att mannen ifråga beter sig som ett barn i lägre tonåren. Han håller på med TikTok och tävlar med sambon om likes. Hans ”frågesport” representerar 8 åringens briljans. Det existerar absolut inget i honom som man skulle vilja kalla för ”moget”. Snarare efterblivet. Men just den här kvinnan ansåg honom vara till och med ”väldigt” mogen när de träffades 😳.
Citera
2023-02-14, 18:58
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2023-02-14, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Håller med dig till 100 %. Blir så less på alla som skaffar barn skiljer sig och snabbt skaffar ny partner man inte känner och tvingar dom att flytta och bli utsatt för gud vet vad. Det är en sak om man är barnfri men när man är förälder är det barnet som måste prioriteras och skyddas. Inte undra på att så många får psykiska problem!

Man pratar här endast om kvinnans lidande och klappar henne på axeln för att hon efter 9år äntligen pratade ur skägget när situationen inte gick att dölja längre.

Men vem bryr sig om barnen som har fått lida under 9 års tid pga mammans val av partner? Och pga hennes intresse för kinky sex.. (besök av främmande sjuka män i barnets hem.. &#128584. Och pga mammans oförmåga/ovilja att sätta barnen i första rum.

Barnen har säkert sett mammans blåmärken. Troligtvis hört ett och annat. Och kanske även sett helt sjuka saker.

Och detta på ett ställe där de ska känna sig trygga o omhändertagna.
Citera
2023-02-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Har tjocka lärare rolex och guldkedjor numera.. lol

Han har ingen Rolex,utan en halvtaskig Breitling helt enkelt.
Citera
2023-02-14, 19:23
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunettc80
Det är mig du pratar om. Vill bara säga att din kommentar är sjukt onödig och visar bara på hur lite du förstår!

Så starkt av dig att våga berätta till slut och komma ur hans grepp. Hoppas du får läka och får en ljus framtid!
Citera
2023-02-14, 19:27
Medlem
Citat:

Är han kvinnans före detta man? Eller pappa? Bror?

Samma efternamn.. 🤔

Om det är exet så tycks kvinnan hysa tycke för äldre, pervon..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in