2023-02-13, 21:39
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
G är ju dock Grigor och han är armenier.

Polisen påstår att MGM endast är en fd skolkamrat, inget mer.
Men nån eller några påstår att de även varit ihop eller jobbat ihop inom vården.

Kanske ett hemligt eller kort förhållande som dottern inte vill erkänna för polisen för stunden?

De kan ju vara så att flickan döljer något. Kanske hon hade nån hemlig relation med honom som hon undanhöll för mamman och andra.

Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Jag hoppas att du har rätt. För i så fall så kommer jag tillbaka sen, och citerar alla jävlar som tjafsat med mig här innan och lägger en fet, stor jävla fu-emoji.

Vi hörs.

Haha, och om du har fel då
Citera
2023-02-13, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammastutte
Mamman som har gått bort heter
Ferid* C*usevic
*=A

Dottern som är allvarligt skadad heter
F*tima K*sic
*=A

Enligt uppgifter är gärningsmannen F*timas man
T*rik Benc*
*=a

Blod i hela trappuppgången, över hela lägenheten, lite oklart vad för tillhyggen det handlar om.

Alla inblandade är bosnier.

Sånt här som gör att man tappar hoppet om vissa människor. Häver vilket jävla skit som helst bakom skärmen. Namn som inte stämmer för 5 öre. Jag känner de inblandade, dina namn är bara fel.
Äckligt att häva ur sig namn som sen kan få svårt att få bort den stämpeln.
"enligt uppgifter" snacka skit. Du hittar bara på namn eller tror på rykten från killgissningar.
Finns inga uppgifter alls om dessa namn för de personerna du skriver om är inte inblandade.
Tänk dig för nästa gång du anklagar fel personer.
Citera
2023-02-13, 21:40
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Kolla på bilderna Meliha

https://ibb.co/jGpBgJr

Och kolla den här bilden på Greg instagram tycker att den här flickan liknar något Meliha

https://ibb.co/CB0CW9r

Kanske barn ihop från skol klassen men Meliha vill inte berätta jag bara spekulerar
Vad snackar du om?
Melih* har inga barn.
Citera
2023-02-13, 21:44
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Kolla på bilderna Meliha

https://ibb.co/jGpBgJr

Och kolla den här bilden på Greg instagram tycker att den här flickan liknar något Meliha

https://ibb.co/CB0CW9r

Kanske barn ihop från skol klassen men Meliha vill inte berätta jag bara spekulerar

Nej. Krångla inte till det nu.
Citera
2023-02-13, 21:47
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
De kan ju vara så att flickan döljer något. Kanske hon hade nån hemlig relation med honom som hon undanhöll för mamman och andra.

Haha, och om du har fel då

Ja, vi får väl se. Har jag fel, så erkänner jag att jag hade fel, om än olyckligt. Men att typ 4-5 användare kommer in och kallar mig efterbliven osv. på grund av detta... Det blir ju lagom ironiskt om det faktiskt visar sig att de hade fel.
Citera
2023-02-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Jag håller med dig. Tror att några i tråden missuppfattat, trodde alla hade släppt Grigor vid det här laget.
Grigor har Farah Diba frisyr, därför alla tror han är den skyldige.
Sjuk idiot som ringt på familjens dörr tidigare, en stalker..
Senast redigerad av moshes 2023-02-13 kl. 22:00.
Citera
2023-02-13, 21:59
Moderator
KomissarieBecks avatar
Det man bör ha med sig är att det är högst sannolikt att det finns någon form av koppling mellan GM och BO med anledning av det kraftiga övervåldet.
Om det nu finns något som kan kallas normala fall så nöjer sig en mördare med att just bara döda om de inte finns någon koppling/relation till offret.

I det här fallet verkar raseri/hat/svartsjuka eller motsvarande funnits med i bilden eftersom det verkar vara extremt övervåld och vad det verkar ett utdraget sådant.

Självfallet finns det undantag där knäppgökar i psykos/drogrus spårat ur helt men det får anses vara väldigt sällan.
Senast redigerad av KomissarieBeck 2023-02-13 kl. 22:16.
Citera
2023-02-13, 22:00
Medlem
TonaldRumps avatar
Är det någon som har kvar den där videon som postades tidigare? Där de visade brottsplatsen? Länken fungerade inte eftersom den hade blivit arkiverad.
Citera
2023-02-13, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Det man bör ha med sig är att det är högst sannolikt att det finns någon form av koppling mellan GM och BO med anledning av det kraftiga övervåldet.
Om det nu finns något som kan kallas normala fall så nöjer sig en mördare med att just bara döda om de inte finns någon koppling/relation till offret.

I det här fallet verkar raseri/hat/svartsjuka eller motsvarande funnits med i bilden eftersom det verkar vara extremt övervåld och vad det verkar ett utdraget sådant.

Självfallet finns det undantag där knäppgökar i psykos/drogrus spårat ur helt men det får anses vara väldigt sällan.
Det räcker väl att gärningsmannen känt sig kränkt över nån skämtsam kommentar i socialt medie.
Han har ju Farah Diba frisyr, och det kan flickan ha kommenterat.En drottnings frisyr, så..
Han tar sig till flickans bostad,och kokar av förtrytelse, det finns ju sådana typer som inte förstår skämt
och anser sig ha rätt att mörda pga uppkevd kränkning
uppfattar sig ha anledning=/motiv-bild att mörda..
Citera
2023-02-13, 22:15
Medlem
Citat:
Är det någon som har kvar den där videon som postades tidigare? Där de visade brottsplatsen? Länken fungerade inte eftersom den hade blivit arkiverad.

Jag har videon men vet inte hur man lägger upp.

För övrigt så är GS den MGM. Har fått det bekräftat av släkting till GS. Enligt h*n ska GS och kvinnan varit tillsammans en kort period. Men att polisen nu gått ut och sagt att det inte är något ex gör mig ändå förvirrad. Vill inte kvinnan erkänna för dem pga rädslans för vad resten av familjen kommer reagera på eller har GS hittat på för sin familj?

Hur som helst. GS lär sitta inne lång tid fram över.

Videon kan jag lägga upp om jag får någon bra beskrivning på hur man gör!
Citera
2023-02-13, 22:17
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Det räcker väl att gärningsmannen känt sig kränkt över nån skämtsam kommentar i socialt medie.
Han har ju Farah Diba frisyr, och det kan flickan ha kommenterat.En drottnings frisyr, så..
Han tar sig till flickans bostad,och kokar av förtrytelse, det finns ju sådana typer som inte förstår skämt
och anser sig ha rätt att mörda pga uppkevd kränkning
uppfattar sig ha anledning=/motiv-bild att mörda..

Som sagt:

Citera
2023-02-13, 22:18
Medlem
Citat:

https://imgur.com/a/nXvEBaA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in