2023-02-13, 19:34
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Länk? Gick tillbaka i tråden men hittar inget, bara folk som frågar vem GM är

https://www.instagram.com/grigorsargisyan/
Citera
2023-02-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
OK, tack. Misstänkte att påståendet kom från dig.
Jag litar mer på det du skriver, jämfört med exempelvis den andra användaren som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Du känns mer trovärdig, enligt den information du bistått med.

Som jag nämnde så känner jag maken sedan säkert 20år tillbaka, även hans familj.
Jag lider otroligt med dom, han är en väldigt snäll och omtänksam människa även sjukt rolig.

Dotter döljer något 100% Men det kommer komma fram i FUP, för detta är inte en slump.
Citera
2023-02-13, 19:44
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBAyoungboy
Min gissning är att han och dottern har haft lite affärer bakom, sen har hon sagt ifrån eftersom hon har en kille. Eftersom båda jobbar inom vården TROR jag så har dom träffats där. Sen kunde han inte ta att hon "lämnade" hon.

Men det är bara en gissning.
Din gissning låter trolig. Då verkar det som ett överlagt mord och inte som ett slumpmässigt vansinnesdåd. Fruktansvärt brott, så aggressivt bortom all medmänsklighet.

Vet du om de jobbade på samma vårdinrättning?
Citera
2023-02-13, 19:46
Medlem
silbersky007s avatar
Bosnjaker familjer mödrar brukar inte prassla runt så att BO’s man kan ligga bakom finns inte på kartan. Det måste vara något mellan dottern och GM .
Citera
2023-02-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Din gissning låter trolig. Då verkar det som ett överlagt mord och inte som ett slumpmässigt vansinnesdåd. Fruktansvärt brott, så aggressivt bortom all medmänsklighet.

Vet du om de jobbade på samma vårdinrättning?
Jag TROR att båda jobbade inom vården, men notera TROR! Han gjorde det i alla fall och har även en bild på insta där han poserar med vårdens kläder.

Men jag kan nästan sätta pengar på att något ligger bakom detta, Detta är inte en slump!
Men som sagt eftersom han erkänt kommer det inte ta lång tid innan stämningsansökan kommer in till Örebro tingsrätt.

Enligt vittnen, hade han något slags yxa och machete som han gick berserk med, han ska även ha sparkat dottern i huvudet när hon låg ner. Denna killen är utan tvekan psykiskt sjukt
Citera
2023-02-13, 20:01
Medlem
zhypers avatar
Citat:
Ni kan ju inte vara friska människor, sluta påstå massa skit!

Jävla nötter alltså, varför skulle han göra något sånt?

Påstå och påstå. Detta är flashback och här spekulerar folk, sjukare saker har hänt.
Citera
2023-02-13, 20:12
Medlem
Denne Grigor, vilket land kommer han ifrån?

Ser på Instagram att han följer samhällsnytt. Vet inte om det finns nån sökfunktion på användares kommentarer? För där kan man se många vidriga hot i kommentarsfältet. För att få en liten inblick i grabbens hjärna tänkte jag.
Citera
2023-02-13, 20:14
Medlem
Tyrranics avatar
Måste ändå nämna det som G.W säger. Krångla inte till det, och hata slumpen.

Det måste finnas en logisk koppling till yngre BO som orsakat denna vrede och detta dåd. Varför annars åka 3 mil till bostaden flera dagar på raken. Varför bära med sig ryggsäck? Det måste vara planerat.

Någon som vet om yngre BO var aktiv på sociala medier? Snapchat? Instagram?
Citera
2023-02-13, 20:15
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Jag TROR att båda jobbade inom vården, men notera TROR! Han gjorde det i alla fall och har även en bild på insta där han poserar med vårdens kläder.

Men jag kan nästan sätta pengar på att något ligger bakom detta, Detta är inte en slump!
Men som sagt eftersom han erkänt kommer det inte ta lång tid innan stämningsansökan kommer in till Örebro tingsrätt.

Enligt vittnen, hade han något slags yxa och machete som han gick berserk med, han ska även ha sparkat dottern i huvudet när hon låg ner. Denna killen är utan tvekan psykiskt sjukt
Fruktansvärt tragiskt för familjemedlemmar och för dig som känner familjen och övrig släkt och vänner. Hoppas de en dag orkar ta sig vidare.
Tack för att du varit snäll och delat med dig så man slipper onödiga spekulationer
Citera
2023-02-13, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Fruktansvärt tragiskt för familjemedlemmar och för dig som känner familjen och övrig släkt och vänner. Hoppas de en dag orkar ta sig vidare.
Tack för att du varit snäll och delat med dig så man slipper onödiga spekulationer

Ah det är hemskt, ska bli sorligt och intressant att läsa FUP!
Citera
2023-02-13, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
https://www.instagram.com/grigorsargisyan/

Men det är ju inte han som är MGM, det ska ju vara en gammal skolkompis som är frihetsberövad
Citera
2023-02-13, 20:26
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psycho77
Men det är ju inte han som är MGM, det ska ju vara en gammal skolkompis som är frihetsberövad

Vad menar du? Varför menar du att detta inte är GM? Vad baserar du det på?

Jag påstår att du har fel.
Har du läst tråden ens?
Senast redigerad av TonaldRump 2023-02-13 kl. 20:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in