2023-02-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Varför skulle han inte kunna medge brottet och samtidigt motsätta sig straffansvar menar du?

För att det är motsägelsefullt. Finns ingen grund, man måste ange grund varför man motsätter sig straffansvar i så fall.
Citera
2023-02-13, 18:51
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kumlanisse
Står väl absolut inget om att det är den mördade sambons man som gjort det..

Jag skulle ta Newcastle3030:s information med en stor portion salt alltså. Gick igenom hans inlägg här i tråden, och det känns som att han sprider mycket desinformation. Mycket påståenden utan belägg.

Bland annat så var han först att nämna kofoten, som det inte finns några belägg alls på...
Senast redigerad av TonaldRump 2023-02-13 kl. 19:08.
Citera
2023-02-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Jag skulle ta Newcastle3030:s information med en stor portion salt alltså. Gick igenom hans inlägg här i tråden, och det känns som att han sprider mycket desinformation. Mycket påståenden utan belägg.

Ja det verkar inte bättre, eller så är han totalt jävla oläskunnig i detta fallet, ligger en artikel på na där sambon är förkrossad över att sambon mördades, bakom betalvägg såklart.

https://www.na.se/2023-02-13/sambon-till-mordade-kvinnan-jag-ar-helt-forkrossad
Citera
2023-02-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Hmm jäkligt skev händelse. Enligt tidningarna har de ingen som helst relation mer än skolkamrater. Men tänker att det finns ju psyksjuka människor som blir besatta av folk. Hon själv kanske hade noll intresse för personen på skoltiden medans han trånade efter henne utan framgång. Att bara gå hem till någon man inte har nåt alls med att göra känns ju väldigt konstigt. Tror mer att han på nåt vis blivit besatt av henne i skolan inte fått gehör och det har väckt nåt raseri som han inte kan släppa.
Hon kanske har förminskat honom på något sätt i skolan..
Citera
2023-02-13, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsLaw
För att det är motsägelsefullt. Finns ingen grund, man måste ange grund varför man motsätter sig straffansvar i så fall.
Det har han garanterat gjort, men det är inget vi får reda på såklart.
Citera
2023-02-13, 18:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Undrar om det var slump att han kände dottern sen skoltiden.
Låter som en psykiskt sjuk man som kände på dörrar och sen fick tag på dessa 2 kvinnor som han bestämde sig för att slå ihjäl.
Eller så har han aldrig glömt bort dottern som svarade kaxigt mot han när dom gick i skolan så han kände sig mindre manlig. Så han bestämde sig för att slå ihjäl henne men modern kom ivägen och slog ihjäl henne istället.

Fick en tanke, säger inte att det e så, men kan det va hennes man som lett någon att utföra dådet? han har alibi för han e på semester. Man kan spekulera mycket, tiden får utvisa vad som skedde.
Citera
2023-02-13, 19:06
Medlem
zhypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBAyoungboy
Ni kan ju inte vara friska människor, sluta påstå massa skit!

Jävla nötter alltså, varför skulle han göra något sånt?

Påstå och påstå. Detta är flashback och här spekulerar folk, sjukare saker har hänt.
Citera
2023-02-13, 19:07
Avstängd
Citat:
Ni kan ju inte vara friska människor, sluta påstå massa skit!

Jävla nötter alltså, varför skulle han göra något sånt?

En tanke bara, Allt e möjligt innan man vet.
Citera
2023-02-13, 19:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zhyper
Påstå och påstå. Detta är flashback och här spekulerar folk, sjukare saker har hänt.

Tack precis det jag menade.
Citera
2023-02-13, 19:09
Medlem
TonaldRumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Fick en tanke, säger inte att det e så, men kan det va hennes man som lett någon att utföra dådet? han har alibi för han e på semester. Man kan spekulera mycket, tiden får utvisa vad som skedde.

Klassiskt i denna del av forumet 😁
Ta exempelvis Vetlanda-fallet med Tove. Där körde man på rätt friskt med teorier om att det skulle vara grannen.
Citera
2023-02-13, 19:11
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Som jag nämnde så känner jag denna familj väl, har pratat med maken idag. Men jag vill inte lämna ut massa information förens FUP kommer!

Han vet inte mycket själv, utan är mest i chock!
Det ändå som är säkert är att han snurrat där några dagar innan med en ryggsäck och blivit ifrågasatt vad i helvete han gör där.

Att det är en slump att det blev just dom två är högst osannolikt, att han tar sig ifrån Karlskoga som ligger 30km ifrån Örebro och just deras port och gård.

Att han snurrar runt där någon dag innan betyder att han förmodligen planerat att utföra något.
Det har antytts i tråden att någon av kvinnorna gjort en polisanmälan mot GM och att dådet kan ha att göra med hämnd. Tror du att det ligger någon sanning i det?
Citera
2023-02-13, 19:12
Medlem
silbersky007s avatar
Enligt GM instagram så gillar han mindset böcker och psykologi han kanske ville bara testa hur han reagerar och andra agerar i olika psykiska tillstånd han valde ett enkel familj som han kände sen tidigare att han kan prov träna där sitt psyke och andras psyke bara en tanke …
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in