2023-02-13, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyd
Så den som skrev att han hade en polisanmälan på sig har bara hittat på?

Skulle inte förvåna mig om han stalkat mel*ha och hon har tidigare polisanmält honom vilket resulterat i det här.

Så kan det säkert vara, Han är en ju en bög så skulle inte bli förvånad.
Kollar man hans instagram finns det en bild i en trappuppgång som är väldigt lik den som dessa personer bodde i.

Men det ligger nog en ganska mörk sidan inom honom bakom allt detta, för oavsett så måste man vara väldigt sjuk om man gör något sådant. Tur att Lillebrorsan lämnade lägenheten bara 30min innan allt hände
Citera
2023-02-13, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBAyoungboy
Så kan det säkert vara, Han är en ju en bög så skulle inte bli förvånad.
Kollar man hans instagram finns det en bild i en trappuppgång som är väldigt lik den som dessa personer bodde i.

Men det ligger nog en ganska mörk sidan inom honom bakom allt detta, för oavsett så måste man vara väldigt sjuk om man gör något sådant. Tur att Lillebrorsan lämnade lägenheten bara 30min innan allt hände

What? Att han är bög har med vad i detta att göra?
Citera
2023-02-13, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bryyd
What? Att han är bög har med vad i detta att göra?

Absolut ingenting, bara ett uttryck för folk som tar bilder på sig själv på gymmet i bar överkropp konstant. Vi håller oss till ämnen istället
Citera
2023-02-13, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TonaldRump
Vivalla är väl ett ökänt problemområde. Är inte det till och med på den lista som släpptes med de värsta områdena i Sverige? Ligger ganska högt upp har jag för mig.

Edit:
Plats 18 enligt listan:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/34R5r0/hela-listan-over-alla-utsatta-omraden
Antagligen. Det som var min poäng också ifall det inte var tydligt nog.
Citera
2023-02-13, 16:24
Medlem
Citat:
Snälla sluta med massa skitsnack, Jag känner alla inblandade personer och mannen sedan barnsben.
Denna man som sitter anhållen har för några dagar sedan snurrat i deras trapp och blivit ifrågasatt vad han gör där! Han påstod då att han väntade på en vän och agerade väldigt drygt.

Han har dagen då detta inträffade vänta på 3 våningen och dotter hörde ljud och öppnade dörren då valde han att attackera henne och mamma hörde det och skulle såklart skydda sin dotter då hög flög han på henne.

Han är uppenbarligen inte frisk om han hugger dotter cirka 17 ggr och mamma säkert ännu fler.

Vad som orsakat detta är väldigt oklart, dom har gått i skolan tillsammans. Har han kanske haft en crush på henne men inte hon tillbaka? Eftersom han erkänt kommer nog det inte dröja allt för länge innan åtals väckts.

Låt familjen sörja och invänta Stämningsansökan.
Han är helt enkelt en vidrig horunge, eftersom han snurrat omkring där och folk sett honom så har han uppenbarligen planerat detta.

Är det någon av yngre i baron eller någon På oxypsykod
Citera
2023-02-13, 16:30
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Snälla sluta med massa skitsnack, Jag känner alla inblandade personer och mannen sedan barnsben.
Denna man som sitter anhållen har för några dagar sedan snurrat i deras trapp och blivit ifrågasatt vad han gör där! Han påstod då att han väntade på en vän och agerade väldigt drygt.

Han har dagen då detta inträffade vänta på 3 våningen och dotter hörde ljud och öppnade dörren då valde han att attackera henne och mamma hörde det och skulle såklart skydda sin dotter då hög flög han på henne.

Han är uppenbarligen inte frisk om han hugger dotter cirka 17 ggr och mamma säkert ännu fler.

Vad som orsakat detta är väldigt oklart, dom har gått i skolan tillsammans. Har han kanske haft en crush på henne men inte hon tillbaka? Eftersom han erkänt kommer nog det inte dröja allt för länge innan åtals väckts.

Låt familjen sörja och invänta Stämningsansökan.
Han är helt enkelt en vidrig horunge, eftersom han snurrat omkring där och folk sett honom så har han uppenbarligen planerat detta.
Tack för infon!
Kom nyss in i tråden igen.

Så MGM är en ung kille alltså?
Citera
2023-02-13, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xlolipop
Jag håller helt och hållet med dig. Övervåld deluxe. Tingsrätten kommer att anse han han med uppsåt hänsynslöst bragt dessa kvinnor om livet. Vi håller tummar och tår om att människan får livstid och utvisning och även smaka av sin egen medicin på kåken!

Ja blir inte detta livstid så tappar jag om möjligt ännu mer tro på systemet!
Citera
2023-02-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Ja blir inte detta livstid så tappar jag om möjligt ännu mer tro på systemet!
Eller Rättspsykiatrisk vård.
Citera
2023-02-13, 16:38
Medlem
Matamatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Tack för infon!
Kom nyss in i tråden igen.

Så MGM är en ung kille alltså?
25 år
https://www.aklagare.se/nyheter-press/pressmeddelanden/2023/februari/aklagarens-kommentar-om-mord-och-forsok-till-mord-i-orebro-i-helgen/
Citera
2023-02-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Eller Rättspsykiatrisk vård.

Ja det är väl det alternativet isåfall. Det känns dock som att det är betydligt svårare att få rättspsykiatrisk vård idag. Detta känns mer som en svartsjuk snubbe som brutalt vill hämnas än någon som handlat under psykisk sjukdom.
Citera
2023-02-13, 16:42
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
25 år
https://www.aklagare.se/nyheter-press/pressmeddelanden/2023/februari/aklagarens-kommentar-om-mord-och-forsok-till-mord-i-orebro-i-helgen/
Det verkar ju som att det bara är en slump att dom har varit skolkamrater.
Citera
2023-02-13, 16:57
Medlem
Extremeflys avatar
Nu måste de väl finns ett namn på den misstänkte och inte på någon av exen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in