2023-02-13, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
I så fall var/är både Hanif Bali och Pontus Persson med på noterna eftersom de bägge tog en twitterpaus.

Varför är du så besatt av att försvara Pontus Persson? Det här är ett skvallerforum, och det är knappast ett "vidrigt" påstående att hävda att någon har en relation med en 16-åring. Den allmänpsykologiska "vidrigheten" i vuxna (vita) mäns relationer med 16-åriga flickor är helt och hållet ett resultat av en radikalfeministisk påverkanskampanj som har pågått i årtionden. Det är någonting suspekt när socialkonservativa debattörer med emfas hävdar Pontus Persson INTE har relationer med 16-åriga flickor. https://youtu.be/NSX0txTjoSA?t=437

Jo, det är vidrigt att hävda en sån sak när det inte stämmer. Vem anklagar ens någon för det på falska grunder? Juste, typ hela Twitter och FB.

Jag har fått bekräftat vem kvinnan är, både från P och henne själv. Hon är INTE 16, många vill dock gärna få det att se ut så.
Citera
2023-02-13, 07:57
Medlem
Gardenhose88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ch33s3br41n
Jo, det är vidrigt att hävda en sån sak när det inte stämmer. Vem anklagar ens någon för det på falska grunder? Juste, typ hela Twitter och FB.

Jag har fått bekräftat vem kvinnan är, både från P och henne själv. Hon är INTE 16, många vill dock gärna få det att se ut så.

Har ej sagt att hon är det bara spekulationer som en del säger.

Vem är det?
Citera
2023-02-13, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ch33s3br41n

På tiktok skriver ju användare stt hon är 11,12,15,16. Så det är ju bedrövligt. Folk går verkligen igång på det.
Så vad är sant i denna soppa nu då? Du som haft kontakt med P?
Senast redigerad av Hundraenkronor 2023-02-13 kl. 09:00.
Citera
2023-02-13, 10:54
Medlem
JustZlatans avatar
Något nytt från SD-Pontus? Lever han fortfarande månne?

Och den som påstår att Pontus inte har något med SD att göra, så här skriver SD-Pontus själv om sig: "Politisk sekreterare SD Västerbotten".

https://twitter.com/PontusPersson5/with_replies
Citera
2023-02-13, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Nämen titta där. Pontus Persson känd Sverige demokrat som ofta snackar om ”traditionella värderingar och kärnfamiljen”. Vad tycker alla flashbackare om detta?

Hans insta: https://instagram.com/ppersson5?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Video på chattarna:https://twitter.com/onanisten69/status/1623752624280412161?s=46&t=b8XdwL1y-l1MMzHZEDVZLA

Och? Det är väl en kommunist eller MP dåre eller någon annat vänstertomte som ser sin chans att vara det de brukar vara. Kräk. Om detta ens är sant är det väl en sak mellan han och hans fru. Varför ta upp sådant här. Patetiskt.
Citera
2023-02-13, 11:39
Medlem
Tampiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och? Det är väl en kommunist eller MP dåre eller någon annat vänstertomte som ser sin chans att vara det de brukar vara. Kräk. Om detta ens är sant är det väl en sak mellan han och hans fru. Varför ta upp sådant här. Patetiskt.

Det är ju sjukt roligt att Pontus Persson har härjat om ”kärnfamiljen” (man, fru, barn) och annat trams, vilket har lett till att en massa lättmanipulerade vuxna människor har börjat runka över honom - när det sedan visar sig att Pontus Perssons ”kärnfamilj” består av ”man, fru, nyfött barn och en romsk singelkvinna med barn”.

Man kan väl inte missa humorn i det här? Tänk alla vuxna människor som är så korkade så att de ser upp till en annan vuxen människa, som nu får sin världsbild och identitet sönderslagen. Män som har byggt sin identitet på att följa ”starka män” som Pontus Persson, som värnar Sverige och Kärnfamiljen. De är helt förkrossade nu och gör allt för att ursäkta Pontus Persson och hans kärnfamilj. Humor på absolut högsta nivå.
Citera
2023-02-13, 12:26
Medlem
Jag säger inte ens att jag är ett offer i detta eller ens blivit bedragen. Gav mig in i leken fick leken tåla. Den enda som blivit rejält bedragen är hans sambo och kommer aldrig få veta hela sanningen eftersom ingen av oss vill riskera begå förtal eller nått
Citera
2023-02-13, 12:27
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tampis
Det är ju sjukt roligt att Pontus Persson har härjat om ”kärnfamiljen” (man, fru, barn) och annat trams, vilket har lett till att en massa lättmanipulerade vuxna människor har börjat runka över honom - när det sedan visar sig att Pontus Perssons ”kärnfamilj” består av ”man, fru, nyfött barn och en romsk singelkvinna med barn”.

Man kan väl inte missa humorn i det här? Tänk alla vuxna människor som är så korkade så att de ser upp till en annan vuxen människa, som nu får sin världsbild och identitet sönderslagen. Män som har byggt sin identitet på att följa ”starka män” som Pontus Persson, som värnar Sverige och Kärnfamiljen. De är helt förkrossade nu och gör allt för att ursäkta Pontus Persson och hans kärnfamilj. Humor på absolut högsta nivå.

Läs bara Samnytts kommentarer, vilket jag inte gör, men jag är 100% säker på att de som kommenterar där försvarar SD-Pontus med näbbar och klor och anklagar alla som kritiserar Pontus för att vara vänster. Dessa människor är utvecklingsstörda.
Citera
2023-02-13, 12:31
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsmumsmums
Jag säger inte ens att jag är ett offer i detta eller ens blivit bedragen. Gav mig in i leken fick leken tåla. Den enda som blivit rejält bedragen är hans sambo och kommer aldrig få veta hela sanningen eftersom ingen av oss vill riskera begå förtal eller nått
”Ingen av oss”? Hur kan du känna till andra som inte gått ut?
Citera
2023-02-13, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Nämen titta där. Pontus Persson känd Sverige demokrat som ofta snackar om ”traditionella värderingar och kärnfamiljen”. Vad tycker alla flashbackare om detta?

Hans insta: https://instagram.com/ppersson5?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Video på chattarna:https://twitter.com/onanisten69/status/1623752624280412161?s=46&t=b8XdwL1y-l1MMzHZEDVZLA

Tänk att den här tråden fortfarande lever... Jag är inget fan av SD, röstar M, men ärligt talat skiter jag fullständigt i vem som ligger med vem, är otrogen, har vilken fetisch, klär sig som det andra könet eller stoppar vad i vilket hål så länge personen ifråga har samtycke från eventuella deltagare, inget olagligt görs och personen ifråga i övrigt sköter sitt jobb och betalar sin skatt. 50-talet ringde nyss och ville ha sin moralpanik tillbaka, går det att ordna?
Citera
2023-02-13, 12:45
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxomophon
Tänk att den här tråden fortfarande lever... Jag är inget fan av SD, röstar M, men ärligt talat skiter jag fullständigt i vem som ligger med vem, är otrogen, har vilken fetisch, klär sig som det andra könet eller stoppar vad i vilket hål så länge personen ifråga har samtycke från eventuella deltagare, inget olagligt görs och personen ifråga i övrigt sköter sitt jobb och betalar sin skatt. 50-talet ringde nyss och ville ha sin moralpanik tillbaka, går det att ordna?

Hycklande politiker i allmänhet, och sådana med hög svansföring i en viss fråga som de själva inte lever upp till i synnerhet, har alltid skapat populära trådar på Flashback.
Citera
2023-02-13, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Känns som att kvinnan bara lagts dit som lockbete för att sätta dit honom

Lockbete eller ej så försvinner väl inte ens ansvar och moral helt plötsligt?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in