2023-02-12, 21:09
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsmumsmums
Jag vet hur bra han kan lura. Han lurar säkert sin sambo att detta bara var ett misstag en gång. Bara det jag säger - nej det här har pågått länge. Ni behöver inte tro, men P vet att jag har rätt.
Just nu finns ju inga som helst bevis på annat än en engångsföreteelse, annat än ett nyskapat konto på Flashback och ett annat relativt nytt konto på Twitter som påstår sig vara ”drabbade” vuxna kvinnor som frivilligt inlett en online-relation med en upptagen man. Vem som helst kan påstå vad som helst, utan något som stödjer det så är det bara tomma ord.

Vad har du för övrigt att göra med hur han och sambon löser detta för att hålla ihop familjen, har du inte redan orsakat tillräckligt med skada?
Citera
2023-02-12, 21:41
Medlem
Är det bara jag som tycker att det här luktar fejk? Jag fick samma känsla när drevet mot Hanif Bali gick och det visade sig ju vara fejk. Det är något med chattarna som känns så jäkla konstlat.
Citera
2023-02-12, 22:00
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundraenkronor
Jag tror inte dig! Langa fram bevis isf.

Fattar inte hur vänsterpartister orkar hålla på. Men de har ju oftast inte något jobb så deras fritidssysselsättning är att skriva ihop berättelser på nätet
Citera
2023-02-12, 23:03
Medlem
gratrunkarns avatar
faktiskt inte sant han är rak ryggad och gör rätt i familj och väljer rätt faktistk tråkigt med fake kampanj mot honom bara för sd är det sosse som ligger bakom?
Citera
2023-02-12, 23:16
Medlem
Gardenhose88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
faktiskt inte sant han är rak ryggad och gör rätt i familj och väljer rätt faktistk tråkigt med fake kampanj mot honom bara för sd är det sosse som ligger bakom?

Om det var fake hade han gjort en video som förra gången då han skrev rasistiska och fascistika saker.

Länk: https://vm.tiktok.com/ZMYMc6RCT/

Men nu har han varit helt tyst i 3 dagar i rad 🤔. Sjuk snubbe som är gift och skriver ”duktig fin flicka ” med sitt offentliga konto. För många SDare som inte verkar vill se sanningen .

Dessutom ryktas det att det var en 16 åring han skrev det med men jag kan ej konfirmera om det är sant eller falsk.
Citera
2023-02-12, 23:19
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gardenhose88
Om det var fake hade han gjort en video som förra gången då han skrev rasistiska och fascistika saker.

Men nu har han varit helt tyst i 3 dagar i rad 🤔. Sjuk snubbe som är gift och skriver ”duktig fin flicka ” med sitt offentliga konto. För många SDare som inte verkar vill se sanningen .

Dessutom ryktas det att det var en 16 åring han skrev det med men jag kan ej konfirmera om det är sant eller falsk.

visste faktiskt inte att pontus var i kravall i koranbränning men jag är i hans sida
Citera
2023-02-12, 23:27
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:

Det bästa man kan göra när drevet går är att hålla käften, ungefär som du bör göra när du blir stoppad av amerikansk polis. Att man är tyst är på inget sätt ett medgivande.

Vidrigt (och gissningsvis straffbart) att fortsätta sprida lögner om ”16 år” när tjejen i fråga själv gått ut på Twitter och fyller 23 i år. Vänsteräckel har verkligen inga gränser för sin vidrighet.
Citera
2023-02-13, 00:00
Medlem
Gardenhose88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Det bästa man kan göra när drevet går är att hålla käften, ungefär som du bör göra när du blir stoppad av amerikansk polis. Att man är tyst är på inget sätt ett medgivande.

Vidrigt (och gissningsvis straffbart) att fortsätta sprida lögner om ”16 år” när tjejen i fråga själv gått ut på Twitter och fyller 23 i år. Vänsteräckel har verkligen inga gränser för sin vidrighet.
Vad heter hon på twitter
Citera
2023-02-13, 00:11
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Gör en sån video då? Det syns klart och tydligt att den är äkta iom att personen trycker på användarnamnet och hamnar på hans instagram.
Ehhh... Inga skärmvideos kan alltså vara fejk. Bravo, Einstein!
Citera
2023-02-13, 00:23
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Vad heter hon på twitter
Vill inte hänga ut hennes namn här, men det är verkligen inte svårt att hitta för den som letar tweets från senaste dagarna.
Citera
2023-02-13, 02:10
Medlem
Han är väl inspirerad av Jimmie Åkesson som ska ha knullat runt med frugan satt hemma i Sölvesborg.
Citera
2023-02-13, 06:15
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Är det bara jag som tycker att det här luktar fejk? Jag fick samma känsla när drevet mot Hanif Bali gick och det visade sig ju vara fejk. Det är något med chattarna som känns så jäkla konstlat.

I så fall var/är både Hanif Bali och Pontus Persson med på noterna eftersom de bägge tog en twitterpaus.

Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia

Varför är du så besatt av att försvara Pontus Persson? Det här är ett skvallerforum, och det är knappast ett "vidrigt" påstående att hävda att någon har en relation med en 16-åring. Den allmänpsykologiska "vidrigheten" i vuxna (vita) mäns relationer med 16-åriga flickor är helt och hållet ett resultat av en radikalfeministisk påverkanskampanj som har pågått i årtionden. Det är någonting suspekt när socialkonservativa debattörer med emfas hävdar Pontus Persson INTE har relationer med 16-åriga flickor. https://youtu.be/NSX0txTjoSA?t=437
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in