2023-02-12, 22:49
Medlem
johnthedickholmess avatar
Skumt sammanträffande med USA mest mediabevakade sporthändelse, Super Bowl...vilken tid kör de pausen i mitten av galan? Det är väl i Arizona, på gränsen till Utah (Skin walker ranch...)
Senast redigerad av johnthedickholmes 2023-02-12 kl. 22:51.
Citera
2023-02-12, 22:50
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irene199
Hörde det också, hittar ej någon info om det på deras webb

Citat:
Ursprungligen postat av ArgusStark
Kan nån länka till presskonferensen från Pentagon kl 23?

Jag hittar inte heller någon uppgift om detta, varken på webben hos Department of Defense eller i amerikanska medier... Mycket tacksam för länk om någon skulle se den.

Annars kan det ju vara ett missförstånd och hänvisning till en tidigare presskonferens.
Citera
2023-02-12, 22:50
Medlem
gratrunkarns avatar
jag tror faktistkt det är ufo
Citera
2023-02-12, 22:51
Medlem
Extremeflys avatar
En ballong, en cylinder och en octagon. Vad blir nästa objekt? Lär väl kosta både dom som skickar upp dom en del och usa blöder pengar på detta. Han som kör live feed hade kollat upp och dom där raketerna man skjuter kostar cirka 400 000 dollar styck.
Citera
2023-02-12, 22:51
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApansPappa
Har inte sagt ett ljud om att det är fantastiskt. För det tror jag däremot inte. Speciellt inte eftersom vi skjuter ner dom. Med våra våldsamma primitiva hjärnor… Hoppas att de avslutar mänskligheten. Vi förtjänar inte den här jorden så korkade som vi är.
Du som hatar mänskligheten så mycket, kan inte du föregå med gott exempel och utrota dig själv?

Ganska uppenbart att dessa farkoster är spionage från Kina/Ryssland. Det är inga utomjordingar som skickat hit ballonger för att kolla mineraler eller annat trams.

Fan, vuxna människor som lever i en sagovärld. Ja, det finns säkert liv i någon annan galax, men inte i form av en Alien med stort huvud som åker runt i ett flygande tefat och skjuter laser.
Citera
2023-02-12, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Yukotan? Ligger det vid Sea of Tranquility!? :-)

+++

UFO-hysteri verkar råda hahaha. Men visst, det är intressant.

Strax säger nog Pentagon något om Kinesiska eller Ryska spionballonger - eller något annat som hör jorden till.

Något mer från Sydamerika?

Måste vara någon annan aktör, muslimer eller miljödårar. Eller någon religös sekt som vill bomba super bowl och skrämmer skiten ur Pentagon nu. Svårt att tro att Kina skulle trakassera usa så här
Svårt.
Citera
2023-02-12, 22:55
Avslutad
Irak?
Citera
2023-02-12, 22:56
Medlem
Ni som tror aliens - det är ju en jävla slump isåfall att samtliga färdas över USA och ”en i Kina”.

Har en känsla av att detta är civila objekt fyllda med helium för att skapa lite kaoz
Citera
2023-02-12, 22:56
Medlem
OBJECT FLYING OVER LAKE HURON WAS SHAPED LIKE AN OCTAGON AND FLYING AT AN ALTITUDE OF 20,000 FEET: REP BERGMAN

President Biden was briefed and had reportedly ordered the “UFO” over Lake Huron to be shot down which is when F-16s from the Air National Guard downed the “Object” with AIM-9 Air-to-Air Missiles.
Citera
2023-02-12, 22:57
Medlem
Citat:
Du är ju rädd. Det märks i hur du skriver.
Du var säkert jätterädd under pandemin också. Skrek och härjade på antivaxxörs!!!

Det ordnar sig detta. Alternativt så dör vi alla. Det hoppas jag på. Människan är för primitiv. Tragiskt primitiv

Jag ställer mig i ledet och lyfter hatten för dig,du
allsmäktige.
Du är unikt duktig att läsa av människors känsla via skrift.
Är det någon som är rädd av oss två hade jag gissat på dig.
Gällande pandemin så var jag ganska förvirrad ja. Men nu, nej. Godnatt
Citera
2023-02-12, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Ni som tror aliens - det är ju en jävla slump isåfall att samtliga färdas över USA och ”en i Kina”.

Har en känsla av att detta är civila objekt fyllda med helium för att skapa lite kaoz
I så fall är det århundradets trollning. Well done.
Citera
2023-02-12, 22:58
Medlem
Citat:
Uppenbart? Vad som är uppenbart är att du är naiv och tillhör den kassa delen av mänskligheten. Som tyr till våld. Till avsky. Du säger att jag ska avsluta mig själv. Det är ju en fin grund att trasha dig som den primitiva människa du är… Korkad och primitiv.
Du är inte ensam.

Till din besvikelse kommer jag inte avsluta mig själv. Men jag förstår att man vill avsluta mänskligheten. För det är fanemig ett rövgäng.

Att Ryssland och Kina ska ha tech som strider mot fysikens lagar tror jag ingenting på.

Men jösses lugna ner dig med inläggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in