Citat:
Ursprungligen postat av
johnthedickholmes
Alex försöker kanske skapa sig ett eget gäng som kan transportera vaket från Göteborg till Stockholm. Raggar folk. Vad tjänar de på en sådan där transport? 20 000kr? En tia var?
När det gäller sån Business och fraktaffärer så kan man inte jobba med någon som är aktiv i ett missbruk och väck hela tiden för då blir det bara problem, Man måste omge sig med stabila grabbar som är klara i huvudet och som är benägna att använda kraftigt våld om nåt skulle gå snett, Vad man tjänar beror självklart på dess kvantitet och kvalitet, Jag har tjänat omkring 30 tusen en gång cash rakt ner i fickan för en frakt som skedde för något år sedan och det var spännande och jävligt nervöst men man överkom nervositeten ganska fort vilket var skönt, Det som händer det händer liksom, Och då fraktades det både tjack och piller (Benzodiasepiner).
Känns ganska risky att göra såna tripper med nån som är tungt påverkad av droger hela tiden, Mycket som kan gå fel när man inte är kapabel att tänka klart.
/Indo Tha Local Pusher 👑
Edit: och ja, jag vet att även jag har Varit jävligt aktiv i missbruk men när såna här jobb skulle göras så gav jag fan i alla substanser, Man måste vara klar i huvudet det bara är så annars är det inte ens någon ide att köra ..