2015-02-11, 15:58
Medlem
Dr.Majks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Fick PM av en som säger att h*n hörde att det var ma**us B*rg är gm
Som sagt, BO är inte en liten kille fast det är ju inte M****S B**G heller..
Någon som vet ifall det var droger osv inblandat eller bara nått gammalt vandetta?
Citera
2015-02-11, 16:15
Medlem
http://nwt.se/karlstad/2015/02/11/det-var-ett-fyllebrak

Citat:
23-åringen som knivskar en annan man på en fest i Karlstad i söndags morse är häktad, på sannolika skäl misstänkt för försök mord.
– Ett fyllebråk mellan två tidigare arbetskamrater, säger en av festdeltagarna till NWT.
Citera
2015-02-11, 20:02
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Majk
Som sagt, BO är inte en liten kille fast det är ju inte M****S B**G heller..
Någon som vet ifall det var droger osv inblandat eller bara nått gammalt vandetta?

Bara alkohol. Dem började tjafsa som kan hända när man är packad. Den ena klappa till den andra som naturligtvis slog tillbaka och då hämtade han kniven.
Citera
2015-02-17, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Bara alkohol. Dem började tjafsa som kan hända när man är packad. Den ena klappa till den andra som naturligtvis slog tillbaka och då hämtade han kniven.

Gick han och hämtade kniven eller hade han den på sig?
Citera
2015-04-17, 20:07
Medlem
mustardens avatar
Här finns Fup

https://minfil.org/D4sbi9b5b3/V__rml..._Aktbil_36.pdf
Citera
2015-04-24, 23:42
Medlem
Jasså store tuffe SpännGl *nn tycker om att prata med farbror blå.....där ser man
Citera
2015-05-08, 11:48
Medlem
Halloween2s avatar
8 år för mordförsök samt 130 000 i skadestånd.
Citera
2015-05-23, 10:13
Medlem
Halloween2s avatar
BO har gått bort om man tittar på hans fb... Tragiskt någon som vet något?
Citera
2015-05-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
BO har gått bort om man tittar på hans fb... Tragiskt någon som vet något?

Vad står det?
Citera
2015-05-23, 20:01
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Vad står det?
Titta på BO's omslagsbild. En kommentar som är Rip min vän osv. Skriven för 13 timmar sedan. Vet dock inte hur mycket sanning det ligger i det..
Citera
2015-05-23, 20:16
Medlem
bluntcunts avatar
Har sett flera av mina/hans vänner lägga ut statusar om att han har gått bort. Det verkar röra sig om någon sorts överdos. Mao har det ingenting med själva mordförsöket att göra.
Citera
2015-05-23, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluntcunt
Har sett flera av mina/hans vänner lägga ut statusar om att han har gått bort. Det verkar röra sig om någon sorts överdos. Mao har det ingenting med själva mordförsöket att göra.
På vilket sätt verkar det röra sig om överdos och ingen hämndaktion för att han pratat med farbror blå? Nog för att mina missbrukarvänner kände honom och sörjer på Facebook men var han själv en tung missbrukare? det står visserligen i FUP:en att han haft missbruksproblematik så det går väl inte att utesluta. Kände honom inte personligen men träffade honom en gång genom en vän för att köpa gitarr av honom. Riktigt trevlig människa även om det var tio år sen jag träffade honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in