Det var la för väl att Sandra vann, Hannan tillförde inte så mycket. Lite tråkigt att det börjar bli så få tjejer kvar nu dock. Viktor lättretlig och rosig om kinderna nu när han inte får knulla på ett par dagar
Dagens avsnitt:
Ja, trots att jag ogillar henne så tycker jag att det var bra att hon vann. Hannan tillförde ingenting medans Sandra verkar hamna i "bråk" redan nästa vecka igen. Så fort hon blir av med sina "stöd"-tjejer så verkar hon hamna i klinch med killarna/männen.
Hoppas verkligen att Hannan har genomskådat Sandra, även om det inte lät så i programmet. Hannan skulle välja någon som inte har smörat för henne, undrar vem det kan vara.
Jag skulle säga att det är fel att Viktor och Sebastian inte drar jämt. Sebastian går bakom ryggen på Viktor. Viktors reaktion är att vara rak och ta diskussionen med Sebastian. Sebastian, som verkligen är helt igenom falsk kan såklart inte ta den diskussionen på ett ärligt sätt. Hans reaktion blir istället att låtsas att Viktor har gjort samma sak mot honom, ungefär "men du då". Fulspel på hög nivå. Tyvärr blir det Viktor som förlorar på det gentemot de övriga deltagarna. Jag tycker att det var bra gjort av Viktor, han visar att han klarar av att ta jobbiga diskussioner. Sebastian låter allt rinna av honom, han vet vad han har gjort mot Viktor, men har inte för avsikt att erkänna något alls. Sandra är inte bättre hon. Åh, vad jag hoppas att Hannan väljer JC eller Viktor som storbonde.
Dagens avsnitt:
Viktor är en av många(alla) där inne som har avslöjat Sebbes falskspel, men till skillnad från andra så har Viktor öppnat munnen om det och sagt rakt ut att han vet vad Sebbe håller på med. Och det här tål inte Sebbe och sättet han hanterar det är genom att bli dryg och kaxig.
Sebbe: "Ska du laga middag nu Viktor"
Viktor: "Nej, jag har lagat både lunch och frukost, så det får nån annan göra"
Sebbe: "Men du får stå i kökaet hela nästa vecka"
Viktor: "Nej det tänker jag inte göra"
Sebbe: "Jodå, det är bara att ställa dig"
Det verkar som att Nebba och Sebbe har "tvingat" Viktor att stå i köket. Och Sebbe är så självsäker att de har lyckas med sitt falskspel mot Hannan så att han redan nu på söndag börjar ge direktiv om vilka som kommer få göra vad. Han tror verkligen att alla andra är brickor och det är han som drar i alla trådar. Det som är mest irriterande är att det blir verkligen svårt för dem att få ut honom. Han har bondepraktikan klistrad på handen (som Viktor sa förr) Och vem kan rubba det där fettberget i styrka. Även om Viktros sida får storbonde rollen nästa vecka och sätter Sebbe som förstakämpe så kan han välja Tova (som är tillbaka då) till andrakämpe och slå ut henne i kunskap.
Roligt hur han vill leka smart hela tiden men det hela faller när han inte ens kan säga en enkel mening på engelska: "Let the game Beginss".
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-12 kl. 17:17.
Viktor är en av många(alla) där inne som har avslöjat Sebbes falskspel, men till skillnad från andra så har Viktor öppnat munnen om det och sagt rakt ut att han vet vad Sebbe håller på med. Och det här tål inte Sebbe och sättet han hanterar det är genom att bli dryg och kaxig.
Sebbe: "Ska du laga middag nu Viktor"
Viktor: "Nej, jag har lagat både lunch och frukost, så det får nån annan göra"
Sebbe: "Men du får stå i kökaet hela nästa vecka"
Viktor: "Nej det tänker jag inte göra"
Sebbe: "Jodå, det är bara att ställa dig"
Det verkar som att Nebba och Sebbe har "tvingat" Viktor att stå i köket. Och Sebbe är så självsäker att de har lyckas med sitt falskspel mot Hannan så att han redan nu på söndag börjar ge direktiv om vilka som kommer få göra vad. Han tror verkligen att alla andra är brickor och det är han som drar i alla trådar. Det som är mest irriterande är att det blir verkligen svårt för dem att få ut honom. Han har bondepraktikan klistrad på handen (som Viktor sa förr) Och vem kan rubba det där fettberget i styrka. Även om Viktros sida får storbonde rollen nästa vecka och sätter Sebbe som förstakämpe så kan han välja Tova (som är tillbaka då) till andrakämpe och slå ut henne i kunskap.
Roligt hur han vill leka smart hela tiden men det hela faller när han inte ens kan säga en enkel mening på engelska: "Let the game Beginss".
Jag hade blivit bindgalen om Sebastian hade sagt "lugn och fin" till mig, dessutom två gånger på raken. Maktfullkomlig med en nedsättande attityd är väl bara förnamnet.
Jag undrar också vem som ska kunna vinna över Sebbe. Det måste ju nästan till en gren där man ska vara både snabb och smidig, kanske teknik, så då krävs det att Sebastian är förstakämpe för han lär inte välja en sådan gren själv. Jag hoppas verkligen att Hannan har förstått åtminstone lite av Sandras koppling till NSS.
Jag hade blivit bindgalen om Sebastian hade sagt "lugn och fin" till mig, dessutom två gånger på raken. Maktfullkomlig med en nedsättande attityd är väl bara förnamnet.
Jag undrar också vem som ska kunna vinna över Sebbe. Det måste ju nästan till en gren där man ska vara både snabb och smidig, kanske teknik, så då krävs det att Sebastian är förstakämpe för han lär inte välja en sådan gren själv. Jag hoppas verkligen att Hannan har förstått åtminstone lite av Sandras koppling till NSS.
Jo det är väl teknik då isåfall men även där är det bra med tyngd/styrka iallafall i sågen, Christoffer är en som har chans mot honom i alla grenar.. Så det är om han skulle gå med på att bli förstakämpe och välja Sebbe till andrakämpe, men det kommer han nog inte vilja/våga riskera.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-12 kl. 17:41.
Han är så förutsägbar & fogligt Victor, Roligt var det iaf när Victor kommenterar TV4's Vättar som "Idioter!" men han kan ju inte vara konsekvent utan låter sig radiostyras av produktionens ide att sätta ut ett grötfat till Tova (Vätten)
Han borde naturligtvis efter att ha förbjudits att pinka på gården i god tro ha bajsat på vättarnas tak.
Riktigt löjligt att man inte få pinka ute på gården förövrigt, vilken svensk har inte? gjort detta vid sommarstugan (på vinterns syns det allra bäst ) dass är inte till för att pinka på, dass går man bara till i yttersta nödfall!
"Tova är rätt lätt av sig", det är Victors verbala omskrivning för obegåvad, försöker sig på ett språk han inte behärskar varav det bara blir ett mish-mash av det, ordförrådet ligger på en Paradise Hotel deltagares nivå i grunden
Jo visst har man pissat ute massor av gånger och även fast det funnits utedass men då går man ju för bövelen en bra bit ifrån husknuten när man tappar. Piss kan lukta utav helvete när solen ligger på
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ja hon är full av anabola, det är hennes fejkade kraftfullhet som du är kåt på.
Man är i stort vad man äter och man väljer själv vad, men nä (för) muskulösa kvinns går tvärbort. Så jo, hon ser allt bättre ut för var svältdag på farmen. Det är istället attityden jag uppskattar, och den har hon inne, men även den känslosamma biten, av såväl skratt som gråt.
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag tror inte Kubun gillar Sandra på riktigt. Det är nog bara ett sätt för Kubun att försöka provocera folk.
Se ovan och bäst utan tvekan med henne är att hon inte gnäller för skador hon ådragit sig. Lite om fingret nu men va tusan hon skulle ju hålla en mjölkkanna så länge hon bara kunde. Lite skillnad mot JC när han skadade fingret
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Hoppas verkligen att Hannan har genomskådat Sandra, även om det inte lät så i programmet. Hannan skulle välja någon som inte har smörat för henne, undrar vem det kan vara.
Jag skulle säga att det är fel att Viktor och Sebastian inte drar jämt. Sebastian går bakom ryggen på Viktor. Viktors reaktion är att vara rak och ta diskussionen med Sebastian. Sebastian, som verkligen är helt igenom falsk kan såklart inte ta den diskussionen på ett ärligt sätt. Hans reaktion blir istället att låtsas att Viktor har gjort samma sak mot honom, ungefär "men du då". Fulspel på hög nivå. Tyvärr blir det Viktor som förlorar på det gentemot de övriga deltagarna. Jag tycker att det var bra gjort av Viktor, han visar att han klarar av att ta jobbiga diskussioner. Sebastian låter allt rinna av honom, han vet vad han har gjort mot Viktor, men har inte för avsikt att erkänna något alls. Sandra är inte bättre hon. Åh, vad jag hoppas att Hannan väljer JC eller Viktor som storbonde.
Viktor har nog sett till å bli storbonde Sebastian har trott han kunnat få kontroll över brudarna på intellektuell basis vilket naturligtvis står sig slätt mot Viktors charm vilket han nu på ett svidande sätt blev varse. Dock verkade det som han hade en del ammunition för moteld. Det är många som verkligen vill vinna i år och inte bara komma långt å få följare m.m. osv.
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"..hon får väl leta killar som är bönder eller andra som gillar att bada i bajs."
Viktors hjärncell är min favorithjärncell!
Inte så lite surt sa räven om rönnbären där
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
🤣 Min också. Han har sagt lika korkade saker som Tova… hmmm där tog jag nog i lite… 🤔 men på något sätt är han ok ändå. 😆
Kvinnor söker kvalité och männen kvantitet....kan man nog generellt slå fast
Senast redigerad av kubun 2023-02-12 kl. 17:55.