2023-02-12, 08:41
Medlem
Jag är också nöjd med säsongen hittills och med blandningen av människor.

Sebastian verkar ha varit med i tre pakter samtidigt. Han lyckades komma med i VENS trots lite tvekan från Viktor och Eddie. Samtidigt närmade han sig Karin och Andreas. I ett av avsnitten när Karin var SB sade hon ju att det bara var Andreas och Sebastian som hon litade på. Och dessutom hade han och Nebbe en pakt med Sandrorna; NSSS...Fult spelat eller skickligt spelat är väl frågan.

Nebbe själv verkar inte vara sämre på att pakta. Han var länge min favorit att ta hem det hela då han gav intryck av att vara socialt skicklig och hålla sig väl med alla och tillräckligt duktig för att ha chans att vinna tävlingar mot vem som helst av de andra deltagarna samtidigt som han höll en tillräckligt låg profil för att inte uppfattas som ett direkt hot. Men det har ju ändrats lite de senaste avsnitten nu när det är tydligt för alla hur han och Sebastian har spelat.

Får se hur det går i kväll. Jag tror att Sandra Ö väljer Hannan till andrekämpe. För hon sade ju tydligt att de inte ville att JC skulle bli andrekämpe eftersom han då skulle välja Viktor till SB. Med samma logik borde hon inte heller välja Viktor eller Cristoffer eftersom även de skulle välja en SB utanför NSS. Återstår Hannan, som Sandra lyckats komma ganska nära sista veckan.

Troligen väljer hon Hannan och hoppas på att själv bli vald till SB efter att Hannan åker ut.

Enda alternativet till detta som jag ser är om de fått Eddie att tro att VENS-pakten fortfarande gäller och att de tror att han väljer Nebba om han åker ut. Då skulle han också kunna vara ett alternativ. Eller om Sandras skärskada är så pass illa att hon vill lämna, då kan hon ju lägga sig och sedan välja Nebbe eller Sebbe. Men jag tror egentligen inte på något av de alternativen. Och Eddie har nog genomskådat dem och skulle nog välja Viktor eller någon av de andra framför NSS nu. Så hon väljer Hannan.

Det blir spännande att se.

Och när det gäller slutresultat så hoppas jag att Sandra Ö eller Viktor vinner. Men måste jag gissa så gissar jag fortfarande på Nebbe även om jag tror att hans chanser minskat något den sista veckan i och med att paktandet blivit allt svårare att dölja.
2023-02-12, 10:23
Medlem
Vilken kamp!!!
2023-02-12, 10:26
Medlem
Falskare människa än S E B B E Hut får man leta efter!!! 🖤
2023-02-12, 10:28
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Här en händelse med bild på Sandra som inte har visas än.
Söndagens avsnitt
2023-02-12, 10:37
Medlem
Stört mig hela tiden på att sebbe inte har nån hals, de är huvud och axlar. Tänker på head and shoulders shampoo, de är kanske för den kroppsbyggnaden schampot är gjort för
2023-02-12, 11:24
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja Viktor har varit en rätt kul prick på torpet so far.
Däremot lyser hans narcissistiska personlighetsstörning igenom då han hela tiden spelar på sin egen sk humor. Nja...han är enbart jävligt glad över att få synas i rutan. Det där med att han pissar bakom huset verkar regisserat av prod.teamet.
Han var VÄL medveten om att de filmade. Fick brev av vättar..Men herregud så jävla löjligt!! Satte ut gröt till vättarna..
Allt har ta mej faen spårat ut riktigt ordentligt.
Han är så förutsägbar & fogligt Victor, Roligt var det iaf när Victor kommenterar TV4's Vättar som "Idioter!" men han kan ju inte vara konsekvent utan låter sig radiostyras av produktionens ide att sätta ut ett grötfat till Tova (Vätten)
Han borde naturligtvis efter att ha förbjudits att pinka på gården i god tro ha bajsat på vättarnas tak.

Riktigt löjligt att man inte få pinka ute på gården förövrigt, vilken svensk har inte? gjort detta vid sommarstugan (på vinterns syns det allra bäst ) dass är inte till för att pinka på, dass går man bara till i yttersta nödfall!

"Tova är rätt lätt av sig", det är Victors verbala omskrivning för obegåvad, försöker sig på ett språk han inte behärskar varav det bara blir ett mish-mash av det, ordförrådet ligger på en Paradise Hotel deltagares nivå i grunden
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-12 kl. 11:57.
2023-02-12, 12:19
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag kom på mig själv med å sitta och skratta ihop med Sandra och Hannan och även Sebastian. Sandra har något mycket kraftfullt kvinnligt i sig. Drottninglik som en farlig Cleopatra

Ja hon är full av anabola, det är hennes fejkade kraftfullhet som du är kåt på.
2023-02-12, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Söndagens avsnitt

2023-02-12, 12:29
Medlem
"..hon får väl leta killar som är bönder eller andra som gillar att bada i bajs."

Viktors hjärncell är min favorithjärncell!
2023-02-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"..hon får väl leta killar som är bönder eller andra som gillar att bada i bajs."

Viktors hjärncell är min favorithjärncell!

🤣 Min också. Han har sagt lika korkade saker som Tova… hmmm där tog jag nog i lite… 🤔 men på något sätt är han ok ändå. 😆
2023-02-12, 15:10
Medlem
funktioners avatar
Dagens avsnitt

2023-02-12, 16:19
Medlem
BalderNords avatar
Det är roligt med folk som kommer in efter man har kunnat se avsnittet och "gissar" på vad som har hänt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in