2023-02-12, 11:53
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har tittat i Sveriges befolkning 1980 och massören är född kvinna och ingen man/transsexuell.

Där ser man?! Hon hade lagt ut kryptiska bilder och texter som antydde det. Men kanske bara varit tveksam kring sin könsidentitet
Citera
2023-02-12, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Det faktum att du stöder Dumpens metoder säger att du förespråkar det.
Saker behöver inte vara uttalade för att vara förstådda.
Jag har alltid varit både kritisk och tveksam till Dumpens metoder men valt att bedöma dem som bättre än inaktivitet och sen börjat se syftet mer och mer. Missade den juridiska och politiska aspekten initialt.
Så lägg av. Dessutom anser inte jag och troligen inte 99,99% av de som anser att Dumpen gör något viktigt att din definition som du likställer med min åsikt öht är relevant. Nolla.
Citera
2023-02-12, 11:59
Medlem
Citat:
Varför väljer han att gå till en kvinna som ger massage och som också skriver det på sin hemsida om han är livrädd för sex och beröring. När han sen fått en avsugning så kontaktar han Dumpen och beklagar sig. Så här skriver kvinnan på sin hemsida.

”Massagen jag ger är anpassad för Dig. Du bestämmer vad du anser dig behöva, före massagen pratar vi en stund och jag känner in vad jag tror att du behöver. Under massagen känner jag intuitivt var jag ska fokusera för bästa resultat. Healing ingår som sagt i allt jag gör men man kan välja att fokusera mer eller mindre på det. Du kommer att känna värmen i mina händer och kanske vad som händer energimässigt, om du är känslig för sådant. Jag använder en specialolja som förstärker healingen. ”

Inte jättesvårt att tolka hennes text som kod för happy endings
Citera
2023-02-12, 12:00
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men hon säger ju själv att det hände och att det verkligen var fel. Men ja, tanken var nog att det handlade om att han själv var utsatt som barn men jag tycker att detta inte alls var bra. En sak om de ringde dit men det borde inte göras offentligt. Den största orsaken till det är att han inte var ett barn nu.
Precis det hade varit ok att ringa dit och påtalat det olämpliga. Men jag tycker fortfarande att mannen är en stor jävla idiot, ursäkta mina ord. Men varför väljer han henne, en massör när han söker hjälp och dessutom gladeligen låter henne suga av honom. Efteråt kör han kniven i ryggen på henne med hjälp av Sara och Dumpen. Detta får ju helt orimliga proportioner för denna kvinnan i ett så litet samhälle. Hon har ju inte gjort något brottsligt och även tveksamt om det ens är moraliskt fel. Mannen kunde enkelt tackat nej. Så jävla svårt är det inte.
Citera
2023-02-12, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen hänger ut pedofiler, men inte så länge till kanske. För ska det fortsätta såhär så hänger snart Dumpen ut alla som gör moraliskt fel eller misstänks för moralbrott eller annat juridiskt brott. Inte bra alls tycker jag.
De hänger ut förövare. Pedofiler är för snävt begrepp. Däremot har de potentiella offren alltid varit barn och ungdomar. Nu är förvisso mannen ett offer sen ung, men förövaren i det här fallet förgriper sig inte på ett barn. Hur som helst, det är inom samma sfär som Dumpens verksamhet och definitivt något en publikation kan ta upp.
Citera
2023-02-12, 12:01
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Inte jättesvårt att tolka hennes text som kod för happy endings
Då borde väl Dumpen hänga ut mannen istället då, för i så fall har han gjort sig skyldig till sexköp. Han är den kriminella och inte hon.
Citera
2023-02-12, 12:02
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De hänger ut förövare. Pedofiler är för snävt begrepp. Däremot har de potentiella offren alltid varit barn och ungdomar. Nu är förvisso mannen ett offer sen ung, men förövaren i det här fallet förgriper sig inte på ett barn. Hur som helst, det är inom samma sfär som Dumpens verksamhet och definitivt något en publikation kan ta upp.

Bra skrivet, förövare är ett bättre ord. Du verkar klok du. Tack!
Citera
2023-02-12, 12:06
Medlem
Citat:
Då borde väl Dumpen hänga ut mannen istället då, för i så fall har han gjort sig skyldig till sexköp. Han är den kriminella och inte hon.

Lite det som är min poäng.
Jag har svårt att se att hans var den första kuken hon tog i munnen under sina massagesessioner.
Det blir ju väldigt svårt att bevisa sexköp i en sådan verksamhet.
Citera
2023-02-12, 12:09
Medlem
Citat:
Precis det hade varit ok att ringa dit och påtalat det olämpliga. Men jag tycker fortfarande att mannen är en stor jävla idiot, ursäkta mina ord. Men varför väljer han henne, en massör när han söker hjälp och dessutom gladeligen låter henne suga av honom. Efteråt kör han kniven i ryggen på henne med hjälp av Sara och Dumpen. Detta får ju helt orimliga proportioner för denna kvinnan i ett så litet samhälle. Hon har ju inte gjort något brottsligt och även tveksamt om det ens är moraliskt fel. Mannen kunde enkelt tackat nej. Så jävla svårt är det inte.

Ja det här var verkligen ett bottennapp. Och vansinne att lägga ut. Och en tråkig historia. Men det var ju väntat? Åtminstone för min del. Förr eller senare skulle det hända. Hoppas de lägger ner med sånt där nu och går tillbaka till den riktiga verksamheten. För det där hör inte hit. Alls.
Citera
2023-02-12, 12:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Om det i detta fall har gått så långt att Dumpen inte ens anser att vuxna människor har ett eget ansvar för vilka handlingar de gör eller låter sig behandlas av andra. Med andra ord så kan ett juridiskt eller moraliskt broitt ha begåtts bara för att Dumpen anser att så ha skett. Vem som helst som ångrar sig eller som känner sig felaktigt behandlad kan få sin sak publicerad på Dumpen som i sin hänger ut enskilda människor som får sina liv förstörda utan att de ens beviseligen gjort något brott. I det här fallet med den så kallade "terapeuten" (som inte ens är terapeut) så gick mannen ju med på de sexuella handlingarna, så hur man kan få det till våldtäkt är ett rent jävla hån mot riktiga våldtäktsoffer. Fy fan vilket trams!
🤢
Citera
2023-02-12, 12:13
Avslutad
Citat:
Dumpen hänger ut pedofiler, men inte så länge till kanske. För ska det fortsätta såhär så hänger snart Dumpen ut alla som gör moraliskt fel eller misstänks för moralbrott eller annat juridiskt brott. Inte bra alls tycker jag.

Men du fattar väl att Dumpen hänger ut män som vill träffa underåriga för att barn inte anses ha den mentala förmågan att ge sitt samtycke? Varken åldern i sig eller att barnen ser små ut har öht med saken att göra. När denna man söker hjälp för sitt våldtäktstrauma och blottar sig så är det ju att jämställas med när en vuxen groomar 10 åriga barn.

Om Dumpen nu menar allvar med sitt arbete borde dom också börja med sexköp, för prostituerade har ofta inte valt att "jobba" med detta själva. Även thailandsresenärer borde dom utreda.

Därför blir det fel när dom hänger ut förståndshandikappade som själva ligger på en 12-årings mentala och känslomässiga nivå. Det är inga groomare då dom själva är barn, och jag har sett en handfull på Dumpen som just faller under denna kategori.

Och som svar till många fd Dumpenfantaster; ja, inom kort kommer era sexköp också att exponeras. Varesig det handlar om dyra drinkar och fina restauranger eller om det sker i en sjaskig bakgata. Om det är Dumpen som gör det vet jag inte, men det är dit det är påväg.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2023-02-12 kl. 12:15.
Citera
2023-02-12, 12:14
Medlem
Citat:

Citat:
Lite det som är min poäng.
Jag har svårt att se att hans var den första kuken hon tog i munnen under sina massagesessioner.
Det blir ju väldigt svårt att bevisa sexköp i en sådan verksamhet.

Så hon skulle då sälja sex genom att dra till sig personer med svåra psykologiska problem. Och få dem att köpa sex fast de tror att de få hjälp med sina problem.

Först manipulation och sen överrumplingssex.
Senast redigerad av Sturuf 2023-02-12 kl. 12:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in