Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Dumpen hänger ut pedofiler, men inte så länge till kanske. För ska det fortsätta såhär så hänger snart Dumpen ut alla som gör moraliskt fel eller misstänks för moralbrott eller annat juridiskt brott. Inte bra alls tycker jag.
Men du fattar väl att Dumpen hänger ut män som vill träffa underåriga för att barn inte anses ha den mentala förmågan att ge sitt samtycke? Varken åldern i sig eller att barnen ser små ut har öht med saken att göra. När denna man söker hjälp för sitt våldtäktstrauma och blottar sig så är det ju att jämställas med när en vuxen groomar 10 åriga barn.
Om Dumpen nu menar allvar med sitt arbete borde dom också börja med sexköp, för prostituerade har ofta inte valt att "jobba" med detta själva. Även thailandsresenärer borde dom utreda.
Därför blir det fel när dom hänger ut förståndshandikappade som själva ligger på en 12-årings mentala och känslomässiga nivå. Det är inga groomare då dom själva är barn, och jag har sett en handfull på Dumpen som just faller under denna kategori.
Och som svar till många fd Dumpenfantaster; ja, inom kort kommer era sexköp också att exponeras. Varesig det handlar om dyra drinkar och fina restauranger eller om det sker i en sjaskig bakgata. Om det är Dumpen som gör det vet jag inte, men det är dit det är påväg.