Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Hon hör absolut inte hemma på Dumpen. Skall hon få sitt liv ödelagt på grund av att mannen ångrade sig efteråt. Denna vägen Dumpen nu tar kommer att sluta i katastrof.
Man får verkligen hoppas att detta är en engångsföreteelse (eller har det skett fler ggr redan) men det är uppenbart at Dumpens redaktion brister i omdöme rörande vilka "berättelser" som publiceras, vissa av dessa noveller från offer är rent ut sagt bedrövliga och vissa så detaljerade att jag ser det som högst osannolikt att de skulle ha skrivits av sexualoffer. Vissa av berätelserna är säkert på riktigt skrivna av offer, men en del av dem av dem är nog ena troll eller kanske folk som själva tänder på unga.
Nu så publicerar Dumpen då en story som sägs handla om en vuxen kvinna som ger en vuxen man en avsugning mot hans vilja och kvinnanns företag hängs ut, då har omdömet försämrats ytterligare tycker jag det verkar som. Ja detta kan sluta dåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Varför väljer han att gå till en kvinna som ger massage och som också skriver det på sin hemsida om han är livrädd för sex och beröring. När han sen fått en avsugning så kontaktar han Dumpen och beklagar sig. Så här skriver kvinnan på sin hemsida.
”Massagen jag ger är anpassad för Dig. Du bestämmer vad du anser dig behöva, före massagen pratar vi en stund och jag känner in vad jag tror att du behöver. Under massagen känner jag intuitivt var jag ska fokusera för bästa resultat. Healing ingår som sagt i allt jag gör men man kan välja att fokusera mer eller mindre på det. Du kommer att känna värmen i mina händer och kanske vad som händer energimässigt, om du är känslig för sådant. Jag använder en specialolja som förstärker healingen. ”
Ja man kan fråga sig varför. Hela historien är så löjlig att jag orkar nästan inte engagera mig i det. Men man måste ju poängtera det absurda och rättsvidriga i denna uthängning.