Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Så det blir inget krigande för dig, du ska bara fortsätta arbeta och låta andra riskera sina liv.
Men inte ens detta, för du ska först fly och sedan eventuellt komma tillbaks. Men vi vet vad det betyder, du kommer hitta en undanflykt för att inte kunna återvända.
Nej, jag ses nog som för gammal för det. Men man vet ju aldrig. Men
mycket troligare är att det blir en krigsplacering i civilförsvaret. Där kommer jag göra
betydligt mer nytta med min ålder och kvaddade rygg, än vad jag skulle göra med ett vapen i hand. Som 20-åring hade jag gjort betydligt mer nytta med vapen i hand.
Jag vill att mina barn ska ha ett land
som är deras att växa upp i. Och Sverige är deras land. Så jag kommer kämpa för Sverige. Men först placera mina barn i säkerhet. Så kan de återvända till deras land Sverige när kriget är över. Slippa vara invandrare i något annat land. Så jo, jag kommer återvända. Av den orsaken.
Nu är dock så att jag starkt misstänker att om kriget väl når Sverige så är det kört för oss alla i Sverige. Går det så långt, så är det kärnvapen man har börjat ta till. Så ingen kommer kunna fly. Ingen kommer strida. Ingen kommer jobba i civilförsvaret. Utan vi kommer slås ut som små flugor.