2023-02-12, 08:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så vad tycker du om de här i tråden som redan berättat att de springer istället för att stanna och försvara Sverige?

Och vad svarar du förresten på expats fråga om varför?

Blattar gör det blattar gör, dom flydde första gången så klart dom gör det igen. Sen tror jag fortfarande inte du är med på kontexten här.

Fråga om varför?
Citera
2023-02-12, 08:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Blattar gör det blattar gör, dom flydde första gången så klart dom gör det igen. Sen tror jag fortfarande inte du är med på kontexten här.

Fråga om varför?
Varför skulle nån slåss för Sverige?
Citera
2023-02-12, 08:35
Medlem
Citat:

Fråga om varför?

Jag är blatte. Och jag har inte flytt hit. Jag är född och uppvuxen här. Vi är en hel del blattar som är födda och uppvuxna i Sverige.
Citera
2023-02-12, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag är blatte. Och jag har inte flytt hit. Jag är född och uppvuxen här. Vi är en hel del blattar som är födda och uppvuxna i Sverige.

Det betyder att du är ännu sämre, andra generationens blattar är värre än första.
Citera
2023-02-12, 08:39
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Varför skulle nån slåss för Sverige?

Du jag följde inte med i er konversation så bra att jag vet vad ni talade om specifikt. Jag har också sagt att jag inte tänker bli kanonmat för makten men däremot skall jag ingenstans, jag stannar här och bryr mig inte om vem som kommer.

Citat:

Skulle du fly nu då? Var ju det vi pratade om.
Citera
2023-02-12, 08:44
Medlem
Citat:

Ja, för att sätta mina barn i säkerhet tillsammans med släktingar som kan ta hand om dem. Sedan skulle jag behöva infinna mig åter. Jag kommer med stor säkerhet få en så kallad krigsplacering.
Citera
2023-02-12, 08:45
Avslutad
Citat:
Du jag följde inte med i er konversation så bra att jag vet vad ni talade om specifikt. Jag har också sagt att jag inte tänker bli kanonmat för makten men däremot skall jag ingenstans, jag stannar här och bryr mig inte om vem som kommer.

Nu är du obegriplig. Sitter du hemma och vaktar mamma eller inte när C gör en statskupp med hjälp av utländsk militär?
Citera
2023-02-12, 08:49
Avslutad
Citat:
Ja, för att sätta mina barn i säkerhet tillsammans med släktingar som kan ta hand om dem. Sedan skulle jag behöva infinna mig åter. Jag kommer med stor säkerhet få en så kallad krigsplacering.
Får du ingen krigsplacering blir du ombedd att evakuera. Civila som inte har en uppgift är bara i vägen.
Citera
2023-02-12, 08:53
Medlem
Citat:
Får du ingen krigsplacering blir du ombedd att evakuera. Civila som inte har en uppgift är bara i vägen.

Pga. mitt yrke kommer jag med stor säkerhet få en krigsplacering.

Ja och det är vettigt att civila evakuerar.
Citera
2023-02-12, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Det betyder att du är ännu sämre, andra generationens blattar är värre än första.

Jag är en bra blatte. Jag jobbar, betalar skatt och gör rätt för mig. Inga brottsliga handlingar.
vi är många som är bra också, vet du.
Citera
2023-02-12, 08:58
Avslutad
Citat:
Buuuuuuuu jävla Quisling!

Du förstår inte skillnaden mellan att bli kanonmat för makten och att döda makten? Ukraina gjorde sig som sagt aldrig av med kuppmakarna utan det är dom som fortfarande har makten. Jag är för en revolution. Jag är emot att bli ledda av jänkarna. Hänger du fortfarande med? C gör en statskupp, börjar provocera Danmark som fan och skjuter/bombar ca 17000 danskar, danskarna tröttnar till slut och attackerar Sverige. Då kommer jag inte försvara Sverige. Demokratin var förlorad nästan 10 år tidigare redan vid kuppen.
Så när C gör statskupp så sitter du hemma och vaktar mamma alltså.
Citera
2023-02-12, 09:03
Medlem
Citat:
Buuuuuuuu jävla Quisling!

Läste du ens vad jag skrev? Jag kommer sätta mina barn i säkerhet med släktingar som kan ta hand om dem. Sedan kommer jag återvända, till min krigsplacering, som jag med stor säkerhet kommer få.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in