Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Fan vad arg jag blir. Varför skall Dumpen nu helt plötsligt blanda sig i andra sexuella handlingar som händer mellan två vuxna personer. Det jag har stöttat och hyllat er för har varit er jakt på pedofiler men va fan skall ni nu blanda i er alla sexuella situationer och förstöra livet för dessa personer helt utan rättegång eller bevis. Detta ställer jag mig absolut inte bakom och här kommer ni att tappa mig fullständigt.
Tidsfråga innan dom börjar hänga ut sexköpare också, och publicerar FUPen.
När det börjar bli ont om nytt material (gäddor), eller tillväxten har avstannat, då börjar man hänga ut allt och alla, och inte bara översexuella män (t ex den kvinnliga terapeuten).
Dom har redan hängt ut ett flertal män som aldrig skrev något sexuellt med fantasibarnen, eller som aldrig dök upp.
I just ett sånt fall ledde det till självmord för en man, som hade både fru och barn.
Trots att han gjort klart för Dumpen att han inte var intresserad av ett möte så hängde dom ut honom. Dumpen kunde inte acceptera ett nej, så dom hängde ut honom som hämnd, inför både familj och arbetskamrater, trots att han inte gjort något olagligt.
Som sagt, en swishdonation är viktigare, än människors liv för Dumpen. En normal organisation hade lagt ner redan efter första självmordet, men inte Dumpen.
Hur många fler måste offras innan det blir ett slut på denna freakshowen?