2023-02-12, 00:17
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Typiskt varför killar inte vågar anmäla våldtäkter. Höhöhö du borde vara glad *blink blink*

Jävla äcklig jargong.

Men gud. Blev du sårad nu vännen?
Citera
2023-02-12, 00:20
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Bild finns inte men de skriver ju ut företaget i fråga. Finns både hemsida och instagram. Men jag kanske får backa mitt påstående haha. Verkar som om hon är transsexuell.
Jag har hittat det. Det var fyra timmar sedan jag frågade dig.
Citera
2023-02-12, 00:20
Medlem
Citat:
Bild finns inte men de skriver ju ut företaget i fråga. Finns både hemsida och instagram. Men jag kanske får backa mitt påstående haha. Verkar som om hon är transsexuell.

Oops
Citera
2023-02-12, 00:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Det var kanske därför han ångrade sig när han fick veta att hon var en han.
Citera
2023-02-12, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
En gädda med mod och medel. Det är en tidsfråga.
Inte en fråga om om, en fråga om när.
Tror du verkligen en gädda som fått livet förstört av dumpen bryr sig om uppmärksamhet när den redan är uthängd för världen att se?

Ja, det tror jag. Att gå upp i domstol och stå för att man letar barn/tonåringar är ju i princip en dödsdom. Man behöver inte vara särskilt smart för att fatta att lagen inte är största problemet om större medier skriver om en och ens listar efter barn.
Citera
2023-02-12, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra-tiger
Ja, det tror jag. Att gå upp i domstol och stå för att man letar barn/tonåringar är ju i princip en dödsdom. Man behöver inte vara särskilt smart för att fatta att lagen inte är största problemet om större medier skriver om en och ens listar efter barn.

Det är där mod-delen kommer in.
Hans preferenser kommer inte ifrågasättas, och eftersom han inte brutit någon lag så har han inget att frukta i det avseendet.
Och ”dödsdomen” har ju dumpen redan levererat.
Dessutom kommer han troligast få skyddade uppgifter och behandlas med sekretess, om han inte redan har det.
Citera
2023-02-12, 01:09
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Hans preferenser kommer inte ifrågasättas, och eftersom han inte brutit någon lag så har han inget att frukta i det avseendet.
Dessutom kommer han troligast få skyddade uppgifter och behandlas med sekretess, om han inte redan har det.
Jag tror dom du, en uthängd måste bara kunna stå emot det sociala trycket. Precis som du säger så har de inte gjort något egentligt fel, och om de bara tar strid så kommer de att vinna.
Citera
2023-02-12, 01:13
Medlem
Citat:

Mod och ge sig på barn och ungdomar är ju knappast nåt som hänger ihop. Det har vi ju sett när de nätkrigar, men inte vågar gå bärsark på de som hängt ut dem. Fega exemplar till människor är det och jag hoppas nästan nån av de går ut själv och offentliggör sig för den vanliga pressen också. Kommer aldrig hända, tämligen säker på den saken.
Citera
2023-02-12, 01:50
Medlem
Skuffebuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Dumpen har marknadsfört sig som pedofiljägare. Att då hamna på deras hemsida och bli förknippad med Dumpen är förödande för den det drabbar. Hon är ingen pedofil. Hon gav en kund en avsugning.
Fast just pga sånt här kommer det till slut inte betyda något att hamna på dumpen. Det kommer bara vara en salig blandning av folk som en korkad sekt (som ändå ingen vettig människa bryr sig om) tycker illa om. Ingen vettig människa tycker ju antagligen illa om den där massören eller var det var, utan isåfall bara synd om henne för att dumplingarna som saknar egna liv, håller på och jävlas med henne.
Citera
2023-02-12, 02:45
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:
Fan vad arg jag blir. Varför skall Dumpen nu helt plötsligt blanda sig i andra sexuella handlingar som händer mellan två vuxna personer. Det jag har stöttat och hyllat er för har varit er jakt på pedofiler men va fan skall ni nu blanda i er alla sexuella situationer och förstöra livet för dessa personer helt utan rättegång eller bevis. Detta ställer jag mig absolut inte bakom och här kommer ni att tappa mig fullständigt.

Tidsfråga innan dom börjar hänga ut sexköpare också, och publicerar FUPen.

När det börjar bli ont om nytt material (gäddor), eller tillväxten har avstannat, då börjar man hänga ut allt och alla, och inte bara översexuella män (t ex den kvinnliga terapeuten).
Dom har redan hängt ut ett flertal män som aldrig skrev något sexuellt med fantasibarnen, eller som aldrig dök upp.

I just ett sånt fall ledde det till självmord för en man, som hade både fru och barn.
Trots att han gjort klart för Dumpen att han inte var intresserad av ett möte så hängde dom ut honom. Dumpen kunde inte acceptera ett nej, så dom hängde ut honom som hämnd, inför både familj och arbetskamrater, trots att han inte gjort något olagligt.

Som sagt, en swishdonation är viktigare, än människors liv för Dumpen. En normal organisation hade lagt ner redan efter första självmordet, men inte Dumpen.

Hur många fler måste offras innan det blir ett slut på denna freakshowen?
Citera
2023-02-12, 04:57
Medlem
Citat:
Att killen fick stånd och sprutade säger mig att ha han njöt av det.
Förmodligen blev han sur för hon ville ha betalt andra gången.
Hämnas genom att kontakta dumpen. Och de sväljer det med hull och hår.

Du är så okunnig. Kvinnor som blir våldtagna kan få orgasm också. Det beror på att nerverna i området inte förstår om det är frivilligt eller inte.
Citera
2023-02-12, 05:03
Medlem
Citat:
Här bör Dumpen pudla omgående och plocka bort kvinnan från sidan. Vill dom behålla sin status som pedofiljägare och en sida som månar om barn och med en hög moral. Då bör dom göra en pudel fort innan skadan blir större.

Så här står det om "Fredrik":

– Jag mår nog inte så bra.
Med de orden började min kontakt med “Fredrik”.
Det var sommaren 2021 som vi inledningsvis kom i kontakt med varandra.
Han berättade om sin barndom och hur han redan som fyraåring utnyttjades sexuellt.
Hans första förövare var en kvinna.

Från tablettpåverkan och ett totalt mörker har Fredrik lyckats ta sig upp. Med en känslomässig berg-och-dalbana som motvikt har kampen för ett bättre mående inte varit lätt alla dagar.
Inledningsvis växlade självmordstankarna och tomheten plats med varandra.

Att som terapeut använda sig av massagetekniker för att sen ha en sexuell interaktion med en klient under den tid som han betalar för att få hjälp är väl direkt ovärdigt om inte värre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in