2023-02-11, 20:34
Medlem
Secs avatar
Terapeuten som sög av sin klient såg ju inte helt fel ut alltså. Jag hade fan inte haft nåt emot det hahaha.
Citera
2023-02-11, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Dumpen verkar mer och mer ha vidgat sina vyer. Börjar antalet "gäddor" att sina tro?

Från att enbart fokusera på att hänga ut män som pratar med fantasibarn för sexuella möten, till män som vill sälja alkohol till barn, och nu senaste, en vuxen kvinna som har sex med en av sina vuxna patienter.

Vilka grupper kommer hängas ut här näst, ensamkommande flyktingbarn kanske? Där 80-90% ljuger om sin egentliga ålder, och är istället runt 25-35 år gamla, och går i samma klass som barn i åldrarna mellan 13-18 år.

Tror ni Dumpen vågar ge sig på den här gruppen av ensamkommande män, som påstår sig vara barn för våra myndigheter?

Egentligen är det rätt konsekvent av Sara och Dumpen att ta upp fallet, då en fd våldtäktsutsatt person som söker hjälp hos en teraput i förtroende är sårbar. Och det är ju att jämställas med små barn som inte kan ge sitt samtycke.

Jag har svårt att se att många skulle vara emot åldersskillnader om båda parter var jämngamla känslomässigt, intelligensmässigt och erfarenhetsmässigt (inte nödvändigtvis åldersmässigt). Därför blir det skevt att dom hänger ut förståndshandikappade som ligger på en 12 årings nivå, inte sällan verkar dom vara oskulder också. Det är ju inte att förväxla med andra rovdjur som exempelvis mr Nylon. Att tro att många lågbegåvade män skulle våldta små barn på en sådan träff är ju orimligt, förmodligen skulle dom vara lika tafatta och trevande som vilken 12 årig pojke som helst. Dom fungerar ju inte som våldtäktsmän.
Citera
2023-02-11, 20:43
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Terapeuten som sög av sin klient såg ju inte helt fel ut alltså. Jag hade fan inte haft nåt emot det hahaha.
Var hittar man det inlägget på Dumpen.
Citera
2023-02-11, 20:56
Medlem
Skuffebuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Dumpen verkar mer och mer ha vidgat sina vyer. Börjar antalet "gäddor" att sina tro?

Från att enbart fokusera på att hänga ut män som pratar med fantasibarn för sexuella möten, till män som vill sälja alkohol till barn, och nu senaste, en vuxen kvinna som har sex med en av sina vuxna patienter.

Vilka grupper kommer hängas ut här näst, ensamkommande flyktingbarn kanske? Där 80-90% ljuger om sin egentliga ålder, och är istället runt 25-35 år gamla, och går i samma klass som barn i åldrarna mellan 13-18 år.

Tror ni Dumpen vågar ge sig på den här gruppen av ensamkommande män, som påstår sig vara barn för våra myndigheter?
Haha precis, det går nog bra med vilken grupp som helst. Sålänge de har någon att kasta skit på för att boosta sitt självförtroende så är de nog nöjda.
Citera
2023-02-11, 21:01
Medlem
Citat:

Såg ingen bild på henne där.
Men ett ypperligt exempel på hur Dumpen flyttar målstolparna för att passa deras syfte.

De har hängt ut ett par uppenbart intellektuellt utmanade individer med motivation att de kunde köra eller bodde i egen lägenhet. Det räckte för att hänga ut dem.

Men här har vi en annan person som utmålas som intellektuellt utmanad pga trauma i barndomen, men som uppenbarligen tagit sig för egen maskin till terapeuten. Men han ansågs inte vara kapabel att säga nej till en avsugning tydligen.
Han blir helt plötsligt ett hjälplöst offer för att motivera att Dumpen hänger ut terapeuten.

Ja, vad ska man säga.
Citera
2023-02-11, 21:02
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:

Typiskt varför killar inte vågar anmäla våldtäkter. Höhöhö du borde vara glad *blink blink*

Jävla äcklig jargong.
Citera
2023-02-11, 21:09
Medlem
Skuffebuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Typiskt varför killar inte vågar anmäla våldtäkter. Höhöhö du borde vara glad *blink blink*

Jävla äcklig jargong.
Vågar? De vill väl inte? Gött att få en avsugning av sin terapeut ju. Hade varit hur nice som helst ju. Du är säkert bara avundsjuk.

Att du tycker att det är en äcklig jargong är typ hur ointressant som helst.
Senast redigerad av Skuffebuff 2023-02-11 kl. 21:12.
Citera
2023-02-11, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath

Jävla äcklig jargong.

Att killen fick stånd och sprutade säger mig att ha han njöt av det.
Förmodligen blev han sur för hon ville ha betalt andra gången.
Hämnas genom att kontakta dumpen. Och de sväljer det med hull och hår.
Citera
2023-02-11, 21:24
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Att killen fick stånd och sprutade säger mig att ha han njöt av det.
Förmodligen blev han sur för hon ville ha betalt andra gången.
Hämnas genom att kontakta dumpen. Och de sväljer det med hull och hår.

Är det någon av Dumpens alla läsarhistorier vi pratar om nu? Länk tack.
Citera
2023-02-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Är det någon av Dumpens alla läsarhistorier vi pratar om nu? Länk tack.

Senaste ”uthängningen”. Inte en gädda.
Citera
2023-02-11, 21:36
Medlem
BeachBobs avatar
Vad var det för en mesig kille som först tar emot en avsugning och sen anmäler henne. Mycket dålig stil av den killen skulle jag vilja säga.
Citera
2023-02-11, 21:45
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Senaste ”uthängningen”. Inte en gädda.

Jag vet fler som är det funktionshindrade lågbegåvad som vill hjälpa men inte vet med vad klickar på länken ”vill du hjälpa ” och som sej ovetande luras till möte med paret Sjöberg/ co och utsätts för falska anklagelser och som är helt oskyldiga.
Jag anser att de ( Sjöberg och co) lurar sina offer för det gör de ju. In i fällor med påhittade påståenden. De redigerar och tolkar det som händer eller inte händer som det gagnar dem och deras verksamhet Och de oskyldiga som de anser sej ha fångat in får sina liv raserade tillsammans med anhöriga.
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-02-11 kl. 22:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in