2023-02-11, 23:00
Medlem
Kollade på Instagram såg att margaux dietz kollade på melodifestivalen jag undra hur hon gillade skämtet i kyrkan hon kanske ringde sin PT 😜
Citera
2023-02-11, 23:01
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Måste kännas märkligt veta att man är chanslös som heterosexuell helsvensk att gå till final i svenska mellon

Mariette som är med i sista deltävlingen är lesbisk. Är man smart så lägger man en slant på henne när portarna till oddsen öppnar.
Citera
2023-02-11, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoraStenar
Har inte förstått något av programledarnas skämt ikväll.
Deras så kallade skämt har varit helt värdelöst trams, skrivet av flabbande idioter.
Hyllades av sådana också i publiken. Dä ä så rolit - hä hä hö hö.
Citera
2023-02-11, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEriksdottir
Haha vad fan. Var det så illa?

Ja tyvärr
Citera
2023-02-11, 23:25
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Mariette som är med i sista deltävlingen är lesbisk. Är man smart så lägger man en slant på henne när portarna till oddsen öppnar.

Fyller vi hela spektrat då? Måste ju in nån ickebinär också. Vad mer har missats? Fattas en del religiösa inslag i grytan kom jag på.

PK-multikultihomotransmuslimskjudiskickebinärsame.
Citera
2023-02-11, 23:32
Medlem
Hugin86s avatar
Fjäll jude , transa, neger gäng , flykting . Ja vi ser dom 4 första fyller ju kvoten för ok maffian.

U
Citera
2023-02-11, 23:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Fyller vi hela spektrat då? Måste ju in nån ickebinär också. Vad mer har missats? Fattas en del religiösa inslag i grytan kom jag på.

Slå ihop denna med dagens mello, så fan spricker det
Citera
2023-02-11, 23:37
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Songbird-84
Slå ihop denna med dagens mello, så fan spricker det
Haha, ja den här grytan kommer koka över. Men underhållande är det detta spektakel.
Citera
2023-02-11, 23:40
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86
Fjäll jude , transa, neger gäng , flykting . Ja vi ser dom 4 första fyller ju kvoten för ok maffian.

U

Hoppas det inte kommer in fler PK-artister, blir svårt med årets betting annars
Citera
2023-02-11, 23:49
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp

Nästa vecka har vid den homosexuella Melanie Wehbe - lär bli en lågoddsare.

Och sista deltävlingen kommer bögen Emil Henrohn, flatan Mariette, samt brännskadeoffret Axel Schylström slåss om den sista finalplatsen efter att Loreen gått direkt till final.

Har absolut ingenting emot homosexualitet, MEN är det inte orimligt många inkvoterade i år? Minst fem stycken öppet homosexuella vad jag kan se (och då räknar jag inte med Martin & Martinus). Kan tycka att ens sexuella läggning inte ska ge en förtur... Tusentals artister drömmer om att få stå på mello-scenen, och så får en person gå före bara för att den fyller ett visst fack.
Citera
2023-02-12, 00:11
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hugin86

U

Det visar ju bara att Sverige är ett mycket rikt och starkt land. Fråga Japan, de skulle ha drömt om detta,
Citera
2023-02-12, 00:16
Medlem
Blir så illa till mods av Eden pga ryktena om henne…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in