2023-02-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Vid en viss tidpunkt är det ett UFO, oidentifierat flygande föremål. Fast om det verkligen är aliens skulle USA gå ut med det? De hävdas ju ha dolt sådant i det förflutna... Fast har de sagt A får de säga B...

Är det verkligen utomjordingar kan vi just ha förklarat krig mot en utomjordisk ras. Med tanke på de avstånd de måste ha kommit ifrån, borde de ha tillgång till teknologier långt bortom vad vi kan fatta.

Så detta är antagligen slutet på mänskligheten eller inget alls. Det sistnämnda är nog mest troligt...

Varför skulle det vara ett faktum? De kanske har snarliknande farkoster som oss bara att de lyckas med någon sådan dvala maskin, eller att de inte åldras alls eller lever länge, kanske är cyborgs? Kan ju vara vad som egentligen.
Citera
2023-02-11, 21:36
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollapinsvin
Vad jag förstår är tic tac för avancerat för att realistiskt sett vara kinesisk teknologi, men de säger det inte rakt ut. Då kan man börja undra vad som är värre. Jag har fått intrycket att det finns en annan teknik, det som händer på Skinwalker, än tic tacs. Än så länge har jag inte funnit att tic tacs har gjort någon skada. Men det finns rapporter om att mekanismen för kärnvapenmissiler fastnade på ett amerikanskt fartyg när det flög över.

Ja, lär bli blodbad på världens börser på måndag OM det är aliens Biden lyckats döda...

har ni inte sett Secret of Skin walker Ranch så se den. Där går gamla ägarna och deras ansvariga ut och berättar om hur vakthundarna blev dödade av Tic-Tac...rätt creepy. En av anledningarna till att de sålde ranchen hastigt. Nasa och Pentagon bedrev forskningsprojekt där sedan i nästan 20 år tillsammans med Robert Bigelow. Sjuka observationer de gör där nu med raketforskare från Nasa...
Senast redigerad av johnthedickholmes 2023-02-11 kl. 21:48.
Citera
2023-02-11, 21:44
Medlem
HRTs avatar
Såg nyheter på tv ikväll det som kom fram var att den var obemannad och var stor som en liten bil. Låter ju som en drönare av något slag.
Citera
2023-02-11, 21:56
Medlem
Krupniks avatar
Kul att det finns folk som tror att något land har dem medel som krävs för att skjuta ned någonting i den kaliber som ett rymdskepp hade behövt vara i rent teknologiskt jämfört med oss. Är ju lika troligt som om en KSP-skytt skulle skjuta ned en F35:a med en Maximkulspruta...
Citera
2023-02-11, 21:57
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ja, lär bli blodbad på världens börser på måndag OM det är aliens Biden lyckats döda...

har ni inte sett Secret of Skin walker Ranch så se den. Där går gamla ägarna och deras ansvariga ut och berättar om hur vakthundarna blev dödade av Tic-Tac...rätt creepy. En av anledningarna till att de sålde ranchen hastigt. Nasa och Pentagon bedrev forskningsprojekt där sedan i nästan 20 år tillsammans med Robert Bigelow. Sjuka observationer de gör där nu med raketforskare från Nasa...

Kan avslöja att vår teknologi har ingen chans på aliens. Jag vet hur aliens teknologi ser ut jag har sett det med egna ögon och vi har inget liknande.
Citera
2023-02-11, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det kan inte vara en vanlig ballong? Från ett tivoli, reklamjippo eller så.

Jo tjeanare...
Citera
2023-02-11, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Är det bara jag som känner att (om det är sant) det borde vara USA själva som skapat dessa, men endast ett fåtal får kännas vid dom. Kanske ett nytt vapen de har uppfunnit, men de testar det på sin egen militär för att se hur reaktionerna blir. Sedan vet de hur de ska användas om någon annan militär stormakt får för sig att attackera USA.

Nä det är du inte ensam om. Oavsett vad det är så finns det en anledning till att de valt att gå ut med detta till media. Det hade de ju absolut inte behövt. Det kanske inte ens har hänt? Man kanske går ut med detta för att få legitimitet att göra något annat. Känns väldigt konstigt att man skulle vilja gå ut med detta innan man ens vet vad det är.
Citera
2023-02-11, 22:11
Medlem
Zloths avatar
"Biden beordrade att skjuta ned farkosten"

Herregud, fattar ni inte att det är något som inte stämmer här? Det är självklart en icensatt händelse.
Citera
2023-02-11, 22:26
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
"Biden beordrade att skjuta ned farkosten"

Herregud, fattar ni inte att det är något som inte stämmer här? Det är självklart en icensatt händelse.
Ok, varsågod bevisa att det är icensatt så får vi ta ställning till det.
Citera
2023-02-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Kan avslöja att vår teknologi har ingen chans på aliens. Jag vet hur aliens teknologi ser ut jag har sett det med egna ögon och vi har inget liknande.
Enkelt att vara viktig på nätet. Vad du såg i en dröm är inte fakta
Citera
2023-02-11, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Nja, det där stämmer inte. Jag har också sett aliens teknologi med egna ögon och det jag såg var högst osofistikerat och underutvecklat.
Citera
2023-02-11, 22:32
Medlem
Storlek som en bil..... kan det ha varit Teslan som Musk sköt upp för ett par år sedan - Tesla har ju kända problem med styrförmågan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in