Citat:
Ursprungligen postat av
Bollapinsvin
Vad jag förstår är tic tac för avancerat för att realistiskt sett vara kinesisk teknologi, men de säger det inte rakt ut. Då kan man börja undra vad som är värre. Jag har fått intrycket att det finns en annan teknik, det som händer på Skinwalker, än tic tacs. Än så länge har jag inte funnit att tic tacs har gjort någon skada. Men det finns rapporter om att mekanismen för kärnvapenmissiler fastnade på ett amerikanskt fartyg när det flög över.
Med tanke på hur snabba dessa tic-tacs verkar vara, så kan man ju bara spekulera kring vad annat de är kapabla till.
Rent spontant känner jag att det vore jäkligt smart av USA att själva kalla dessa för UFO's, om det är så att de själva har skapat dom. Sen droppar man lite news om att deras försvar har sett en massa UFO's vid militärövningar. Man droppar nyheterna med jämna mellanrum så att omvärlden också får veta om det. Man spelar förvånade över den teknologi dessa "tic-tacs" verkar besitta och erkänner att de är helt överlägsna sitt eget försvar.
På så sätt kan man ju sedan sprida ut dom över världen och om de skulle bli upptäckta så kanske tanken är att andra länders försvar då ska koppla de samman med infon som USA släppte, vilket gör att USA inte blir anklagade för att ha kränkt andra länders territorium.