2023-02-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffebuff
Ni är så korkade. Bara att att jag förklarar att dumpen inte hör hemma i ett rättssamhälle på 2020-talet utan i ett häxbrännarsamhälle på 1600-talet så utgår du från att jag är pedofil som knullar småbarn. Det säger mer om dig än om mig.
Förstår du vad ordet ”eventuellt” betyder?
Det går att googla.
Dumpen hör absolut hemma på 2020-talet och borde funnits långt tidigare.
Barn ska fredas från vidriga predatorer.
Citera
2023-02-11, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Varför fråga mig om du vill starta en ny tråd?

Sen denna tråd startades har många olyckskorpar förebådat att Dumpen skulle vara körd inom en eller två månader, detta skulle minsann de skribenterna se till och de visste minsann hur.
Jag skrattar och lutar mig tillbaka, hur har du nu i ditt snille tänkt fixa det?
Vad andra personer och skribenter har skivat får stå för dem. Jag har aldrig påstått något om Dumpen. Jag är ny i tråden.
Pantrar river och biter dock till när och om de vill såsom kattdjur alltid gör.

Frågan var mest retorisk och inte ställd till dig personligen. Open for the whole world to read.

Edit: Som sagt, idioter kommer och går...
Citera
2023-02-11, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffebuff
Har man inte blivit dömd i domstol ska man naturligtvis anses vara oskyldig. Tack och lov har dina idéer inget stöd.
Gäller det även när Dumpen anklagas för förtal och brott mot tryckfrihetsförordningen?
Citera
2023-02-11, 17:18
Medlem
Sjödahl hade iallafall tidigare en över 30 år yngre flickvän, känns lite Kapten klänning.
Citera
2023-02-11, 18:22
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sacripantern
När du tror du förresten att första domen mot Dumpen faller?
När tror du?
Citera
2023-02-11, 18:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Åååh, är han inte ordentligt hörd?
Han som var så utmålande i sina chatloggar med ett barn.
Nog var han hörd alltid och läst, det går inte att ta miste på texten och bilderna.
Det är försent att ångra sig efteråt, det ska man göra innan.
Det är brottsligt att grooma barn.
Nej, gubbarna blir inte ordentligt hörda eftersom att Dumpen bara skriker och drygar sig.

Jag tycker att chattarna mer har karaktären av skämt eller (beroende på smak) runkmaterial än som bevisning för vad gubbarna tänker göra.

Eftersom att det inte förekommer några baaaaarn (under förutsättning att Dumpen inte pimpar) så begår gubbarna inte något brott.
Citera
2023-02-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nej, gubbarna blir inte ordentligt hörda eftersom att Dumpen bara skriker och drygar sig.

Jag tycker att chattarna mer har karaktären av skämt eller (beroende på smak) runkmaterial än som bevisning för vad gubbarna tänker göra.

Eftersom att det inte förekommer några baaaaarn (under förutsättning att Dumpen inte pimpar) så begår gubbarna inte något brott.
Dina älskade gubbar tror att de pratar med barn och även om du inte förstår det själv så pratar man inte med barn på det viset.
Det kallas för att grooma och är inte ett acceptabelt skämt som tål dagsljus.
Citera
2023-02-11, 18:45
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Dina älskade gubbar tror att de pratar med barn och även om du inte förstår det själv så pratar man inte med barn på det viset.
Det spelar ingen roll, även om gubbarna tror att det är ett baaaarn så är det inget olagligt.
Citera
2023-02-11, 19:34
Medlem
Man tycker nästan synd om dessa förövare.
Majoriteten verkar ju vara förståndshandikappade. Hade vi inte rustat ner psykvården under så lång tid hade dessa stjärnor säkerligen suttit som kollin på beckis.
Citera
2023-02-11, 19:43
Medlem
Mowglinos avatar
Citat:

Fast i dom här fallen, är det Dumpen som gaslightar / groomar vuxna människor, genom att måla upp helt orealistiska scenarier som i princip inga riktiga barn hade gått med på.

Barn hade inte åkt land och rike för att träffa överviktiga Anders 66 år, som knappt kan göra sig förstådd på det svenska språket, för att bli av med oskulden.
Än mindre skicka nakenbilder det första dom gör, efter bara några minuters chattande.

Dessutom är det inga pedofiler som fastnar, majoriteten som fastnar i Dumpens nät är översexuella män, som blir upphetsade av fullt utvecklade kvinnokroppar.

Allt handlar enbart om dom där Swishdonationerna, tro inget annat.
Senast redigerad av Mowglino 2023-02-11 kl. 19:47.
Citera
2023-02-11, 20:00
Medlem
Mowglinos avatar
Dumpen verkar mer och mer ha vidgat sina vyer. Börjar antalet "gäddor" att sina tro?

Från att enbart fokusera på att hänga ut män som pratar med fantasibarn för sexuella möten, till män som vill sälja alkohol till barn, och nu senaste, en vuxen kvinna som har sex med en av sina vuxna patienter.

Vilka grupper kommer hängas ut här näst, ensamkommande flyktingbarn kanske? Där 80-90% ljuger om sin egentliga ålder, och är istället runt 25-35 år gamla, och går i samma klass som barn i åldrarna mellan 13-18 år.

Tror ni Dumpen vågar ge sig på den här gruppen av ensamkommande män, som påstår sig vara barn för våra myndigheter?
Senast redigerad av Mowglino 2023-02-11 kl. 20:03.
Citera
2023-02-11, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Dumpen verkar mer och mer ha vidgat sina vyer. Börjar antalet "gäddor" att sina tro?

Från att enbart fokusera på att hänga ut män som pratar med fantasibarn för sexuella möten, till män som vill sälja alkohol till barn, och nu senaste, en vuxen kvinna som har sex med en av sina vuxna patienter.

Vilka grupper kommer hängas ut här näst, ensamkommande flyktingbarn kanske? Där 80-90% ljuger om sin egentliga ålder, och är istället runt 25-35 år gamla, och går i samma klass som barn i åldrarna mellan 13-18 år.

Tror ni Dumpen vågar ge sig på den här gruppen av ensamkommande män, som påstår sig vara barn för våra myndigheter?

Gör det själv om du tycker det är viktigt ...
Senast redigerad av Multitudes 2023-02-11 kl. 20:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in