2023-02-11, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sacripantern
Vem är vi? Som om någon skulle vara en enhetlig grupp som samarbetar eller tycker lika i alla frågor.
Vad som dock är uppenbart är att ni dumplingar nästan är som förblindande sektmedlemmar och maskar på en krok som hotar, vrider och vänder er när ni ifrågasätts eller kritiseras.

Vilken nytta eller stjälp tycker du att Dumpen gör och har gjort för barn, och för att förebygga sexövergrepp mot minderåriga, när man betänker bland annat följande.

Oförsiktig icke anonym gromning på kik och dylika sociala appar lär minska den dag samtliga känner till metoderna och att Dumpen finns. Anonymitet och försiktighetsåtgärder vad gäller gromning lär dock accelerera och gromarna inte bli färre, bara smartare och vissa gäddor måhända direkt livsfarliga för barn när de ändå inte har något mer att förlora.

Allmänhetens fokus och hat har riktats mot hittills 191 gäddor varav troligen ingen ändå hade "lyckats" förgripa sig på någon minderårig via internet. Dessa 191 levde till synes bara i en fantasivärld.

191 gäddor med barn, familjer och släkt har fått sina liv förstörda. Många arbetsplatser, näringar och enmansföretag har via personliga förtal blivit förtalade även som företag.
Detta går att troligen att påföra vid eventuella skadeståndsanspråk när någon eller några tar det till tinget.

2 pedofiler/gäddor har tagit livet av sig. Troligen mångdubbelt fler har försökt eller kommer att göra det. Pga av Dumpen tvingas många leva med skyddade identiteter lång tid framöver, inklusive Sara. troligen för alltid.
Sara har förvisso blivit av med sina skulder och Sjöberg har åter blivit nyvunnen rikskändis.
Stora polisresurser har satts in på att fånga nästan uteslutande marginaliserade skräpgubbar som inte går att åtala. Bevis har säkerligen förstörts mer än vad vi vet.

Pedofili inklusive barnvåldtäkter har faktiskt normaliserats och framställts som vanligt förekommande. Stigmatiseringen och skammen för verkliga sexförbrytare har drastiskt minskat. Dessa kan successivt numera alltmera "blenda in" på ett helt annat sätt som förut var otänkbart.
Ett antal hot, överfall, vandalisering mm mot gäddor och deras familjer har skett. Familjer har splittrats, barn har outats, mobbats, i praktiken delvis blivit föräldralösa och en del företag med anställda har blivit arbetslösa.

Jag kan fortsätta men bara detta för att en pöbel ska kunna njuta av skadeglädje och rentvå sig själva. Rättsstaten ska Sverige vara mån om. Den ska vara effektiv. Folkdomstolar ska vi se hårt på och avlägsna. Tillintetgöra om tvunget.

Om Sverige ska ha lag mot att, eventuellt på riktigt försöka förgripa sig på minderåriga poliser, och straff därtill så blir frågan varifrån dessa pengar och resurser ska tas. Som om inte Sverige har annat att prioritera. Skulle en lag ens hjälpt? Sannolikt inte när samma catfishing-metoder kan användas i det fördolda av seriösa organisationer utan vinstintresse som Dumpen för att hjälpa, men inte förnedra och straffa pedofiler, som inte begått brott.

Nej du Vedklyv1980... Tänk helt om och gör rätt, istället för att upprepa samma misstag och tankefel om och om igen!!
Du tillhör uppenbarligen ”ni” eftersom du kände dig träffad.

Dumpen synliggör vad som drabbar barnen med förövare som kontaktar dem.
Det är ju bara bra att kik och dylika sociala appar rensas från dessa vidriga förövare, tycker du inte det? Barnens miljö skall vara fredade från sjuka människor.

Nästa steg är då ”smartare gäddor”. Dumpen kommer hänga med i de kanaler gäddorna använder. Kommer de åt barn så kommer de åt ”Dumpenbarn”.

Sen vrider du dig som en mask 🪱
Det är inte Dumpen som sabbar förövarens familj, det är förövaren som själv ansvarar för de konsekvenser dennes gränsöverskridande beteende för med sig. Förövaren vet om det men lever på hoppet att gärningarna inte ska komma till kännedom. Förövaren har alldeles själv spelat om sin egen familj och försatt dem i en jävligt smärtsam situation. Ansvaret ska ligga där det hör hemma.

Dumpens enträgna arbete kommer resultera i en bättre lagstiftning som kan skydda våra barn. Jag förstår att de äckliga maskarna vrider sig i våndor 🪱
Citera
2023-02-11, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Du skriver exakt samma meddelande som många andra nyreggade dumpen-hatare gjort. Det är tomt prat bara.

Jag vet faktiskt ingen som hatar Dumpen. Däremot finns det en hel del legitim kritik mot deras metoder.
Hat är något ni dumplingar står för.
Citera
2023-02-11, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Jag vet faktiskt ingen som hatar Dumpen. Däremot finns det en hel del legitim kritik mot deras metoder.
Hat är något ni dumplingar står för.

Inte? Du sitter här med dina nyreggade gäddpolare 24/7 och grinar som dom fjantar ni är.
Citera
2023-02-11, 15:02
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Japp det kan jag. Kan du?
Ok, så bevisa att du inte har våldtagit ett barn idag. Fram till att du lägger fram övertygande bevisning så betraktas du som barnknullare enligt ditt eget sätt att tänka.

Nej, självklart kan jag inte bevisa att jag inte dunkat på någon eller något idag.
Citera
2023-02-11, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det tycker inte jag. Uppenbarligen så förespråkar en del människor som sympatiserar med Dumpen omvänd bevisbörda vid misstanke på sex med barn och ungdomar. Jag vill bara visa på vad den typen av resonemang faktiskt innebär.
Nu snurrar du till det.
Det är inte omvänd bevisbörda när gäddan chattar med barn, skickar runk-filmer, skickar dickpics och andra bilder på sig själv och sen kommer till stämd plats för möte. Gäddan har alldeles själv avslöjat sig, förstår du inte det?
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-02-11 kl. 15:37.
Citera
2023-02-11, 15:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu snurrar du till det.
Det är inte omvänd bevisbörda när gäddan chattar med barn, skickar runk-filmer, skickar dickpics och andra bilderna sig själv och sen kommer till stämd plats för möte. Gäddan har alldeles själv avslöjat sig, förstår du inte det?
Nej, jag förstår inte det. Dumpen är inte objektiva och påstår bara att mannen har gjort det han anklagas för. Han blir inte ordentligt hörd, den bevisning som Dumpen påstår sig ha blir inte objektivt granskad, och eventuella omständigheter tas inte i beaktande. Det är mycket långt ifrån att jag skall anse det styrkt att mannen har gjort sig skyldig till något. Som pricken över i så är det han anklagas för inte ens brottsligt.
Citera
2023-02-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nej, jag förstår inte det. Dumpen är inte objektiva och påstår bara att mannen har gjort det han anklagas för. Han blir inte ordentligt hörd, den bevisning som Dumpen påstår sig ha blir inte objektivt granskad, och eventuella omständigheter tas inte i beaktande. Det är mycket långt ifrån att jag skall anse det styrkt att mannen har gjort sig skyldig till något. Som pricken över i så är det han anklagas för inte ens brottsligt.
Åååh, är han inte ordentligt hörd?
Han som var så utmålande i sina chatloggar med ett barn.
Nog var han hörd alltid och läst, det går inte att ta miste på texten och bilderna.
Det är försent att ångra sig efteråt, det ska man göra innan.
Det är brottsligt att grooma barn.
Citera
2023-02-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffebuff
Man kan inte konsekvensfritt förgripa sig på barn oavsett om dumpen finns eller ej, hur trög är du?
Det är ju helt uppenbart att man kan.
Det går massor av förövare ute i samhället och Dumpen visar upp några av dem.
Citera
2023-02-11, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuffebuff
Man kan inte konsekvensfritt förgripa sig på barn oavsett om dumpen finns eller ej, hur trög är du?

Jodå om man inte blir påkommen vilket ingen av alla pedofiler på Kik blir.
Citera
2023-02-11, 15:55
Medlem
Citat:
Dumpen gör verkligen ett bra jobb. Peddona här i tråden bevisar det med sitt eviga tjafs och gnällande.
Ja, det är liksom betyget att det fungerar. Hade de inte skrikigt så hade inte metoden haft effekt.
Detta visar bara att det är rätt väg att gå.
Dra upp gäddorna ur vassen så de inte längre kan agera i det fördolda.

”Det är inte slumpen som gör att man hamnar på Dumpen”
Citera
2023-02-11, 15:56
Medlem
Skuffebuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det är ju helt uppenbart att man kan.
Det går massor av förövare ute i samhället och Dumpen visar upp några av dem.
Vi har ett rättssamhälle och man är oskyldig om man inte har dömts i en domstol. Denna process är inget en sekt bestående av lågutbildade WT ska lägga sig i. Ni ska hålla er jävligt långt ifrån vårt rättssamhälle, särskilt då ni är allt annat än kunniga inom området.
Citera
2023-02-11, 15:57
Medlem
Skuffebuffs avatar
Citat:
Jodå om man inte blir påkommen vilket ingen av alla pedofiler på Kik blir.
Har man inte blivit dömd i domstol ska man naturligtvis anses vara oskyldig. Tack och lov har dina idéer inget stöd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in