2023-02-10, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keyko
Var inne och kollade på Semnos förlag. Inga böcker av TD på hemsidan. Någon som vet om de sålde hans böcker innan plagieringen bevisades av Amo? Alltså i nutid.
De säljs som lågpris, men söker man på sidan så hittar man inget - däremot om man använder Google eller annan extern sökmotor.
Citera
2023-02-10, 17:43
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelkott
De säljs som lågpris, men söker man på sidan så hittar man inget - däremot om man använder Google eller annan extern sökmotor.

Vem fan vill betala för skiten? Tommy är usel som författare, förälder, predikant och älskare.
Citera
2023-02-10, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
Vem fan vill betala för skiten? Tommy är usel som författare, förälder, predikant och älskare.

Sluta ljug!

Tommy är en fantastiskt älskare, en ömsint älskare, en omtyckt och populär älskare. Tommy får ligga hur mycket han vill. Tommy är bra pappa till sina barn, både i Sverige och i Norge. Tommys böcker har sålt i över 100 000 exemplar och hyllats av en enig kritikerkår. Tommy för förunnat för 10 000-tals människor. Tommy har omvänt 1000-tals människor till Jesus.

Så sluta ljug!
Citera
2023-02-10, 18:41
Medlem
mesefils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomasDalkarl
Tommy är en fantastiskt älskare, en ömsint älskare, en omtyckt och populär älskare. Tommy får ligga hur mycket han vill. Tommy är bra pappa till sina barn, både i Sverige och i Norge. Tommys böcker har sålt i över 100 000 exemplar och hyllats av en enig kritikerkår. Tommy för förunnat för 10 000-tals människor. Tommy har omvänt 1000-tals människor till Jesus.

Nej.
Citera
2023-02-10, 18:46
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Sluta ljug!

Så sluta ljug!

hahahahahahaaaaa

Han har kopierat sina böcker och snart blir han stämd....

Hans barn vill inte veta av honom...

Han var i stort sett oskuld innan han gifte sig efter skilsmässan är det mest horor han legat med...

Vet inte en enda människa som blivit religiös pga Tommy... men vet en hel del som slutat vara det pga honom.

Jag vet att du inte är Tommy, jag vet att du trollar på facebook för uppmärksamhet. detta är det sista jag skriver till dig.
Citera
2023-02-10, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HomoHitler
hahahahahahaaaaa

Han har kopierat sina böcker och snart blir han stämd....

Hans barn vill inte veta av honom...

Han var i stort sett oskuld innan han gifte sig efter skilsmässan är det mest horor han legat med...

Vet inte en enda människa som blivit religiös pga Tommy... men vet en hel del som slutat vara det pga honom.

Jag vet att du inte är Tommy, jag vet att du trollar på facebook för uppmärksamhet. detta är det sista jag skriver till dig.

Jag har väl aldrig påstått att jag är Tommy. Varför skulle jag vara Tommy? Tommy är Tommy och jag är jag. Du är en sjuk människa. en mycket sjuk människa.
Citera
2023-02-10, 19:59
Medlem
Har uppdrag världens nya ledare Malin flytt skeppet? De senaste inläggen har hon inte kommenterat eller gillat....
Citera
2023-02-10, 20:03
Medlem
Undrar detsamma. Hon verkar reko, kan hon verkligen svälja plagiat?
Citera
2023-02-10, 20:22
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Jag har väl aldrig påstått att jag är Tommy. Varför skulle jag vara Tommy? Tommy är Tommy och jag är jag. Du är en sjuk människa. en mycket sjuk människa.

FylleTommy är betydligt sjukare... Kokaninäsa och prostatakuk... inte mycket karl kvar av honom nu.... Senaste bilden ser han hög sjuk och imponent ut...
Citera
2023-02-10, 20:26
Medlem
Ibland funderar jag....är Tommy i nån form av psykos? Själv for jag mycket illa av frikyrkans helveteslära och 10 år efter jag lämnade hamnade jag i en psykos. Psykosen började med att jag trodde jag var Jesus och slutade med att jag hamnade i helvetet...

Frikyrkotro funkar så bra när man mår bra och allt funkar men när livet brister och man faller så kan det bli så otroligt tokigt.

Jag har roats av att följa det här med Tommy men fy vad klassisk kristen tro kan göra med en människa psyke.
Citera
2023-02-10, 20:32
Medlem
HomoHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42
Ibland funderar jag....är Tommy i nån form av psykos? Själv for jag mycket illa av frikyrkans helveteslära och 10 år efter jag lämnade hamnade jag i en psykos. Psykosen började med att jag trodde jag var Jesus och slutade med att jag hamnade i helvetet...

Frikyrkotro funkar så bra när man mår bra och allt funkar men när livet brister och man faller så kan det bli så otroligt tokigt.

Jag har roats av att följa det här med Tommy men fy vad klassisk kristen tro kan göra med en människa psyke.

100% agree....
Citera
2023-02-10, 20:37
Medlem
Citat:
Sluta ljug!

Så sluta ljug!

Citat:
Ursprungligen postat av Alltid42

Nä han är inte i en psykos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in