2023-02-10, 15:56
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Nej du är ute och cyklar. Ska du skydda din familj så gör du det genom att ha dom hos dig sen skyddar du din mark och alla som är där. Överge sin familj och tro att detta är bästa skydd håller inte riktigt logiskt. Du skyddar inte din familj genom att bli kanonmat för makten som ju alltid och jämt totalt har skitit i dig och din familj. Så personligen tar jag inte ens ett mindre blåmärke ens för kvinnor i fjollträsk tex.

Vilken fiende? Jag har sagt det innan men om ryssar, jänkare eller svenskar kommer spelar precis ingen roll för alla får ett skott i pannan. Ni är som är rädda för ryssar är ju mest bara naiva och historielösa.

"Klassiskt krig" kommer vi i Sverige aldrig någonsin att vara inblandade i. Vi uppfann elektrohydro dynamisk frekvens manipulation så är någon här är det för att vi har tillåtit det. Varför skicka plan när du kan skicka en jordbävning. Ni som lever kvar i ww2 får liksom skärpa till er.

Du kunde ha varit vänlig och talat om att du är vanlig foliehatt innan man bemödar sig att svara dig.

Varför strider ryssarna som om det fortfarande vore 1944?
Citera
2023-02-10, 16:04
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvlort
Du kunde ha varit vänlig och talat om att du är vanlig foliehatt innan man bemödar sig att svara dig.

Varför strider ryssarna som om det fortfarande vore 1944?

Hade du varit läskunnig hade du nog kunnat räkna ut det redan på mitt nick smartnos.

Varför gör jänkarna det? Military industrial complex. Man ska ju bli av med allt värdelöst skit man köper varje år så man kan köpa nytt. EMPs, kärnvapen, vädervapen, DEWs osv vet vi ju alla att det finns eller ja man påstår det iaf men ingen är någonsin intresserade av att använda det och snabbt och enkelt vinna kriget utan egna förluster. Då har man uppenbarligen en annan agenda. Gav Vietnam på riktigt världens genom tiderna mäktigaste militär en kamp? Nej, kom igen nu, sluta vara ett naivt får.
Citera
2023-02-10, 16:11
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Är svenska kvinnor värda att försvara i krig?
Så länge dom bär ditt blod så finns väl all anledning ,tycker ni inte det så säger det mer om er.

Man ställer sig dock tveksam till att rädda en ilsken feminist, som just blir våldtagen av en Ryss. I sanningens namn skulle man nog skratta skadeglatt och tänka; där fick hon så hon teg, det jävla fitthelvetet.
Citera
2023-02-10, 16:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Ukraina hade förlorat kriget men färre hade dött.
Precis. Lägga sig platt för fienden är din melodi.
Citera
2023-02-10, 16:14
Avslutad
Citat:
Dom borde kanske ha reagerat lite mer efter den jänkarledda statskuppen 2014 med landsförrädaren Poroshenko vid makten när han bombade dom på torget i Kiev. Fattar du inte vem som fienden är om Kristersson bombar svenskar som demonstrerar på Sergels torg så finns det lika lite hopp för dig som för gemene ukrainare.
De reagerade genom att sitta hemma och vakta sina mammor.
Citera
2023-02-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Precis. Lägga sig platt för fienden är din melodi.

Jag låter de ta Sverige eftersom det inte är värt något för mig, du och andra idioter har gjort det helt värdelöst. Mitt liv är däremot det mest värdefulla jag har och det offrar jag inte.
Citera
2023-02-10, 16:28
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
De reagerade genom att sitta hemma och vakta sina mammor.

Nä dom reagerade genom att ställa sig bakom en ny puppet som jänkarna givit dom.

Ett nytt Ådalen skulle vi aldrig acceptera idag men då är vi där igen och pratar "fienden" och du har inte förtydligat vilka fienden är för dig.
Citera
2023-02-10, 16:33
Avslutad
Citat:
Jag låter de ta Sverige eftersom det inte är värt något för mig, du och andra idioter har gjort det helt värdelöst. Mitt liv är däremot det mest värdefulla jag har och det offrar jag inte.
Nä, du vaktar ju inte ens din mamma.
Citera
2023-02-10, 16:35
Avslutad
Citat:
Nä dom reagerade genom att ställa sig bakom en ny puppet som jänkarna givit dom.

Ett nytt Ådalen skulle vi aldrig acceptera idag men då är vi där igen och pratar "fienden" och du har inte förtydligat vilka fienden är för dig.
Vad är skillnaden mellan det och vakta sin mamma tänker du?
Citera
2023-02-10, 16:45
Medlem
Citat:
Nä, du vaktar ju inte ens din mamma.

Du förstår inte ens skillnaden mellan att vakta och skydda och du vet heller inget om min mamma. Som vanligt är du helt fel ute alltså.
Citera
2023-02-10, 16:50
Avslutad
Citat:
Du förstår inte ens skillnaden mellan att vakta och skydda och du vet heller inget om min mamma. Som vanligt är du helt fel ute alltså.
Och barn, gamla, sjuka och handikappade lämnar du också åt sitt öde.

Känn dig stolt.
Citera
2023-02-10, 16:53
Medlem
Citat:
Och barn, gamla, sjuka och handikappade lämnar du också åt sitt öde.

Inte om de tillhör min familj.

Men barn, gamla, sjuka och handikappade finns ju i andra länder också som behöver stöd, inte bara i Sverige. Länder som dessutom behandlar mig bra och med respekt. Varför skulle jag då välja Sverige med idioter som dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in