Citat:
Ursprungligen postat av
Duvlort
Så du menar att trådskaparen är ute och cyklar? Dessutom tror jag inte fiendens primära mål är våra kvinnor.
Så att skydda hamnar och militärbaser är ju indirekt ett sätt skydda våra kvinnor.
Nej du är ute och cyklar.

Ska du skydda din familj så gör du det genom att ha dom hos dig sen skyddar du din mark och alla som är där. Överge sin familj och tro att detta är bästa skydd håller inte riktigt logiskt. Du skyddar inte din familj genom att bli kanonmat för makten som ju alltid och jämt totalt har skitit i dig och din familj. Så personligen tar jag inte ens ett mindre blåmärke ens för kvinnor i fjollträsk tex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Sitt du och vakta din mamma medan militären hindrar fienden från att skjuta sönder hennes hem, förstöra hennes dricksvatten, slå ut hennes el, stoppa hennes mattransporten o s v, o s v.
Vilken fiende? Jag har sagt det innan men om ryssar, jänkare eller svenskar kommer spelar precis ingen roll för alla får ett skott i pannan. Ni är som är rädda för ryssar är ju mest bara naiva och historielösa.
"Klassiskt krig" kommer vi i Sverige aldrig någonsin att vara inblandade i. Vi uppfann elektrohydro dynamisk frekvens manipulation så är någon här är det för att vi har tillåtit det. Varför skicka plan när du kan skicka en jordbävning. Ni som lever kvar i ww2 får liksom skärpa till er.