Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Har följt Dumpen sedan starten och sett alla gäddorna både en och två gånger. Men tror nu att jag har förstått deras betande och varför dom är så naiva. Ta polisen som kom till mötet med en filt i framsätet som han skulle lägga över flickan så ingen såg henne när han körde in i garaget. Har var 100% säker på att ett litet barn vile träffa han för sex. Så vad har jag kommit fram till då. Jo dessa gäddor är födda med denna störning och dom vet inte något annat. Så i deras värd är det helt naturligt med pedofili. Att dom skäms när dom blir påkomna beror på att dom läst att pedofili är fel. Det är inte vad dom tycker själva utan enbart vad dom läst att folk tycker. Men egentligen förstår dom inte varför det är fel när det känns så rätt i deras hjärna.
Så är det ju. En annan sak som gör att de inte förstår att barn inte vill ha sex med dem att de inte bryr sig ett skapande grand i vad barnet vill. De känner att nu ska jag lura ett barn att ha sex med mig och när de inte får motstånd så är de övertygade om att de har varit duktiga. De har lyckats köra över barnets vilja. För så är det ju när de kontaktar riktiga barn också.
Varför de tror att Dumpensbarnkonton vill träffa dem är för att de ser sig som duktiga manipulatörer och är nöjda över att det gick så enkelt denna gång. Andra gånger får de mer motstånd och de kanske egentligen tycker det är roligare fast på ett annat sätt.
Huvudsaken är att vad barnet vill i situationen är helt ointressant. De kan fråga vad åt du till lunch och få svaret att de var pannkaka och då slänger de fram en runkvideo.
Och det är väl de som är kritiken till Dumpen att de "lurar" männen, man tycker inte att man borde få "lura" männen. Men om sanningen ska fram och det ska den så har de lurat sig själv vad gäller Dumpen. Men ingen kritik kommer till att gäddorna manipulerar=lurar barn till att träffa dem. Vi vet inte där hur många som våldtar barnet med våld eller om det bara är genom att få barnet att ge med sig eller att barnet visar sig vilja men inte kan ge samtycke. Våldtäkt i vilket fall som helst.
Kritiken från vissa gäller bara att Dumpen har lurat lurarna. Och det är inte slumpen ... att de hamnar på Dumpen!