Det är givet men på olika sätt. Ekonomiska sabotage mot dumpens sponsorer, medarbetare och alla företag som visar sig på sajten. Stämningar alternativt teoretiskt sett någon eller några enstaka "soldater" hade också gjort rent hus. En prostatasjuk gubbe som vore beredd att dö hade avslutat saken med en vanlig gaffel om han så hade velat.
Los Zetas, Erdogan, nån prins i Saudiarabien som lagt en mindre summa eller tom det svenska hovet eller nått riksdagsparti. Aschberg med sina kontakter hade också kunnat.
Därtill finns det en hel uppsjö vanliga privatpersoner. Säkerligen 100-tusentals vanliga snubbar men alla är skrämda till tystnad.
Min uppfattning är dock att många som framställer sig som motståndare till dumpen av en eller annan orsak egentligen bara är trådmotiverare för att inte allt ska se ut som likriktad hegemoni och agendasättning.
Det finns tråkigt nog få genuina debattörer med egna perspektiv. Dialoger i samhället är nertystade och belagda med munkavle. Det har varit ett långvarigt och medvetet svineri av politikerna och media i just det syftet.
Tråden är en tråd av och för dumpen under moderatorers uppsikt under myndigheters övervakning, främst polisen.
Det som äcklar mig mest förutom likriktningen är folk som inte har varit utsatta för sexuella barnövergrepp eller har med frågan att göra uttrycket åsikter mot pedofiler/gäddor egentligen av politiska skäl eller som kanalisering av sin frustration över mycket annat.
Undrar om dumpen är brottsförebyggande... Vad tror ni om man liknar sajten med tex
www.samnytt.se som främst hänger ut dömda eller av myndigheter misstänkta eller efterlysta gärningsmän.
Har Samnytt minskat skjutningarna, sprängningarna, våldtäkterna, morden mm, eller är det kanske precis tvärtom, dvs att alla alternativa hatsidor har ökar kriminaliteten?
Däremot tycker jag att gäddor med dubbelmoral (vilket troligen är alla) och deras arbetsplatser mm förtjänar att äntligen erbjuds chansen till intervjuer, att slutligen tala sanning och lätta sina hjärtan på den pedofili och krystade politiska korrekthet de suttit på i decennier.
Gäddor är högst sannolikt genomruttna svin. Inte för att de är gäddor utan för att de är idioter och för att de tydligen är falska människor.