2023-02-09, 19:38
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lars123andersson
Tycker det är riktigt jävla illa med dom som ska knulla en bäbis.
Att vixna män tänder på 13-14 åringar är ju inget konstigt men visst finns det ju personer man sett som varit lite extra creepy, som den där knarkaren som sprang ut i skogen.

Gubben i vilhelmina som sa typ " komsi komsi" i filmen när dom möttes på en mack var ju helt sjuk när man hörde hans inspelningar.
" Är du kåt min lilla hora?"
Ska knulla dig hårt i fittan så du blöder".
Sånna vidriga saker sa han.
Vad som hände med han sedan hade varit kul att veta.

Den där killen som hade egen bäbis och som han ville låna ut oför sex var ju helt vidrig med tanke på vad han sysslde med.
har för mig han var lite svartklädd och dom träffades på en affär.

Det är nog mina 2 hemskaste som jag sett hittills.
Många springerju bara iväg och blir rädda eller försöker hitta nån dålig förklaring.

Här har vi förövrigt en av gäddorna som inte fångats av dumpen (än). Har även suttit för våldtäkt på barn och hävdar att han fortsatt kommer våldta barn om tillfälle ges i andra trådar.
Citera
2023-02-09, 19:41
Moderator
Carlboms avatar
https://dumpen.se/2023/02/09/gaddjoggen-napp-191-goteborg/

Gäddjoggen #191

Såg idag att de ville ha honom identifierad och nu fått det. Ännu en gädda som kommer ha en ångestfylld tid framöver. Jobbar tydligen som maskinoperatör.. oddsen för att han är sjukskriven imorgon?
Citera
2023-02-09, 20:03
Medlem
Man blir mörkrädd när man inser hur utbrett detta är i Sverige. Vad fan är det för fel på folk? Förstår inte vad som lockar dom till så groteska, bizzara och rent ut sagt vidriga beteenden.

Detta är fan en skam för mänskligheten. Hatar pervs, ni är as som förstör livet för alla normala hbtqare.

Dumpen gör ett superjobb! Tack för att ni finns. <3
Citera
2023-02-09, 20:07
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Gäddjoggen #191

Såg idag att de ville ha honom identifierad och nu fått det. Ännu en gädda som kommer ha en ångestfylld tid framöver. Jobbar tydligen som maskinoperatör.. oddsen för att han är sjukskriven imorgon?
Oddsen för en sjukskrivning är ungefär 1,01 gånger pengarna. Ungefär samma odds som ges när Barcelona möter något lag från spanska tredjedivisionen. Han blir borta från jobbet imorgon och sen blir han borta från sitt eget liv på obestämd tid. Första halvåret blir det ett klassiskt helvete. Nyhetens behag ska sprida sig och gatlopp ska löpas. Men effekten avtar med tiden och lagom till att han flyttar tillbaka hem till mamma den 17 augusti i år lever han enligt sitt nya motto att "Fånga dagen!" tillsammans med de andra femfemmorna på någon utvecklande dagverksamhet där man kanske får hjälpa till att tvätta bilar eller flytta möbler.

Vi hälsar nummer 191 varmt välkommen till "andra sidan" genom att värma en Grandiosa X-Tra Allt och skölja ner skiten med lite mjölk. Sen rapar vi självgott och konstaterar att det minsann inte är vi som behöver sitta i terapeutiska samtal det kommande halvåret. Och det njuter vi av. En annan människas abrupta sorti från det sociala rummet. Ännu en sopa går mot döden och vi firar med en fet jävla cigarr.

Vamos kompis! Nu har du inget av värde kvar snart.
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-09 kl. 20:09.
Citera
2023-02-09, 20:15
Medlem
Någon som vet hur det går med #115 En bekant som bor i samma område har sätt att han fortfarande bor med sin sambo och hennes barn.
Känns inte helt rätt att polisen låter han bo med barn...
Citera
2023-02-09, 20:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Oddsen för en sjukskrivning är ungefär 1,01 gånger pengarna. Ungefär samma odds som ges när Barcelona möter något lag från spanska tredjedivisionen. Han blir borta från jobbet imorgon och sen blir han borta från sitt eget liv på obestämd tid. Första halvåret blir det ett klassiskt helvete. Nyhetens behag ska sprida sig och gatlopp ska löpas. Men effekten avtar med tiden och lagom till att han flyttar tillbaka hem till mamma den 17 augusti i år lever han enligt sitt nya motto att "Fånga dagen!" tillsammans med de andra femfemmorna på någon utvecklande dagverksamhet där man kanske får hjälpa till att tvätta bilar eller flytta möbler.

Vi hälsar nummer 191 varmt välkommen till "andra sidan" genom att värma en Grandiosa X-Tra Allt och skölja ner skiten med lite mjölk. Sen rapar vi självgott och konstaterar att det minsann inte är vi som behöver sitta i terapeutiska samtal det kommande halvåret. Och det njuter vi av. En annan människas abrupta sorti från det sociala rummet. Ännu en sopa går mot döden och vi firar med en fet jävla cigarr.

Vamos kompis! Nu har du inget av värde kvar snart.

Ja, den där gemytliga fredagskänslan infinner sig nog inte i morgon!
Citera
2023-02-09, 20:54
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Nejdå, går bra att tala om alla pedofiler i Sverige i den här tråden!

DOM HÄR BÄGGE ASEN SKALL ICKE GLÖMMAS BORT!!

SNART SLÄPPS "MANNEN" UT!

https://insikt24.se/pedofilmamman-och-pojkvannen-domda-till-fangelse/

Hur kan man vara så snygg och begå såna vidriga övergrepp? Men pedofili är en psykisk störning som man tyvärr föds med.
Citera
2023-02-09, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hur kan man vara så snygg och begå såna vidriga övergrepp? Men pedofili är en psykisk störning som man tyvärr föds med.

Äh så jävla grann är hon inte. Men helt klart över förväntan om man går på hur man tror att en kvinnlig pedofil ska se ut.

Nämner någon kvinnlig pedofil, tänker jag mig typ den blåhåriga valrossen som Dumpen fiskade upp för några månader sedan. Blekfet batikhäxa.
Citera
2023-02-09, 21:11
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Gäddjoggen #191

Många av dem som letar efter 13-14-åringar verkar själva vara kvar i den åldern.

Det skriker verkligen asperger om de två senaste gäddorna.
Citera
2023-02-09, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Man föds knappast med det. Hur många spädbarn eller småbarn tror du är pedofiler? Nyfödda spädbarn har ingen sexualitet alls.

Något har ju gått snett under uppväxten däremot.

Edit: Tycker inte hon är så värst snygg faktiskt. Visst, inte ful men ser obehaglig ut på något sätt.
Citera
2023-02-09, 21:13
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RunePavlov
Mjölk?! Har du gått och blivit nykterist på äldre dagar Herr Lysturk?
Gud förbjude. Men ibland sitter ett glas kall mjölk extra bra till maten. Ikväll har vi dock en undergång att fira så jag får plocka fram finspriten lite senare.

Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Ja, den där gemytliga fredagskänslan infinner sig nog inte i morgon!
Det närmaste fredagsmys han kommer framöver blir att smutta omskuret på Skogome.
Citera
2023-02-09, 22:01
Medlem
I början av 2000-talet pluggade jag och hängde mycket med cannabis-gäddan. Han rökte redan då dagligen, hade massa konstiga konspirationsteorier och trodde hela tiden han va övervakad samtidigt som han öppet köpte röka av de äckligaste på Möllan. Han hade då sambo som han sedan fick 2 eller 3 barn med.
Måste säga att jag är sjukt förvånad. Han har alltid varit udda, men jag gillade honom. Ofta va det bara han och jag hemma hos mig eller honom, go musik och hasch och folköl. Sen plugget dagen efter(vi gick på folkhögskola). Inga konstiga tendenser alls åt det här hållet. Vi höll kontakten och brukade träffas ibland när jag kom ner till Skåne. En dag va han borta från Facebook. Jag försökte ringa på hans födelsedag, men abonnemanget va avslutat. Jag skrev då till en annan gammal gemensam kompis och frågade om hon visste vad han tagit vägen. Jag skulle ner till Skåne ( detta va i somras).
Då skickade hon mig denna länken och jag blev så ledsen. Både han och jag har barn i samma ålder och jag tänkte vi skulle ta några dagar i Danmark på Legoland eller något när jag fyllde jämt.
Min fru älskade hans roliga och härliga kommentarer om våra barn på Facebook och Instagram.
Nu skäms jag för att jag pratat så gott om honom och tyckt så mycket om honom under drygt halva mitt liv. Jag fattar fortfarande ingenting och märker att jag blir uppriktigt ledsen nu när jag skriver detta.

Så fick jag reda på vad Dumpen va för något 😢
Nej jag behöver inte veta hur det gick för honom eller vad han gör nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in