2023-02-08, 13:00
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Du och alla andra får gärna läsa och ta del av våra erfarenheter. Fråga går bra om det är ON Topic och inte ballar ur. Kommentarer, er åsikt och opinionsbildning hör inte hemma här tycker jag. Jag vill att focus ska kretsa till sexarbetarnas egna röster.

Jag håller med dig, det är det här perspektivet som ska lyftas i den här tråden och trådstarten är ju glasklar på den punkten. Vad random person har för åsikter om sexarbetare i allmänhet, enskilda sexarbetare, vad vi borde kalla oss själva och annat kan tas i andra trådar.
Citera
2023-02-08, 13:07
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja jag har exakt samma erfarenheter, det är som sagt bara nån enstaka gång jag har träffat nån som bara kört på. Inte ens den där typen som inte vill prata så mycket vill ju att jag ska vara neutral el ogilla det som händer, de vill också att jag gillar det som händer även om de liksom bara gör sina egna grejer.
Jaa, även kunderna som bara ”gör sin egna grej” brukar bli besvikna om de märker att jag inte riktigt njuter och fråga ”gillar du det inte??? Jag trodde att det skulle vara nice för dig med. 😔”. Jag har också haft ett flertal kunder som har blivit besvikna på att jag inte har fått orgasm. Jag har väldigt svårt att komma, även privat, och är väldigt dålig på att fejka. Ibland onanerar jag med kunder tills jag kommer, men det gör mig lite obekväm.

Haha, kom att tänka på en kund nu som trodde att jag kunde få orgasm på kommando. Han bara ”kom för mig, baby! Ska du komma för mig, baby?! Visst njuter du, baby?!”. Där fick jag kämpa för att inte börja skratta. 😅
Citera
2023-02-08, 13:12
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Intressant tråd.
En sak jag funderar över är vad jag ser i flera inlägg, är 'kundernas' kunskap i att ge er njutning.
Det är förmodligen unikt, kanske inte helt, men i de flesta sammanhang där någon betalar för en tjänst, att denne dessutom ska återgälda i en gentjänst så att säga är mycket ovanligt.

Man åker till verkstaden för service.
Meken sätter igång, men innan han gör det så
-:"När jag servar bilen så kan väl du tvätta min. Det är den röda där borta."
Efter avslutad service betalar du och åker hem. Men när du betalar och går mot utgången passerar du 'fikarummet' på verkstaden och hör då meken berätta för sina arbetskompisar
-:"Hoho, tvätta bilar det kan hon inte. Skitigt i grillen och massa lera kvar inunder. Dessutom klarade hon inte av att vaxa ordentligt efter tvätten. En riktig sopa"

Jag menar nu inte att det ska gå till så här, och det gör det naturligtvis inte heller.
Men fenomenet som sådant är ovanligt.
Vad händer om kunden säger -:"Jag tänker bara njuta själv. Kommer inte att lägga ner något alls på att ge dig njutning, utan är bara här för egen sådan"
Går en sådan kund bort för alltid?
Inte för att jag missunnar er att få njutning, inte alls, men situationen är ganska unik.

I en relation, mina erfarenheter sträcker sig bara hit, ingår det att båda gör allt för att se till att båda njuter. Men i en relation 'cashar' man ju normalt sett inte, varför det blir ett annat läge på något vis.

Så mkt svammel om en sak. Hur viktigt är det för er tjejer att kunden samtidigt som han betalar för en upplevelse, dessutom klarar av att returnera den njutning han själv förväntar sig?

/VV

PS Ännu inga manliga sexarbetare i tråden. Finns de inte? Vad finns det för skillnader?
Det finns manliga sexarbetare. Men tror de är betydligt färre än kvinnorna och lyser just nu med sin frånvaro.

Som svar på ditt inlägg. Jag förväntar mig absolut ingen njutning av sex med kunder. Men det jag reagerar på är kunder som har fru, berättar om sitt aktiva sexliv, att han minsann kan få tjejer att komma multipla gånger, att han vill att jag ska njuta också... samma kunder gör saker som är helt tvärtom. En bättre jämförelse skulle vara att en kock skröt om sina kunskaper inom matlagning för att sen bjuda på en rätt som jag inte ens kan äta utan att göra konstiga miner.

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Håller med. En av de vanligaste förfrågningarna jag får är olika varianter av ”söker en GFE-träff med ömsesidig njutning och där jag även hoppas att du ska få orgasm”. Jag kan inte komma på någon kund såhär på rak arm som inte överhuvudtaget brytt sig om min njutning. Även när de bara gjort saker som de själv gillar så är det på något sätt underförstått att de vill att jag ska gilla det.
Håller helt med. Många säger precis så men verkar mest vara ett sätt för de att visa att "jag är en bra kund, låt mig boka" och inte för att de faktiskt vill ge en njutning.

Citat:
Jaa, även kunderna som bara ”gör sin egna grej” brukar bli besvikna om de märker att jag inte riktigt njuter och fråga ”gillar du det inte??? Jag trodde att det skulle vara nice för dig med. 😔”. Jag har också haft ett flertal kunder som har blivit besvikna på att jag inte har fått orgasm. Jag har väldigt svårt att komma, även privat, och är väldigt dålig på att fejka. Ibland onanerar jag med kunder tills jag kommer, men det gör mig lite obekväm.

Haha, kom att tänka på en kund nu som trodde att jag kunde få orgasm på kommando. Han bara ”kom för mig, baby! Ska du komma för mig, baby?! Visst njuter du, baby?!”. Där fick jag kämpa för att inte börja skratta. 😅
Skrattade högt när jag läste. Haha!
Citera
2023-02-08, 13:16
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Lol! Jag har väldigt svårt att komma av vanligt penetrerande sex. Det är tom svårt med nån som har stor kuk och jag är kåt på riktigt. Det funkar om man håller på läääänge. Jag har varit med kunder som inte blir riktigt hårda och är små som fan men som ändå vill att man ska komma på kommando. Asså nej det går inte.

För att plocka fram nåt bra när det gäller att komma så har jag några stammisar som är suveräna på att slicka. Då kan jag inte låta bli att inte komma även om jag skulle försöka att motarbeta det. Så najs! Ska träffa en sån favvis på fredag kväll. Tjo!
Citera
2023-02-08, 13:27
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja jag har exakt samma erfarenheter, det är som sagt bara nån enstaka gång jag har träffat nån som bara kört på. Inte ens den där typen som inte vill prata så mycket vill ju att jag ska vara neutral el ogilla det som händer, de vill också att jag gillar det som händer även om de liksom bara gör sina egna grejer.

Jag har exakt samma erfarenheter inte bara i GFE träffar utan även under femdom träffar.

Kunden vill se mig njuta. Det är lixom en stor del av servicen som säljs. En kund helt ointresserad av min njutning skulle absolut inte gå bort för mig, men det har bara aldrig hänt att jag fått höra det.

Även i porr riktad åt män så är kvinnans njutning oftast i fokus, mannens ansikten och kroppar är ofta ur bild och kvinnan är i centrum.
Man får följa hennes njutning och se hur skönt han gör det för henne, hur mycket hon verkligen vill ha hans kuk och hur kåt hon är. Män tänder mycket på visuell stimulans och jag tror att detta är största anledningen till att kunderna alltid säger att ”jag vill att du ska ha det skönt med”. Det är sexigt med kvinnor som njuter av sex helt enkelt.

Men även de andra anledningar som du nämnde, kundens dåliga samvete pga stigmatiseringen kring sexarbete. De är nog mycket lättare att inte känna sig som en brottsling ifall man ger sexarbetaren en ”skön stund”. Köparen själv tycker givetvis att det måste vara fett värt för mig ty spendera tid med honom, få betalt och fått det skönt, - Vilket det är! Det är fett värt för mig!

Även efterfrågan på att få ligga och gosa, prata, skratta och kramas tillsammans efteråt är stor. Intim vuxentid är inte bara att få spruta, utan också att ligga och prata om livet efteråt.
Citera
2023-02-08, 13:49
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Jag har exakt samma erfarenheter inte bara i GFE träffar utan även under femdom träffar.

Kunden vill se mig njuta. Det är lixom en stor del av servicen som säljs. En kund helt ointresserad av min njutning skulle absolut inte gå bort för mig, men det har bara aldrig hänt att jag fått höra det.

Även i porr riktad åt män så är kvinnans njutning oftast i fokus, mannens ansikten och kroppar är ofta ur bild och kvinnan är i centrum.
Man får följa hennes njutning och se hur skönt han gör det för henne, hur mycket hon verkligen vill ha hans kuk och hur kåt hon är. Män tänder mycket på visuell stimulans och jag tror att detta är största anledningen till att kunderna alltid säger att ”jag vill att du ska ha det skönt med”. Det är sexigt med kvinnor som njuter av sex helt enkelt.

Men även de andra anledningar som du nämnde, kundens dåliga samvete pga stigmatiseringen kring sexarbete. De är nog mycket lättare att inte känna sig som en brottsling ifall man ger sexarbetaren en ”skön stund”. Köparen själv tycker givetvis att det måste vara fett värt för mig ty spendera tid med honom, få betalt och fått det skönt, - Vilket det är! Det är fett värt för mig!

Även efterfrågan på att få ligga och gosa, prata, skratta och kramas tillsammans efteråt är stor. Intim vuxentid är inte bara att få spruta, utan också att ligga och prata om livet efteråt.

Samma här. Jag skulle inte neka en kund bara för att han inte vill ge mig njutning.

Tror också att det ligger någonting i att köparen vill dämpa sitt dåliga samvete.
Citera
2023-02-08, 13:55
Medlem
Till skillnad från hur majoriteten av befolkningen betraktar fenomenet sexköp så är min erfarenhet att det är en försvinnande liten del kunder i vår industri som endast är intresserade av att ”köpa en kropp” eller en sexuell service som i relationen till service providern är jämförbar med en bilbesiktning eller en ansiktsbehandling. Jag tror att det har att göra med hur sexualiteten hos de flesta människor är funtad: majoriteten, sexköpare eller ej, går igång på partnerns njutning. Även mina BDSM-kunder går igång på tanken av att JAG går igång på att nyttja deras kroppar för egen vinning. Det verkar vara något universellt i det som inte försvinner, oavsett hur sexualiteten är lagd eller om det är pengar inblandade eller ej.

Hade det varit så att detta tändningsmönster försvann för köparen när han betalar för sexet så hade ju förväntningarna på sexarbetarnas emotionella arbete varit mycket lägre. Nu är de skyhöga (i min kundgrupp i alla fall). Alla ska vara speciella och ge mig massa njutning och ”orgasmer”. Säger jag att jag har pojkvän eller antyder att de inte är den enda kunden så blir det sura miner. 😁 Jag säger inte sådant ofta alls just för att jag inte vill förstöra illusionen, men jag har provat några gånger för att se reaktionerna. Jag älskar att för kunden skapa en drömvärld med hundraprocentig närvaro och massa bekräftelse. Det är till väldigt stor del där i det skapade mervärdet ligger skulle jag säga.

Men detta skapar huvudvärk ibland och kunder som fått smaka på den söta frukten av ”sex med connection” vill knarka den kombon och därför börjar försöka röra sig ifrån sin roll som kund mot något annat, som befäster den bekräftande känslan av ömsesidighet. På andra plats efter att hantera horstigmat skulle jag säga att det emotionella arbetet mot kunderna är det svåraste.

Samtidigt också det som enligt mig gör jobbet roligt och intressant och, i alla fall för mig, har det varit konsten att jobba med kundernas föreställningar och känslor som lett till de riktigt stora pengarna.

Jag tror inte så många sexarbetare förväntar sig bra sex när de är ute och jobbar. Samtidigt är det ju svårt att inte lägga märke till de värsta måndagsexemplaren. Våra kunders kännedom om kropp och njutning blir en ganska relevant faktor i vår arbetsmiljö, haha.
Senast redigerad av lillies 2023-02-08 kl. 14:07.
Citera
2023-02-08, 15:15
Medlem
Honeybaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Till skillnad från hur majoriteten av befolkningen betraktar fenomenet sexköp så är min erfarenhet att det är en försvinnande liten del kunder i vår industri som endast är intresserade av att ”köpa en kropp” eller en sexuell service som i relationen till service providern är jämförbar med en bilbesiktning eller en ansiktsbehandling. Jag tror att det har att göra med hur sexualiteten hos de flesta människor är funtad: majoriteten, sexköpare eller ej, går igång på partnerns njutning. Även mina BDSM-kunder går igång på tanken av att JAG går igång på att nyttja deras kroppar för egen vinning. Det verkar vara något universellt i det som inte försvinner, oavsett hur sexualiteten är lagd eller om det är pengar inblandade eller ej.

Hade det varit så att detta tändningsmönster försvann för köparen när han betalar för sexet så hade ju förväntningarna på sexarbetarnas emotionella arbete varit mycket lägre. Nu är de skyhöga (i min kundgrupp i alla fall). Alla ska vara speciella och ge mig massa njutning och ”orgasmer”. Säger jag att jag har pojkvän eller antyder att de inte är den enda kunden så blir det sura miner. 😁 Jag säger inte sådant ofta alls just för att jag inte vill förstöra illusionen, men jag har provat några gånger för att se reaktionerna. Jag älskar att för kunden skapa en drömvärld med hundraprocentig närvaro och massa bekräftelse. Det är till väldigt stor del där i det skapade mervärdet ligger skulle jag säga.

Men detta skapar huvudvärk ibland och kunder som fått smaka på den söta frukten av ”sex med connection” vill knarka den kombon och därför börjar försöka röra sig ifrån sin roll som kund mot något annat, som befäster den bekräftande känslan av ömsesidighet. På andra plats efter att hantera horstigmat skulle jag säga att det emotionella arbetet mot kunderna är det svåraste.

Samtidigt också det som enligt mig gör jobbet roligt och intressant och, i alla fall för mig, har det varit konsten att jobba med kundernas föreställningar och känslor som lett till de riktigt stora pengarna.

Jag tror inte så många sexarbetare förväntar sig bra sex när de är ute och jobbar. Samtidigt är det ju svårt att inte lägga märke till de värsta måndagsexemplaren. Våra kunders kännedom om kropp och njutning blir en ganska relevant faktor i vår arbetsmiljö, haha.

Jag håller helt med dig! Hundra procent.

Väldigt fascinerande att även femdom kunderna vill se mig njuta av makten jag har över deras kroppar. De vill se hur jag tänder på att använda dem sexuellt. Även masochister vill se att jag är en ”äkta sadist” som njuter av att tillfoga dem smärta som osv. De vill se hur kåt jag blir av deras undergivenhet och lydnad.

Man kanske tror att vem som helst kan jobba med som sexarbete, men faktum är att kunden kräver väldigt mycket mental stimulans - med all rätt tycker jag. Så man behöver vara vaken och känna in mycket. Personligen så älskar jag att lära känna folks sexualiteter och leverera efter det.
Citera
2023-02-08, 17:57
Medlem
Citat:
Du och alla andra får gärna läsa och ta del av våra erfarenheter. Fråga går bra om det är ON Topic och inte ballar ur. Kommentarer, er åsikt och opinionsbildning hör inte hemma här tycker jag. Jag vill att focus ska kretsa till sexarbetarnas egna röster.

Det låter bra, tycker jag. Intressant tråd att följa och kanske komma med något inpass någon gång när det passar i sammanhanget.

Jag är förövrigt positivt överraskad av att det är så många sexsäljande tjejer här på Flashbacks "Sexsäljsavdelning". Jag trodde att det just nu bara var du, Honeybae. Trevligt!
Citera
2023-02-08, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Det finns manliga sexarbetare. Men tror de är betydligt färre än kvinnorna och lyser just nu med sin frånvaro.

Det är framför allt ont om kvinnliga kunder, så de män som arbetar som sexarbetare är tvungna att ha bögar som kunder, eftersom de annars inte skulle få några tjänster sålda. Eller inte många i alla fall.
Citera
2023-02-08, 19:33
Medlem
FestligPersikas avatar
Nu har jag funderat lite över mina värsta träffar och här kommer några exempel:

Detta var en av mina första kunder, innan jag hade väl utarbetade säkerhetsrutiner. Det var en övernattning, vilket jag aldrig skulle gå med på som första träff idag. Träffen började iaf med middag på restaurang och efter det gick vi ut och festade. Allt gick bra och så och vi hade det ganska trevligt, men han blev väldigt onykter och när vi kom till hotellrummet så började han bete sig jättekonstigt, plus att han var så onykter att han inte kunde få stånd. Det var alltså helt omöjligt att genomföra ett samlag. Jag tyckte att det var jätteobehagligt att han blev så onykter och när han hade somnat klädde jag på mig, tog mina saker och åkte hem. Jag kommer ihåg att hissarna var väldigt nära receptionen och att jag undrade vad hotellpersonalen skulle tro när det kommer en lite lagom tilltufsad tjej kl. 03:30 på morgonen, men jag kände att jag verkligen inte kunde vara kvar hela natten. Det här är första och hitintills enda gången som jag har avbrutit en träff i förtid.

En annan gång hade jag en träff med en man som var 70+ och extremt odiskret. Det var precis som att han ville att hotellpersonalen skulle förstå att det var något lurt. Det var som att hela hans personlighet var odiskret på något sätt och när vi gick till hissarna hälsade han på receptionisten genom att vinka till henne. Väl inne på rummet var han trevlig, men jättekonstig som person och allmänt "cringe". Han hade en spellista med typ fem olika låtar som han hade satt på repeat som vi lyssnade på i de tre timmarna som träffen varade. Det visade sig också att han ville att vi skulle dansa med Veronica Maggios "Jag kommer" i bakgrunden. Då ville jag försvinna från jordens yta. Under hela träffen pratade han också om hur mycket han respekterar sexarbetare och att han aldrig skulle få för sig att träffa "något proffs från Ryssland" (som han uttryckte det).

En annan kund spenderade hela typ hela träffen med att klaga på mina tatueringar och förklara för mig att jag hade varit mycket finare utan. Om man klarar av att läsa min annons och titta på mina bilder så är det väldigt tydligt att jag har tatueringar, så om han inte gillade det hade han ju kunnat kontakta någon annan. Tror också att han är den enda kunden som jag knappt fått göra något sexuellt på. Han ville ses igen iaf, så han var väl nöjd ändå då.

Den allra värsta jag har träffat är en kund som säkert har träffat nästan alla sexarbetare i Stockholm. Han är extremt odiskret när man möter upp honom utanför hotellet och försöker kyssa en det första han gör. Till saken hör också att han är en väldigt mycket äldre man som träffar väldigt mycket yngre sexarbetare så det ser jättekonstigt när han attackkysser en, och att han troligen är igenkänd på hotellen eftersom han alltid bokar samma hotell. När man väl är uppe på rummet med honom så är träffarna väldigt enkla och han är extremt lätt att ha att göra med, men det är just det odiskreta kring träffarna som gjorde att jag inte ville träffa honom mer. Första gången jag skulle träffa honom hade det varit något problem med incheckningen, men vi möttes iaf och han gav mig pengarna, vilket var snällt iaf. Han beskriver sig själv som en medelålders man, men är samtidigt öppen med sin identitet, och han är i själva verket typ 70+. Varför ljuga om sin ålder när man ändå är öppen med vem man är?

Jag ska fundera lite kring mina bästa träffar också, återkommer om det.
Senast redigerad av FestligPersika 2023-02-08 kl. 19:42.
Citera
2023-02-09, 08:33
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Det är samma för mig, det är inte så att en kund som inte bryr sig om min sexuella njutning skulle gå bort men som du säger så händer det ju typ aldrig.

Jag är inte så öppen med att jag escortar så jag brukar inte diskutera saken så ofta men när jag hör andra diskutera så används ofta begreppet "köpa en kropp". Det är som sagt inte min erfarenhet att det är vad de flesta vill, tvärtom så är det köp av tjänster och sällskap. Det är såååå många som vill ha lite närhet och uppmärksamhet, inte bara x antal sprut på kortast möjliga tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in