Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Ja jag har exakt samma erfarenheter, det är som sagt bara nån enstaka gång jag har träffat nån som bara kört på. Inte ens den där typen som inte vill prata så mycket vill ju att jag ska vara neutral el ogilla det som händer, de vill också att jag gillar det som händer även om de liksom bara gör sina egna grejer.
Jag har exakt samma erfarenheter inte bara i GFE träffar utan även under femdom träffar.
Kunden vill se mig njuta. Det är lixom en stor del av servicen som säljs. En kund helt ointresserad av min njutning skulle absolut inte gå bort för mig, men det har bara aldrig hänt att jag fått höra det.
Även i porr riktad åt män så är kvinnans njutning oftast i fokus, mannens ansikten och kroppar är ofta ur bild och kvinnan är i centrum.
Man får följa hennes njutning och se hur skönt han gör det för henne, hur mycket hon verkligen vill ha hans kuk och hur kåt hon är. Män tänder mycket på visuell stimulans och jag tror att detta är största anledningen till att kunderna alltid säger att ”jag vill att du ska ha det skönt med”. Det är sexigt med kvinnor som njuter av sex helt enkelt.
Men även de andra anledningar som du nämnde, kundens dåliga samvete pga stigmatiseringen kring sexarbete. De är nog mycket lättare att inte känna sig som en brottsling ifall man ger sexarbetaren en ”skön stund”. Köparen själv tycker givetvis att det måste vara fett värt för mig ty spendera tid med honom, få betalt och fått det skönt, - Vilket det är! Det är fett värt för mig!
Även efterfrågan på att få ligga och gosa, prata, skratta och kramas tillsammans efteråt är stor. Intim vuxentid är inte bara att få spruta, utan också att ligga och prata om livet efteråt.