Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-02-04, 10:02
Medlem
Jag delade den på fyra och svalde 2/4, kände ingen skillnad mot oxynorm och möjligen var det lite starkare än 30mg oxynorm men känner mig bara lite lite trött idag. Med andra ord ni hade bara bra tips och allt är väl idag.
Citera
2023-02-04, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kytex
Någon som prövat polska "Teva Reltebon" 80mgare oxy? Det börjar bli dåligt med Mundi OC80 så jag undrar 1. om de verkar äkta/ger korrekt effekt enligt er, och 2. om de går att krossa som de vanliga polska OC80? Det är ju lättast att krossa till fint pulver och väga pulvret för att få exakta doser om man vill ha mindre doser (t.ex 10mg, inte 80mg).

Jag undrar också om dessa, någon vänlig själ som kan svara?
Citera
2023-02-05, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Måste och måste, ju mer finfördelad den är desto mindre depoteffekt helt enkelt. Desto mer depoteffekt, desto mindre rus ungefär. Klart du även får ett längre rus men också lite lägre kännbar effekt per mg. Dvs du känner av 20mg snabbverkande på ett starkare sätt än 20mg okrossad depot.

Jag tkr inte depå ger något "rus" alls, man blir bara trött och seg. Snabbverkande kan dock ge ett rus. Men jag rekommenderar ingen att ta dessa medel i russyfte.
Citera
2023-02-05, 09:53
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casiopeia2.0
Jag tkr inte depå ger något "rus" alls, man blir bara trött och seg. Snabbverkande kan dock ge ett rus. Men jag rekommenderar ingen att ta dessa medel i russyfte.
Håller helt med faktiskt
Citera
2023-02-05, 10:21
Medlem
Citat:
Håller helt med faktiskt

Ja, dessa medel skall användas till vad de är avsedda för, smärtlindring. Att ta detta i russyfte leder oftast till katastrof. Visst, det heter att "jag tar det bara någon gång ibland.." men hur många klarar att hålla det?
Citera
2023-02-05, 17:34
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ja, dessa medel skall användas till vad de är avsedda för, smärtlindring. Att ta detta i russyfte leder oftast till katastrof. Visst, det heter att "jag tar det bara någon gång ibland.." men hur många klarar att hålla det?
Menade främst att ruseffekten uteblir typ om man inte krossar depottabletterna. Men absolut med facit i hand bör dessa i en perfekt värld ätas med stor respekt och användas till det dom ska. Men o andra sidan är världen inte perfekt så man får försöka skademinimera istället.
Citera
2023-02-05, 22:13
Medlem
Citat:
Menade främst att ruseffekten uteblir typ om man inte krossar depottabletterna. Men absolut med facit i hand bör dessa i en perfekt värld ätas med stor respekt och användas till det dom ska. Men o andra sidan är världen inte perfekt så man får försöka skademinimera istället.

Börja sätta på fina och söta tjejer istället, betydligt bättre ruseffekt, man riktigt känner hur dopaminet flödar
Citera
2023-02-06, 19:43
Medlem
jkl555s avatar
Jag har fått några Oxynorm 5mg i samband med en operation och undrar hur jag ska njuta av dem bäst? Genom att sprida ut intaget över en hel dag eller ta en högre dos vid ett tillfälle?
Citera
2023-02-06, 22:11
Medlem
Charliework86s avatar
Citat:
Börja sätta på fina och söta tjejer istället, betydligt bättre ruseffekt, man riktigt känner hur dopaminet flödar

Oxycontin, Oxynorm, Oxycodone, heroin svårslaget mående
Citera
2023-02-07, 13:03
Medlem
Överdos oxydolor?

Jag köpte en ny typ av oxy från GL Pharma som heter Oxydolor. Ni som är nätkunniga känner säkerligen igen den. Jag köpte 80mg oxydolor och jag delade den i 4 delar. Jag undrar om ni vet om tabletterna eventuellt kan vara ojämna? Jag tog en halva dvs 40mg och jag kom på nu att det kan innebära överdos om tabletten inte är jämnt fördelad. Nån som vet om dom är jämna?
Citera
2023-02-07, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Jag köpte en ny typ av oxy från GL Pharma som heter Oxydolor. Ni som är nätkunniga känner säkerligen igen den. Jag köpte 80mg oxydolor och jag delade den i 4 delar. Jag undrar om ni vet om tabletterna eventuellt kan vara ojämna? Jag tog en halva dvs 40mg och jag kom på nu att det kan innebära överdos om tabletten inte är jämnt fördelad. Nån som vet om dom är jämna?

Kan uppdatera och berätta att dom var jämnt doserade för er som kanske undrar i framtiden.
Citera
2023-02-08, 15:07
Medlem
I ca 3 veckor har jag ätit oxycontin. De senaste dagarna har jag tagit ca 25mg per dag. Smärtan har nu minskat kraftigt. Har 5 tabletter kvar med en dos på 5mg.

Kan jag köra en nedtrappning med en tablett dagligen i 5 dagar? Tror ni att jag får någon abstinens eller borde det vara lugnt?

Har under dessa tre veckor ätit i genomsnitt 15 mg per dag. Utspritt under dagen.

Eller borde jag klara av att sluta utan att trappa ner? Vad har ni för erfarenheter och tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in