2023-02-08, 06:30
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Trodde du skojade men det är fan sant. Han skriver "blir inget, gått i en fälla" efter att precis ha varit på väg att träffa just den tjejen han trodde han chattade med, och då stött på Dumpen. Och folk frågar sig hur det kan komma sig att dessa män fortsätter att "gå i fällan"? Peddogänget är verkligen helt förödande urblåsta i skallen. Det förvånar mig att han överhuvudtaget lärt sig använda en pensel.

Hahaha vafan. Hade helt missat detta. Nu iofs säger han under konfrontationen att han bara pratar med Ida. Så han tror alltså att typ de skurit emellan och typ avlyssnat honom. Riktigt skevt
Citera
2023-02-08, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Hur är det med killar i tonåren som mår psykiskt dåligt, tror du att de ligger med medelålders kärringar för det?

Pojkar säljer sex till äldre män. Det är fler pojkar som säljer sex än flickor som säljer sex.
Citera
2023-02-08, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag förstår inte bara varför tjejer som mår dåligt helt plötsligt skulle dra sig till äldre män och ha sex med dess när det finns attraktiva killar runt deras egen ålder. Det känns helt orimligt för mig, tonårstjejer finner äldre män med ölmage ganska motbjudande.

För att vara i medelåldern och lyckas med en ung tonårstjej så behöver man vara extremt attraktiv. Dumperns scenarion är inte realistiska.

Därför att konkurrensen som de attraktiva killarna i den åldern är skyhög. Dessa killar hittar snygga tjejer i sin egen ålder eller högra ålder. Dessa killar är inte så intresserade av fattiga tjejer med självskadebeteende.
Citera
2023-02-08, 06:57
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Därför att konkurrensen som de attraktiva killarna i den åldern är skyhög. Dessa killar hittar snygga tjejer i sin egen ålder eller högra ålder. Dessa killar är inte så intresserade av fattiga tjejer med självskadebeteende.
Nu pratar du ju om rena chads, det finns gott om andra pojkar i flickornas egen ålder. För att dumplingarnas beskrivning av verkligheten skall vara riktig så måste incels ha fel om i princip allt de säger. Det senare stämmer inte, och den enda slutsatsen man kan dra är att dumplingarnas beskrivning av problemflickorna är felaktig. Min teori är att om problemflickor söker sig till äldre gubbar så är det pengar inblandade. Nu pratar jag inte om ett paket cigaretter, utan stora pengar.
Senast redigerad av Gynekologstol 2023-02-08 kl. 07:02.
Citera
2023-02-08, 07:01
Medlem
Månsans avatar
Undrar vad fruarna blir mest knäckta av.
Makens kukbilder fotograferade i den gemensamma sängkammaren eller månadslånga chattar med småflickor?
Citera
2023-02-08, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Trodde du skojade men det är fan sant. Han skriver "blir inget, gått i en fälla" efter att precis ha varit på väg att träffa just den tjejen han trodde han chattade med, och då stött på Dumpen. Och folk frågar sig hur det kan komma sig att dessa män fortsätter att "gå i fällan"? Peddogänget är verkligen helt förödande urblåsta i skallen. Det förvånar mig att han överhuvudtaget lärt sig använda en pensel.

Ha ha ha ja det var för jävla skoj. Han tror alltså att Dumpen träffar upp med gäddorna och barnen är på riktigt.

Skummade igenom snabbt, vad är det han har sysslat med i 12 år? Har han chattade med barn i tolv år eller var det något annat? Han blandar ju ihop bilder som "Ida" skickat med andra tjejer. Någon som kan reda ut detta?
Citera
2023-02-08, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Nu pratar du ju om rena chads, det finns gott om andra pojkar i flickornas egen ålder. För att dumplingarnas beskrivning av verkligheten skall vara riktig så måste incels ha fel om i princip allt de säger. Det senare stämmer inte, och den enda slutsatsen man kan dra är att dumplingarnas beskrivning av problemflickorna är felaktig. Min teori är att om problemflickor söker sig till äldre gubbar så är det pengar inblandade. Nu pratar jag inte om ett paket cigaretter, utan stora pengar.

Ja jag antar att det är din erfarenhet av detta i alla fall. Men det finns sådant som är annorlunda än det just vet och är din erfarenhet hur saker går till. Eller är det bara en teori du har? Det är ofta svårt att hänga med på dina utlägg.
Citera
2023-02-08, 08:02
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol

Om X skall ha rätt måste Y ha fel, och det har de inte.

100% argumentationsteknik.
Citera
2023-02-08, 08:38
Medlem
Gädda 190 jobbar på ett större lokalt måleriföretag vilket blev uppköpt av en stor koncern för något år sedan.

Det lokala namnet finns kvar. Över 30 anställda i staden där gäddan bor.

Gäddan är betrodd med nycklar till tomma lägenheter som ska rustas. Han antydde i chatten att han, och det han trodde var en 13-årig flicka, möjligen kunde använda en sådan i framtiden för träffar.

Gäddan har också en nära släkting vilken utbildar sig till polis. Det borde kunna stöka till framtida familjeträffar ytterligare.

Gädda 190 har fortfarande sin Facebooksida uppe.

Tror ni det blir någon start i Vasaloppet?

Jobbig fallhöjd. Tänk vad livet kan gå åt helvete inför öppen ridå.
Senast redigerad av Spritsson 2023-02-08 kl. 08:40.
Citera
2023-02-08, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Gädda 190 jobbar på ett större lokalt måleriföretag vilket blev uppköpt av en stor koncern för något år sedan.

Det lokala namnet finns kvar. Över 30 anställda i staden där gäddan bor.

Gäddan är betrodd med nycklar till tomma lägenheter som ska rustas. Han antydde i chatten att han, och det han trodde var en 13-årig flicka, möjligen kunde använda en sådan i framtiden för träffar.

Gäddan har också en nära släkting vilken utbildar sig till polis. Det borde kunna stöka till framtida familjeträffar ytterligare.

Gädda 190 har fortfarande sin Facebooksida uppe.

Tror ni det blir någon start i Vasaloppet?

Jobbig fallhöjd. Tänk vad livet kan gå åt helvete inför öppen ridå.

Hur skiljer man ut facebook från andra med samma namn?
Citera
2023-02-08, 09:09
Medlem
Citat:
Hur skiljer man ut facebook från andra med samma namn?
solglasögon och vatten i bakgrunden
Citera
2023-02-08, 09:10
Bannlyst
Citat:
Pojkar säljer sex till äldre män. Det är fler pojkar som säljer sex än flickor som säljer sex.

Mår de psykiskt dåligt över det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in