Spetttävlingen på torpet kändes väldigt fördelaktig för honom.
Även konstigt att man bara får se honom sitta och ”fingervirka” på torpet. Sen har han plötsligt en fint virkad påse till sina ägg, men de visar inget av hur han i så fall skulle ha virkat den. Ingen del av den ser ut att vara det han fingervirkade heller, inte ens ”handtaget”. Fick han bara den av produktionen?
Hon låtsas spela ännu mer korkad än hon är och tror att hon är rolig. Hon smider nog en plan att ta hem det och är nog starkare än man tror. Själv hoppas jag på Christoffer som vinnare. Svårt att se något fint i någon av dom övriga och ingen man tycker om ens lite grann.
Styrkan har ingen ifrågasatt. Intellektet däremot. Hon spelar inte dum.
Styrkan har ingen ifrågasatt. Intellektet däremot. Hon spelar inte dum.
Jag avskyr den typen av människor och tycker hon är helt blåst. Dock tror jag att hon tycker hon är klipsk som låtsas spela ännu dummare än vad hon är. Rösten skär i märgen när hon skriker som en apa.
Även konstigt att man bara får se honom sitta och ”fingervirka” på torpet. Sen har han plötsligt en fint virkad påse till sina ägg, men de visar inget av hur han i så fall skulle ha virkat den. Ingen del av den ser ut att vara det han fingervirkade heller, inte ens ”handtaget”. Fick han bara den av produktionen?
Haha! Jag undrade också över det! Jag tror vättarna var framme och gav honom en present
Kommer du ihåg "pandan" bra översättning där tv4, angående Van Damme. För övrigt hatar jag svartskallen Eddy som tror han är så jävla bra på allt, denna odugliga babbe kommer flyga åt helvete vid första tävling