2023-02-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Sandra Ö pratar om att hon högg sig med yxan och fick stelkramp av en spik och att hon åkte till sjukhus, har det visats?

.

Hon fick förmodligen spruta av läkarteamet på plats.
2023-02-07, 21:32
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Ghokassi låter grekiskt.
Det verkar vara ett namn från Armenien..
Han verkar ha lite pannben Iallafall. Klarat Vasaloppet utan att knappt ha ha stått på ett par skidor innan. Ska bli spännande att se honom i en tävling.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/artin-klarade-vasaloppet-nu-vantar-vatternrundan
2023-02-07, 21:59
Medlem
orrecrists avatar
In med Viktor & JC nu så det händer lite..
2023-02-07, 22:03
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezras
Och... hon verkar vara ganska smart till skillnad mot dig herr rasse.

Faktiskt! hon har erfarenhet av livet, har barn osv, verkar sympatisk, kunnig i det mesta, gör ett bra jobb, har huvudet på skaft då hon direkt fattade pakt grejen. Nä hon utstrålar ett bra intryck tycker jag.
2023-02-07, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Det känns som att de inte är helt ärliga med tygpåsen som JC och Viktor skulle göra. Man få se Viktor sitta och virka två dagar innan uppdraget skall vara klart. Maskarna ser riktigt dåliga ut. Helt plötsligt har han en färdigvirkad tygkasse och den enda bildsekvensen man fått se är ett orimligt dåligt försök på virkning. Han måste ha hittat påsen inne i huset och lurat produktionen?
Det där var faktiskt sjukt. Där fick han en amulett gratis. Kan avgöra Farmen.
2023-02-07, 22:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-8
Tror ni produktionen medvetet gynnar Viktor?

Spetttävlingen på torpet kändes väldigt fördelaktig för honom.

Ja den tävlingen var ju ett rent skämt. Viktor ser alltmer ut som den slutliga vinnaren. Nu med det stora manfallet så är deltagarna värda sin vikt i guld och speciellt Viktor. Hans charm är verkligen speciell och han tar för sig när det bärs fram åt honom.
Torpet
2023-02-07, 23:18
Medlem
Jävla fason o kasta ägg på det viset. Hade blivit skogstokig!
2023-02-07, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja den tävlingen var ju ett rent skämt. Viktor ser alltmer ut som den slutliga vinnaren. Nu med det stora manfallet så är deltagarna värda sin vikt i guld och speciellt Viktor. Hans charm är verkligen speciell och han tar för sig när det bärs fram åt honom.
Torpet

Tveksam till om Viktor kan vinna. Det räcker att han blir förstekämpe och motståndaren väljer kunskap, vilket även killarna får göra om jag förstått saken rätt.

Han är dock ett roligt inslag och jag börjar faktiskt unna honom att vinna pengarna, underhållningsvärdet är högt på det som pågår runt honom.

Tror att du har fel om att produktionen hjälper honom felaktigt. Att de lade dit extra ägg tror jag stämmer. Det var väl det enda rätta att göra när Tova sabbar deras chanser att få en amulett genom att ta deras ägg. JC och Viktor verkar gilla varandra på riktigt, båda fd idrottsmän i lagsporter, de har säkert en hel del gemensamt som de pratar om och inte visar på TV. JC hjälper Viktor, han kan ha lagt sig i tävlingen och han gav bort amuletten, där var inte produktionen inblandade. Däremot kan jag tycka att det var lite utpressning över att Viktor ville att JC skulle välja. JC fattar att han inte kommer att vinna farmen, men han har ju sagt tidigare i programmet att han ändå ville ha en amulett när han ändå har varit på Torpet. Jag tycker JC skulle ha fått det som förslag från Viktor, det hade varit bättre. Då hade JC kunnat säga ja eller nej, nu förstod han väl att han skulle framstå som girig i TV om han inte gav amuletten till Viktor.
2023-02-07, 23:42
Medlem
kubuns avatar
Jag kom på mig själv med å sitta och skratta ihop med Sandra och Hannan och även Sebastian. Sandra har något mycket kraftfullt kvinnligt i sig. Drottninglik som en farlig Cleopatra
2023-02-07, 23:57
Medlem
kukflashs avatar
Vad är det med säsongens deltagare? Nu ska JC hjälpa Viktor till vinsten också. Är dom inte där för att själv vinna? Både Eddie och JC nu…
2023-02-08, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Vem fan är "Murre"?
Sorry, det där du skrev om att du skulle gett "terapeuten" en skalle om han fipplat med ditt öra gjorde att jag trodde att du kanske var identisk med en viss Muharrem "Murre" D som figurerat i media inför ett partiledarval...
2023-02-08, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är hon flata, Hannan? Synd på så fina pattar.
Varken Rasta-Sandra eller Hannah är flator. De är bara bisexuella som alla kvinnor (i fantasin )

Jag tycker f ö att Rasta-Sandra har vuxit sedan hon blev ensam Sandra. Hon verkar smart och har dessutom fysiken som kan ta henne hela vägen.

Annars är ju Hannah rena drömmen. Sicka lökar! Synd att produktionen tog med det där med hennes olyckliga ordval om "efterblivna" när hon kommenterade valet av storbonde. Säger mer om produktionen än om Hannah. Riktigt jävla dåligt faktiskt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in