2023-02-07, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Jag förstår inte bara varför tjejer som mår dåligt helt plötsligt skulle dra sig till äldre män och ha sex med dess när det finns attraktiva killar runt deras egen ålder. Det känns helt orimligt för mig, tonårstjejer finner äldre män med ölmage ganska motbjudande.

För att vara i medelåldern och lyckas med en ung tonårstjej så behöver man vara extremt attraktiv. Dumperns scenarion är inte realistiska.
Du ältar samma om och om igen, uppenbarligen har du fel. Männen uppger fel ålder, de har fått napp tidigare, de mutar med gåvor, sprit, cigg, eller låtsas vara en person att lita på in i det lägsta. Sätt dig och läs lite FUPar ur kategorin så kommer du se svart på vitt att du har fel och kan sluta enfaldigt rapa upp samma skit om Dumpen om och om igen.
Citera
2023-02-07, 20:50
Medlem
Citat:
Nu är det ju så att alla män innerst inne faktiskt är attraherade av tonåringar och inget fel att vara det.Kanske inte så att de flesta män söker kontakt som ”gäddorna” gör. Fast attraktionen i sig är det ju inget fel på

Däremot så söker jag mig inte aktivt efter någon specifik ålder det blir som det blir. Skulle jag träffa en snygg tjej på en fest/eller liknande och hon råkade vara 16 så skulle jag inte bry mig om vad moral kärringar eller vad Hollywood säger om det.

Det finns män som säger att de tänder inte på tjejer under 18. Det skulle jag säga är rent skitsnack,det finns inte en chans i hela världen att man kan se skillnad på en 17 åring och en 18 åring.
Du talar inte för alla män men kanske är du gravt autistisk eller personlighets-störd på andra sätt så du inte kan se andras perspektiv alls? Finns inte en chans i helvete att jag skulle välja en 15-åring före en 25-åring som partner.
Citera
2023-02-07, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Du ältar samma om och om igen, uppenbarligen har du fel. Männen uppger fel ålder, de har fått napp tidigare, de mutar med gåvor, sprit, cigg, eller låtsas vara en person att lita på in i det lägsta. Sätt dig och läs lite FUPar ur kategorin så kommer du se svart på vitt att du har fel och kan sluta enfaldigt rapa upp samma skit om Dumpen om och om igen.

Jo fast dagens ungdomar är väldigt medvetna om faror på nätet vi det här lagret tror jag det är nästintill omöjligt för en medelålders man att få till en riktig träff utan betalning eller liknande.
Citera
2023-02-07, 20:52
Medlem
Citat:
Varför skulle man straffa sig att ha sex med någon man inte vill? Jag känner många vuxna kvinnor som i perioder av sina liv har mått riktigt dåligt och på grund av detta så ligger de runt. Fast aldrig med någon som inte vill göra det med, de är fullt kapabla till att säga nej till någon som inte attraherad av.

Jag tror inte att man per automatik ligger med en gubbe för att man mår dåligt. Isånnafall varför ligger inte tonårskillar med betydligt äldre damer om de mår psykiskt dåligt?
Antagligen som att kasta pärlor för svin, men kanske vill du verkligen veta: https://rokstjejjourer.se/tjejjouren-dalia/sex-som-sjalvskadebeteende
Citera
2023-02-07, 20:52
Bannlyst
Citat:
Du talar inte för alla män men kanske är du gravt autistisk eller personlighets-störd på andra sätt så du inte kan se andras perspektiv alls? Finns inte en chans i helvete att jag skulle välja en 15-åring före en 25-åring som partner.

Så kanske det är också i ditt fall och för visa andra.Det är jag menar är att det är svårt att avgöra ålder ibland,det finns 25 åringar som ser ut som 15 år och det finns 15 åringar som ser ut som 25 år.

Det jag försökte säga var att det finns inte en chans i världen att det är möjligt för någon att tända bara på tjejer över 18 år.
Senast redigerad av 60minuter 2023-02-07 kl. 20:58.
Citera
2023-02-07, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leon.Czolgosz
P4 Jönköping pratar om Dumpen men utan att nämna sajtens namn.
https://sverigesradio.se/artikel/kommunen-i-krismote-lararvikarie-var-domd-for-sexbrott

Här är artikeln på Dumpen: https://dumpen.se/2023/02/07/21926/
Spyr. Fyfan för att sådana äckel får verka bland barnen. Vikariepoolen och skolledningar har agerat otroligt ansvarslöst
Citera
2023-02-07, 20:57
Medlem
Citat:
Jo fast dagens ungdomar är väldigt medvetna om faror på nätet vi det här lagret tror jag det är nästintill omöjligt för en medelålders man att få till en riktig träff utan betalning eller liknande.
Vad baserar du dina påståenden på?
Vill du hävda att du är en barnexpert och förstår hur traumatiserade barn fungerar?
Du kanske till och med vill påstå att Dumpens konfrontationer är bluff?
Citera
2023-02-07, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vad baserar du dina påståenden på?
Vill du hävda att du är en barnexpert och förstår hur traumatiserade barn fungerar?
Du kanske till och med påstår att Dumpens konfrontationer är bluff?

Jo vem vet kanske är alla gäddor skådespelare som får betalt för att medverka.
Citera
2023-02-07, 21:02
Medlem
Citat:
Jo vem vet kanske är alla gäddor skådespelare som får betalt för att medverka.
Det är bra, nu har vi klargjort dina vanföreställningar.
Citera
2023-02-07, 21:10
Avslutad
Citat:
Skräpmänniskor? I min bok är det svårt att bli smutsigare än en vuxen person som ger sig på småflickor och pojkar för sitt nöjes skull.

Nej det är svårt att slå, men om det är ribban för hur smutsigt det kan bli så kan man alltså vara rejält mycket skräpmänniska utan att nå den ribban.

Det kanske är det som är själva anledningen att det hänger skräpmänniskor på Dumpen. Att allt de gör bleknar i jämförelse. I ett försök att rentvå sig själv.
Citera
2023-02-07, 21:13
Medlem
Pinoputchins avatar
Vasaloppsgäddan, visste till och med tydligt vad Dumpen är och vart dom opererar. Ändå chattar han med barn på Kik och fångas av Dumpen, vilken jävla nolla. 🤣

Och samma jävla fotselfies igen! Vad fan är det här, ingår fotfetisch i pedodiagnosen, nån som vet??! 🤔
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-02-07 kl. 21:20.
Citera
2023-02-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vasaloppsgäddan, visste till och med tydligt vad Dumpen är och vart dom opererar. Ändå chattar han med barn på Kik och fångas av Dumpen, vilken jävla nolla. 🤣

Och samma jävla fotselfies igen! Vad fan är det här, ingår fotfetisch i pedodiagnosen, nån som vet??! 🤔

Jag hittade hans Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in