Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Men jag ser Dumpens agerande som att en Porsche kör upp jämsides och försöker få personen att tävla, och sedan är det en civil polis i Porschen som stoppar personen.
Lägg därtill att föraren av bilen dessutom är en as läcker brud, som flashar tuttarna för bilisten som hon vill racea mot, för det är exakt vad Dumpen gör.
Börjar med att skicka massa nakenbilder som ska föreställa tonåringar, alltså barnporr, för att personen ska nappa på kroken.
Båda nämnda scenarier ovan, är helt orealistiska scenarier, förutom hos dumplingarna i tråden.
För dom själva vart "utsatta" som tonåringar, och det första dom skrev var att dom ville bli av med oskulden av en äldre gubbe, gärna 50 plus, för dom är så mycket mer erfarna. Gärna med en stor ölmage som en extra bonus.
Jag liknar Dumpen som vilken utpressare som helst online, förutom att Dumpen fått en mycket större spridning, och utnyttjar en lucka i lagen, som används på ett sätt som det inte var tänkt.
Om det inte vore för Swishdonationer, så hade inte Sara och Patrick engagerat sig överhuvudtaget, det är jag fullt övertygad om.
Dom skiter totalt i våra barn. Allt handlar om att tjäna pengar, skapa en freakshow, och hänga ut människor, med familj och allt.
Tål att tänkas på, Dumpen har många MÄNNISKORS liv på sitt samvete.