2023-02-07, 00:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Har inget att tacka Spurs för.

Du har inget att skylla på om ni tappar heller. Jag ska gratulera vänstertrollet om ni vinner. Men du med din otroligt verklighetsfrånvända och arroganta stil kommer få höra det för alltid om ni inte vinner.
Citera
2023-02-07, 05:57
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Jag har inte gett mig in i detaljerna gällande Citys påstådda fusk denna gång. Är väl egentligen inte så mycket nytt, om något, egentligen antar jag. City och dess fans säger att de är oskyldiga, alla andra säger att de är det men att de kommer undan med det. Innan ett officiellt beslut tas tänker jag inte investera någon större tid på det. Förväntar mig inga större bestraffningar om de får några.
Citera
2023-02-07, 07:15
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du har inget att skylla på om ni tappar heller. Jag ska gratulera vänstertrollet om ni vinner. Men du med din otroligt verklighetsfrånvända och arroganta stil kommer få höra det för alltid om ni inte vinner.

Jag för min del sänder ett stort tack till Harry Kane - once a gooner, always a gooner!
Citera
2023-02-07, 14:34
Medlem
Utropar vi Arsenal som seriesegrare om de skulle sluta 2a bakom City? Nu ser det bra ut för dem men som plan b liksom.
Citera
2023-02-07, 15:16
Medlem
Hur tror ni utredningen kommer påverka Cityspelarna resten av säsongen?
Citera
2023-02-07, 15:19
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Hur tror ni utredningen kommer påverka Cityspelarna resten av säsongen?

Inte alls skulle jag tro, så länge inte City får sina konton frysta och spelarna inte får lön bryr de sig inte nämnvärt skulle jag tippa.
Citera
2023-02-07, 16:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Kom gärna med bevis där Chelsea har brutit mot regler innan du slänger ut skit.

"This will take ages, lawyers, appeals, CAS etc, but, IF proven, potential punishments under PL rules W.51.1-5 include a reprimand, unlimited fine, suspension, “deduct points”, “recommend the League expels the Respondent from membership” and “pay compensation” to other clubs."
Det är alltså inte FFP som City har brutit mot som någon skrev i tråden, utan det är ligans regler. Manchester City charged with breaking financial rules by Premier League. Ligan har alltså fört en utredning mot city i 4 år, räkna med minst lika många år efter överklagningar fram och tillbaka.
Alltså, jag är ingen advokat och det är inte jag som sitter på bevisen för fusk till varken den ena klubben eller den andra.

Men att även Chelsea har brutit regelverket genom åren är bara helt uppenbart för alla och envar. Och förhoppningsvis, så står de i kön bakom Man City hos FA/UEFA.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-02-07 kl. 16:20.
Citera
2023-02-07, 16:18
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vart har jag påstått det, att jag kommer «skylla» bort det om vi skulle tappa det?

Jag är alltid saklig och ödmjuk. Men alltså, jag bryr mig väl skjortan i om du kommer gratta oss om/när vi har säkrat oss titeln. North London is RED !!
Citera
2023-02-07, 19:08
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Alltså, jag är ingen advokat och det är inte jag som sitter på bevisen för fusk till varken den ena klubben eller den andra.

Men att även Chelsea har brutit regelverket genom åren är bara helt uppenbart för alla och envar. Och förhoppningsvis, så står de i kön bakom Man City hos FA/UEFA.

Men du uttalar dig trots det som om du vore expert på ämnet och sitter på hemliga dokument om Chelseas ekonomi.

Chelsea kanske värvar några spelare av City efter nedflyttningen och det ska isåfall bli riktigt roligt att se ditt WT-arsle böla om hur vi förstör fotbollen.

Sug kuk Generalen!
Citera
2023-02-07, 19:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Men du uttalar dig trots det som om du vore expert på ämnet och sitter på hemliga dokument om Chelseas ekonomi.

Chelsea kanske värvar några spelare av City efter nedflyttningen och det ska isåfall bli riktigt roligt att se ditt WT-arsle böla om hur vi förstör fotbollen.

Sug kuk Generalen!
Behöver inte att vara expert eller känna till materialet för att veta att även Chelsea har fuskat.
Citera
2023-02-07, 19:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Real Madrid kräver att Luka Modric ska lägga av med landslagsfotboll ifall han ska få en ny kontrakt, han skulle ha stannat hos Spurs. Vem vill ha alla dessa tunga medaljer hängandes över nacken?
Citera
2023-02-07, 19:27
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Behöver inte att vara expert eller känna till materialet för att veta att även Chelsea har fuskat.

Eftersom du hela tiden försöker övertala andra om att du är Flashbacks fotbollsexpert och hur fel vi andra har så behöver du backa upp dina påståenden om Chelsea med fakta för att vinna tillbaks lite trovärdighet.

Tänker inte slösa mer tid på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in