2023-02-07, 06:52
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tyckte hon såg ut som en karl redan i första ögonblicket. Tror hen är transvestit. Arslet ser ut som hos en brottare och hela hon är maskulin.
Hon ser inte ut som en transvestit, hon tränar bodybuilding ditt pucko!
2023-02-07, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror du har svårt att se det vi andra gör. Snubben är ju helt skruvad och han beter sig som han var någon slags godsherre med drängar omrkring sig. Självgod och typiskt fet som såna där pösmunkar brukar vara. Precis som narcissisten Viktor talar han om sig själv och det finns inget stopp då det gäller eget beröm. Underhållande dock då folk gör bort sig i TV och man skrattar åt dom.
Tycker att din beskrivning passar mycket bra på skrytmånsen Eddie.
Sebastian höll sig ganska skrytfri långt in i programmet medan Eddie rivstartade från sekund ett och håller väl på och skryter än idag.
Eddie som inte ens är djurvän skryter om att han är guds gåva till kossorna. Patetiskt!
2023-02-07, 09:45
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Det är något märkligt bakvänt över hans sätt att tala om för de andra att han inte tror att de paktar. Som om han tror att de ska lita på honom för att han är lojal och förnekar paktandet inför de andra. För nog måste det stå klart för honom också att det förekommer pakter på Farmen, om inte så borde han nog gå en kurs i psykologi.

Är han ens terapeut för andra människor? Han kanske är terapeut för några djur?

Haha jo kanske låter rimligt, typ kossor. Hur i helvete kunde dom skicka över bollen, dom hade den i hand & det var öppet mål.. tre helt olika individer. Den mörka klart smartast av dom, samt den andra nya tjejen.. dom kunde haft storbonderollen & styrt några veckor men så jävla korkade att klockorna stannar.
2023-02-07, 09:46
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Ja "terapeuten" är ju totalt genombränd. Hade han gullat med min örsnibb på dedär sättet så hade jag gett honom skallen direkt.

Japp samt ge bort storbonderollen totalt klapp slut.
2023-02-07, 11:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Haha jo kanske låter rimligt, typ kossor. Hur i helvete kunde dom skicka över bollen, dom hade den i hand & det var öppet mål.. tre helt olika individer. Den mörka klart smartast av dom, samt den andra nya tjejen.. dom kunde haft storbonderollen & styrt några veckor men så jävla korkade att klockorna stannar.
Jag tror att de tänkte att de måste till Torpet för att ta amuletter. Men det är bara två personer som kommer till Torpet, en blir kvar på Farmen. Om då en är kvar som storbonde så klarar sig den personen EN vecka, men löper stor risk att bli förstekämpe veckan därpå. Då sitter de andra två fortfarande på Torpet. Det blir öppen jakt på den som är kvar efter storbondeveckan.

Nu har de tre förmodligen fått löfte av Nebba att två ska få komma till Torpet och den tredje ska inte bli utsedd till förstekämpe.

tror jag att de tänkte men vem vet.
2023-02-07, 12:29
Medlem
alfagubben ramlar 5 sek i balanstävlingen, kan inte smida ett järn och missar att Nebil har en pakt.
Sandra Ö är mer alfa än denna gubbe

gillade först Sebastian, Nebil och Andreas innan han lämande men Nebil och Sebastian känns bara störande på nåt sätt
sebastian tror han är stark men han har all vikt runt magen och små korta armar och ben så jag tror inte han är speciellt stark

Gillar Sandra Ö och Viktor mer än tidigare och Sandra Ö har lugnat ner sig lite och Viktor är småkul ändå

den nya gulliga arabtjejen heter Hannan inte hannah som några tror här
Senast redigerad av Nils9 2023-02-07 kl. 12:35.
2023-02-07, 12:36
Medlem
Tova måste ju vara utvecklingsstörd.
2023-02-07, 13:41
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Tycker att din beskrivning passar mycket bra på skrytmånsen Eddie.
Sebastian höll sig ganska skrytfri långt in i programmet medan Eddie rivstartade från sekund ett och håller väl på och skryter än idag.
Eddie som inte ens är djurvän skryter om att han är guds gåva till kossorna. Patetiskt!
Eddie är en tragisk person som inte tillför någonting än att snacka en massa skit. Orkar inte se snubben och tycker han enbart ser skitig ut. En idiot i mina ögon och när han titulerar sig som restaurangägare säger det allt. En pajas som inte borde fått deltagit i såpan. Men han snackade väl omkull produktionen och bjöd dom till sin restaurang.
2023-02-07, 13:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hon ser inte ut som en transvestit, hon tränar bodybuilding ditt pucko!
Sandra ser ut som en karl och har förmodligen varit en sån. Finns inget kvinnligt alls hos varelsen.
2023-02-07, 13:44
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
alfagubben ramlar 5 sek i balanstävlingen, kan inte smida ett järn och missar att Nebil har en pakt.
Sandra Ö är mer alfa än denna gubbe

gillade först Sebastian, Nebil och Andreas innan han lämande men Nebil och Sebastian känns bara störande på nåt sätt
sebastian tror han är stark men han har all vikt runt magen och små korta armar och ben så jag tror inte han är speciellt stark

Gillar Sandra Ö och Viktor mer än tidigare och Sandra Ö har lugnat ner sig lite och Viktor är småkul ändå

den nya gulliga arabtjejen heter Hannan inte hannah som några tror här
Det enda roliga med Viktor är när han beskriver hur otroligt populär han är. Till och med Anna Brolin är kär i honom och vill ligga.
2023-02-07, 13:47
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airikur
Tova måste ju vara utvecklingsstörd.
Hon låtsas spela ännu mer korkad än hon är och tror att hon är rolig. Hon smider nog en plan att ta hem det och är nog starkare än man tror. Själv hoppas jag på Christoffer som vinnare. Svårt att se något fint i någon av dom övriga och ingen man tycker om ens lite grann.
2023-02-07, 13:52
Medlem
När Blondie bråkade påminde när Andreas och Christoffer tjafsade och en invandrare avbryter det båda gångerna, då var det özcan, denna gång eddie.

Blondie bråkar i farmen video https://www.tiktok.com/@onedontworry/video/7191588134000413957

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in