2023-02-06, 20:24
Medlem
Kunde inte öppna länken. Gjorde ett nytt och eget experiment med samma tjänst som signaturen Stefan S använder.

https://gofile.io/d/MtSzWr
Senast redigerad av Knochenbrecher 2023-02-06 kl. 20:34.
Citera
2023-02-06, 20:29
Medlem
Ingen som har häktningsframställan på femtonåringen?
Citera
2023-02-06, 20:58
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knochenbrecher
Kunde inte öppna länken. Gjorde ett nytt och eget experiment med samma tjänst som signaturen Stefan S använder.

https://gofile.io/d/MtSzWr
Ett viktigt tips till fb läsare o skribenter.
Jag använder själv "Gofile", men ibland möts den som vill ladda ner länkat material utav besked om "Overloaded and can't be accessed" el. likn.

Oavsett om man använder dator, läsplatta eller mobil så bör man pröva att uppdatera sidan på nytt d.v.s. som att göra en "refresh".
Brukar själv pröva detta och allra oftast fungerar det efter ett (el. 2-3) försök.
Citera
2023-02-06, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubblus
BO sålde för äldre grabbar. Han valde att lura dom på en halv kasse och det var slutet för BO. hans skuld på 500 000kr tog död på honom.

Hur vet du att han hade en skuld?
Citera
2023-02-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Är det säkert att det är han?? Känner till honom isf….

Ja det är säkert. Vad kan du berätta om Leo? Hur väl känner du han? Är du förvånad över hans inblandning?
Citera
2023-02-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishCRACKHEAD

Det länkades till två stycken förut ju, en för 15 åriga Isak och en för Leo 16-åringen.
Citera
2023-02-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishCRACKHEAD

https://file120.gofile.io/download/0ae4ecae-9c84-446b-a05e-ec9653fe8224/Häktningsframställan%20.pdf
Citera
2023-02-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer
Ja det är säkert. Vad kan du berätta om Leo? Hur väl känner du han? Är du förvånad över hans inblandning?

Jag känner han inte alls, känner till hnm, han var tsms m en kompis till min dotter för 1-2 år sedan. Minns inte ens hur han ser ut men när jag såg att killen som häktats hette Leo och bodde i Fruängen så mindes jag att hon haft en kontakt i mobilen som hette just ”Leo Fruängen” kollade upp numret och såg att det var samma Leo.

Jag är absolut förvånad över att han är inblandad i detta och undrar hur han blivit det och vad hans relation till GM är och varför han skyddade honom.
Citera
2023-02-06, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najlifer

Varför pratas det om den här Leo när det enl häktningsframställan är Isak Brandin som är GM? 🤷🏼‍♀️
Citera
2023-02-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigglewiggle
Varför pratas det om den här Leo när det enl häktningsframställan är Isak Brandin som är GM? 🤷🏼‍♀️

Det är en till kille (Leo) som är häktad och det finns en häktningsframställan för honom i samma fil som den för Isak om man scrollar ned.
Han är häktad för grovt skyddande av brottsling och grov underlåtelse att anmäla brott.
Citera
2023-02-08, 14:37
Medlem
Jag kollade häktningsframställan för Isak och det står då att den gäller Mord 28/1 18:12, Storvretsvägen Huddinge.

Men adressen är ju inte samma som mordplatsen…. Så varför anges den adressen?
Citera
2023-02-08, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tigrinnan88
Jag kollade häktningsframställan för Isak och det står då att den gäller Mord 28/1 18:12, Storvretsvägen Huddinge.

Men adressen är ju inte samma som mordplatsen…. Så varför anges den adressen?

Grovt skyddande av brottsling vilket framgick av häktningsframställan som jag förstår att du inte läst. Skytten kan ha gömt sig efter mordet hemma hos honom eller liknande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in