2023-02-06, 20:23
Avslutad
Finns det nån trovärdig källa till att Sebastian är homosexuell eller är det påhittat i tråden?
2023-02-06, 20:27
Medlem
ziggarillens avatar
Dom 3 nya får skylla sig själva då dom valde Neball eller vad han heter. Djävla stolpskott. Farmen blir bara sämre och sämre. Även om dom inte klarar uppdragen så kommer pajasen med mat och dricka. Ser fram emot när den norska Farmen börjar. Varför ska fjanten ens komma dit och bedöma om dom klarat av det dom skulle göra?
2023-02-06, 20:36
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Då missade jag detta, jag har för mig att Anna sa igår att de inte får välja någon av sig själva, men då förstår jag din kärnreaktion

Nej de fick välja sigsjälva vilket gör valet ännu märkligare. De verkar inte vilja vinna. Vad fan gör de där?
2023-02-06, 20:53
Medlem
Är det bara jag som reagerar på hur låg tonhöjd Sandra pratar med?

Hoppas att Sebastian tar hem Farmen.
2023-02-06, 20:56
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sade Hannah till dig

Giljotinera grisarna! ny bygger Nevil galgbacken, låt veganen göra det

Ja veganen borde byggt alla slakt saker. Inte mer än rätt
2023-02-06, 21:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Är det bara jag som reagerar på hur låg tonhöjd Sandra pratar med?

Hoppas att Sebastian tar hem Farmen.
D och en till i tråden tål inte mörkare kvinnoröster, det är all vi hör, inte tonhöjd
2023-02-06, 21:01
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Dom 3 nya får skylla sig själva då dom valde Neball eller vad han heter. Djävla stolpskott. Farmen blir bara sämre och sämre. Även om dom inte klarar uppdragen så kommer pajasen med mat och dricka. Ser fram emot när den norska Farmen börjar. Varför ska fjanten ens komma dit och bedöma om dom klarat av det dom skulle göra?

Har du ngn inblick i när norska Farmen startar på nytt? (Dvs säsong 18). Den har ju redan sänts i Norge verkar det som, (september 2022), enligt googling. Men kan inte hitta något om när den sänds i Sverige… Har googlat samt kikar i appen tv4 play och även C more, hittar ej info. Man behöver ju det textat, då det är norska….

För övrigt tycker jag norrmännen i norska Farmen är mkt trevligare och mer angenäma att titta på, på nåt sätt. Vet inte varför men de svenska Farmen-deltagarna verkar mkt ”drygare”… 🤷‍♀️
2023-02-06, 21:02
Medlem
preben1969s avatar
Sandra o Hannan är bäst
2023-02-06, 21:02
Avslutad
Vilka korkade nya! Bara svarta tjejen som var smart! Dom gamla vill alltid ha bort dom nya! Hoppas Viktor Blondie JR eller Hannan vinner
2023-02-06, 21:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Nej de fick välja sigsjälva vilket gör valet ännu märkligare. De verkar inte vilja vinna. Vad fan gör de där?

Det kan man verkligen undra. Kanske för att de vill synas i TVrutan och bli C-kändisar?

Jag gillar inte Viktor men nu är det dags för honom att komma tillbaka. Ska bli kul att se hur Viktor och Christoffer kommer att interagera med varandra. Eller när surgubben J-C dyker upp på Farmen igen. J-C som hittills varit poppis "Farbror" till alla (tidigare) har ju verkligen visat sin sämsta sida på Torpet så varför han är med är också en stor gåta.
2023-02-06, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Värst va Nebil pratar genom näsan, han låter som att han är ständigt förkyld.
Nä, han är bara från Norrköping.
Östgötska
2023-02-06, 22:09
Medlem
ProfessionalOnlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Nu pratade jag om vad som har hänt just med svenskarna. Och det som har hänt med just svenska delen av befolkningen är att WTen har knullat sig till medel-Svenson titeln. Vissa saker har inget med invandring och transor att göra...tyvärr. Och dem här WTen är de som står för SD rösterna och tycker att en född kille ska alltid vara en kille så det är lite motsatsen än det du pratar om.

Tillbaka on topic.
Dagens avsnitt:

Du får tycka som du vill naturligtvis, jag snackar om hur vårt svenska samhälle är på dekis inklusive WT. Chilla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in