Citat:
Ursprungligen postat av
Kexchoklad2404
Tittade på Royale Unions Instagram, i ett av inläggen dem publicera idag så kan man se Gustafs mål där han gör en fin slängnick. Vänta bara tills Janne tar ut en halvskadad Zlatan och/eller en avslagen Quaison istället för han
Janne borde ha insett, fast det är ju knappast vedertaget med tanke på hans märkliga uttagningar förut, att det inte varit ett vinnande koncept att starta Quaison-Isak eller Quaison-Kulusevski på topp eller samspela dessa. Vi behöver en spelare med annorlunda egenskaper som kan vara tung att ha i t.ex. luftduellerna vid hörnor osv men jag är osäker på om Janne och hans gäng förstår detta. Man får hoppas att han går efter dagsform istället för att ta ut spelare på grund av vad de gjorde för 1-2 år sedan.
Ikväll har vi några svenskar att ha koll på om de startar eller får speltid:
Villhelmsson i Darmstadt
Ekdal i Burnley
Jesper Karlsson i AZ
Samtliga matcher är cupmatcher.