2023-02-06, 14:44
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybergubben426
Oj, sorry. Glömde länken. Lite ringrostig. Gädda nummer 159. Den lille brevbäraren som springer från IKEA i Kalmar.

https://dumpen.se/2022/10/28/pappagaddan-slass-napp-159-kalmar/

Eftersom han gillar att åka till Thailand kanske Thailändska ambassaden skulle få tillgång till materialet och utfärda en "non grata" på honom.
Citera
2023-02-06, 14:47
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Är det så?

Så skönt att vi har google idag och kan per automatik diskvalificera dumma och lögnaktiga kommentarer

Här har du:

https://sites.google.com/site/serialkillerstopics/race

Enjoy

Vi kan ju anta att statistiken är för "vita" länder. Finns säkert seriemördare i afrika/asien/arabstaterna sojm aldrig kommer med i statistiken.
Citera
2023-02-06, 15:49
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snitsigare
Fy fan vad svårt detta var att lyssna på. S*ras röst som brast, flickans rop på pappan. Hur jävla störd i huvudet är han inte?
Namn på äcklet?

Håller med. Jag kunde inte se klart klippet.
Citera
2023-02-06, 17:01
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
https://dumpen.se/2023/02/04/forskolepedagogen-undrar-om-han-ska-oppna-byxan-napp-189-skara-falkoping/

Fy fan, den här mannens dotter var verkligen ett potentiell framtida offer, om det inte är så att han redan har förgripit sig på henne.

Hoppas han aldrig mer får ha kontakt med sitt barn!

Fast skall man vara helt ärlig så tror jag inte att det funkar på det viset. Om du är pedofil betyder det inte automatiskt att du är incestuös.
Bara för att du själv tex är hetero och gillar kvinnor så betyder inte det automatiskt att du vill knulla din morsa liksom… krävs en del tankeverksamhet här..
Citera
2023-02-06, 17:11
Medlem
OveMalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nico77
Är du helt jävla efterbliven utöver den uppenbara inavelsbiten. Decoy kan översättas som 'lockbete', 'lockfågel', m.m. Så långt ifrån gädda som det går att komma.
Du får läsa vad jag skrev innan du börjar spela Allan. Frågan var varför de kallades gäddor och det är för att gäddor fastnar på kroken (lockbetet). Var läste du att gädda skulle översättas decoy? Har du svårt att ta till dig skriven text och tolka den? Det är mer du som framstår som efterbliven och gör bort dig så det sjunger om det. Gick du särskola eller är du bara lite mindre begåvad?
Citera
2023-02-06, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Förnamn är exakt samma (med exakt stavning) som skådespelare med efternamn som t.ex. Fox eller Douglas.
Efternamn är exakt samma som en amerikansk kvinnlig skådespelare med förnamn Scarlett Ingrid född 1984.

Läste att han bott i Herrljunga tidigare. Nån som vet om han även har jobbat på ett stort företag i Vårgårda?
Citera
2023-02-06, 17:26
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelvindan
Läste att han bott i Herrljunga tidigare. Nån som vet om han även har jobbat på ett stort företag i Vårgårda?

Enligt hans Linkedin så ska han ha gjort det.
Citera
2023-02-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Enligt hans Linkedin så ska han ha gjort det.
Tack då vet jag vem han är. Även om jag inte känner honom.
Citera
2023-02-06, 18:24
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Så djävla många har de väl ändå inte hängt ut så att man skall behöva vara orolig för att känna någon - vad umgås du i för kretsar, egentligen?
Sa jag det det eller?

Jag svarade på frågorna i TS, men den läste du kanske inte?
Citera
2023-02-06, 18:38
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Sa jag det det eller?

Jag svarade på frågorna i TS, men den läste du kanske inte?

Snälla någon - jag skämtade med dig, men mitt inlägg kanske träffade en öm punkt. är du månne en av gäddorna?

Jaja, vet inte om denna Dumpen gör ett ra jobb då det blir väldigt rättsosäkert och de gör detta enkom för pengar. Men, de förtjänar ju detta, de små grisarna, så kanske det är gudomlig rättvisa i det hela - hoppas bara de aldrig sätter dit någon oskyldig.
Citera
2023-02-06, 19:01
Medlem
MrPikes avatar
https://dumpen.se/2022/08/02/wondergaddan-napp-130/

Gubben utvandrade från Sverige tillbaka till Polen där han kom från som 25 åring.
Citera
2023-02-06, 19:50
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.kahn
taget från den andra fb-tråden:
”Rebus Gädda Napp #189 Skara

Förnamn: Samma som Jordan nr 23 i Chicago Bulls.
Efternamn: Justitieminister mellan 2014 och 2022.

Ålder: 40+6”
Fan vad fint. Då kan vi lägga en till barnknullare till handlingarna som kommer få sina fiskar varma titt som tätt de närmaste 30 åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in