2023-02-05, 18:56
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Väldigt snart så kommer ett mycket intressant förlopp att utspela sig. Vad jag vet den första gäddan som gör ett allvarligt försök att återintegrera sig både socialt och på sin arbetsplats. Nämligen VelarVille. Alla tog ju för givet att han var borta för gott både från arbetsplatsen och på alla andra sätt. Men icke! Nu meddellas att fanskapet kommer att börja på sitt jobb igen och företaget och facket verkar backa honom till 100 %, detta på bekostnad av hans arbetskamrater eftersom de måste behandla honom med full respekt som vilken medarbetare som helst. Skulle de inte behandla honom på ett korrekt sätt så är det de som ryker istället för honom.
Detta är synnerligen en bisarr situation, jag är tämligen glad att inte behöva jobba på den arbetsplatsen. Men detta är en rätt liten ort och jag kommer att följa denna utveckling med stort intresse..
Citera
2023-02-05, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Är du Gädda nr 120?
ja
Citera
2023-02-05, 19:08
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumpad2022
ja
Hur blev det efter uthängningen?
Citera
2023-02-05, 19:10
Medlem
Lenny Xs avatar
Citat:
ja

Snygg t-shirt
Citera
2023-02-05, 19:31
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
ja
Advokaten alltså. Jobbet fick du inte behålla har man kunnat lista ut. Har du någon inkomst nu eller lever du på besparingar/försäkringskassa?
Citera
2023-02-05, 19:36
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
kul att veta vilken man som betalt mest för att slippa hängas ut. jag skulle slippa om jag betalade en miljon men jag hade inte pengarna.

Vad sa polisen när du anmälde det då?
Citera
2023-02-05, 20:17
Medlem
Citat:
kul att veta vilken man som betalt mest för att slippa hängas ut. jag skulle slippa om jag betalade en miljon men jag hade inte pengarna.
Troll. Tror inte du är gädda 120. Bevis annars är det bara snack och försöka svartmåla det fina arbete dumpen gör.
Citera
2023-02-05, 20:26
Medlem
Den absolut roligaste, som har sämsta förklaringarna är Dansgäddan (Napp #153) Luleå. Haha,

Hellre fästingar än Dumpen (napp #109 Ullared) är också jävligt rolig.

Sen alla dubbelgäddor måste ju har IQ som en fiskmås.
Citera
2023-02-05, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bender.Rodriguez
Sist jag lästen något om fåntratten bodde han tydligen kvar i huset med frugan. Men han kanske bara är skriven på huset? Var ett tag sedan jag läste något om brillgökspeddot.

Googla hans namn + Åkers styckebruk och scrolla ner så finns en låst artikel från Juli förra året där det står att han och hans fru har sålt ett hus för 3 miljoner. De har olika efternamn dessutom.
Citera
2023-02-05, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Googla hans namn + Åkers styckebruk och scrolla ner så finns en låst artikel från Juli förra året där det står att han och hans fru har sålt ett hus för 3 miljoner. De har olika efternamn dessutom.

Hahahaha fyfan vad gott. Då gick det åt helvete med frugan och allt!
Citera
2023-02-05, 22:46
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Väldigt snart så kommer ett mycket intressant förlopp att utspela sig. Vad jag vet den första gäddan som gör ett allvarligt försök att återintegrera sig både socialt och på sin arbetsplats. Nämligen VelarVille. Alla tog ju för givet att han var borta för gott både från arbetsplatsen och på alla andra sätt. Men icke! Nu meddellas att fanskapet kommer att börja på sitt jobb igen och företaget och facket verkar backa honom till 100 %, detta på bekostnad av hans arbetskamrater eftersom de måste behandla honom med full respekt som vilken medarbetare som helst. Skulle de inte behandla honom på ett korrekt sätt så är det de som ryker istället för honom.
Detta är synnerligen en bisarr situation, jag är tämligen glad att inte behöva jobba på den arbetsplatsen. Men detta är en rätt liten ort och jag kommer att följa denna utveckling med stort intresse..

Håll oss gärna uppdaterade.
Citera
2023-02-05, 23:33
Medlem
taget från den andra fb-tråden:
”Rebus Gädda Napp #189 Skara

Förnamn: Samma som Jordan nr 23 i Chicago Bulls.
Efternamn: Justitieminister mellan 2014 och 2022.

Ålder: 40+6”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in