2023-02-05, 21:30
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Kohagen var mycket riktigt spikad inifrån. Alldeles så enkelt som jag tyckte det såg ut tidigare var det ändå inte. Det var inget fuskbygge, stolparna stod pall och brädorna böjdes långt ut innan de knäcktes.

Det var lite skojiga tävlingar. Angående balansen såg det ut som Nebil hade kunnat stå där länge. Hästskokastningen var de ganska bra båda två. Eller också hade Sebastian lite mer tur. Hästskorna brukar kunna rulla en hel del åt olika håll om de landar på kant. Slangbella var de rent usel på båda två. Det var rena lyckträffar de som träffade. Att tro det skulle vara någon fördel att ha skjutit med luftgevär eller vad det kan ha varit är riktigt naivt.
2023-02-05, 21:45
Medlem
Abelssuns avatar
Sebastian börjar bli lite väl självgod, "jag är bäst, jag ska vinna farmen".
2023-02-05, 21:54
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Börjar bli trött på Sebbes "fake-mysiga" tjockis aura ärligt talat! Hoppas folk börjar se igenom hans bullshit snart men är lite nojjig att så inte kommer vara fallet i slutändan..
2023-02-05, 21:57
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Han tror han kan vinna farmen menklarar inte att gå upp en våning i en vanlig trappa utan syrgas.
2023-02-05, 22:05
Medlem
mensverkets avatar
Sandra var ju riktigt fin i den där röda klänningen.
Hannan är lesbisk eller? Oväntat sexigt med den där skjortan och hängselbyxorna!
T.o.m negressen har vuxit i mina ögon. Är något med hennes blånegerfärg i kombination med köksreda.
2023-02-05, 22:10
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Du hade redan skrivit det jag förväntade mig du skulle skriva

Sandra är ju öppen med oss tittare med att hon inte gillar honom ur ett spelmässigt perspektiv, hon ropade ju på pappa när dom skulle starta grammofonen, varför du inte kan vara säker på att hon inte hyser hatkärlek till fanskapet
Att vara av åsikten att det är fel att säga elaka saker för att sen säga "jag skojade ju bara, herre gud" är ganska normalt, de flesta tycker att det är fel att säga elaka saker till andra människor. Så inte så konstigt att du hittade att någon här på flashback kommenterade ang hennes beteende

Vill hon spela ut honom ska hon ju spela smart, inte spela elakt.
2023-02-05, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Tjocka Sebastian är som en "Jabba the Hutt" som glider runt och tjuvlyssnar på allt som sägs och rövslickar allt och alla för att sedan hugga folk i ryggen när de inte ser. En tvättäkta hycklare den där feta klossen!

Instämmer till fullo!!
Tål knappt se honom🤮
2023-02-05, 22:36
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Psykoterapeuten verkar inte ha gjort det. Han vill ju se honom som ny storbonde eller uppfattade jag fel?
Nu vet jag inte hur högt värde vi ska lägga på hans expertis som "terapeut" men jag tror det var Nebba han "kämpade" för, och nämnde att Nebba skulle vara lika bra som den "bäste"(Alex).
Han har hängt en hel del med Nebba och Eddie (tycker jag har sett dem gå iväg tillsammans i barkunden ett par gånger) så jag tror att han försöker komma in i V.E.N.S pakten eller nått..
Han försöker köpa en plats till sig själv och hugga de 2 andra nya i ryggen, men de verkar inte köpa det.
De har nog också sett honom smöra för dem andra, han var bland annat väldigt snabb på att ge upp smide uppdraget för att smyga iväg och taktikprata. Bullfittan tog det som en triumf. Hon var helt inne på att visa sig duktig/kunnig och missar det sociala taktikspelet samtidigt som hon skapar nya fiender med folk som gillade henne (Blondie jr) vilken idiot!
Citat:
Han sägs vinna hela skiten, hoppas inte det stämmer. Någon skrev det här inne.
Han är både tung, stark och pluggar mycket så det är väl inte helt omöjligt att han vinner. Men då är det iså fall trots hans falskspel, inte på grund av.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-05 kl. 23:08.
2023-02-05, 22:48
Medlem
Jag hoppas verkligen inte att "Tjocksmocken" vinner, hän är så genomfalsk, äckligt att se hans liknande!! Tyvärr är många tjockisar är såna..

Eddie och JC är bra, men allra bäst är VIKTOR, han "lyfter" för varje avsnitt, rolig och underfundig dessutom...Heja Viktor!
2023-02-05, 22:52
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa
Jag hoppas verkligen inte att "Tjocksmocken" vinner, hän är så genomfalsk, äckligt att se hans liknande!! Tyvärr är många tjockisar är såna..

Eddie och JC är bra, men allra bäst är VIKTOR, han "lyfter" för varje avsnitt, rolig och underfundig dessutom...Heja Viktor!

Sant, Viktor vinner dessutom de tävlingar han sagt att han är bra på innan tävlingen är genomförd! Han är en harmlös skojare.
2023-02-05, 23:11
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kongeroa

Han äger och driver butiken "Sakligheter" i Kalmar. Undra vad hans anställda tycker om honom. Jag spyr på snubben!

Edit.

Varför skriver han sitt efternamn som "Westerlund", när han heter Västerlund?

https://se.linkedin.com/in/sebastianwesterlund
Senast redigerad av picapican 2023-02-05 kl. 23:21.
2023-02-05, 23:25
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ja, han är inte lite självgod den Michelingubben! En riktig rövslickare! Negressen är smart!

Märkligt att det bara är Achiato som ser igenom deras rövslickande.
Trodde att han Artin som verkar jobba hårt även skulle använda hjärnan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in