Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Psykoterapeuten verkar inte ha gjort det. Han vill ju se honom som ny storbonde eller uppfattade jag fel?
Nu vet jag inte hur högt värde vi ska lägga på hans expertis som "terapeut" men jag tror det var Nebba han "kämpade" för, och nämnde att Nebba skulle vara lika bra som den "bäste"(Alex).
Han har hängt en hel del med Nebba och Eddie (tycker jag har sett dem gå iväg tillsammans i barkunden ett par gånger) så jag tror att han försöker komma in i V.E.N.S pakten eller nått..
Han försöker köpa en plats till sig själv och hugga de 2 andra nya i ryggen, men de verkar inte köpa det.
De har nog också sett honom smöra för dem andra, han var bland annat väldigt snabb på att ge upp smide uppdraget för att smyga iväg och taktikprata. Bullfittan tog det som en triumf. Hon var helt inne på att visa sig duktig/kunnig och missar det sociala taktikspelet samtidigt som hon skapar nya fiender med folk som gillade henne (Blondie jr) vilken idiot!
Citat:
Ursprungligen postat av
picapican
Han sägs vinna hela skiten, hoppas inte det stämmer. Någon skrev det här inne.
Han är både tung, stark och pluggar mycket så det är väl inte helt omöjligt att han vinner. Men då är det iså fall trots hans falskspel, inte på grund av.