2023-02-05, 20:58
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Peter Griffin?
Han har en aura av Samhall.
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Du menar Bosse Bärkasse, han var en jävel på hästskor. Tror han har en proffskarriär där bakom sig, med den fysiken!

Ja, han är inte lite självgod den Michelingubben! En riktig rövslickare! Negressen är smart!
2023-02-05, 20:59
Medlem
Alfahanen är inte den smartaste..
2023-02-05, 21:00
Medlem
kukflashs avatar
”Jag sätter mitt liv på att dom inte paktar”
Jo tjena, lägg dig i giljotinen din idiot…
2023-02-05, 21:01
Medlem
Scapulas avatar
Ska bli fint när JC och Viktor återvänder så att det kan bli lite fart på farmen igen. Hoppas att två deltagare åker ut nu lär det laddats upp med massa amuletter.
2023-02-05, 21:01
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Asiato pratar om att slicka rövar, hon verkar trevlig!

Sandra har skjutit en del tidigare, flickvänsmaterial?
2023-02-05, 21:03
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Tova var ju nästan snygg i det där känsloläget. En till som fick protein varje morgon var Karin och Cia

Vad är det för fel på kvinner, som alltid har denna fetisch för att bada med just grisar

Nu har Sandra röd kjol på sig, okvinnligare än såhär blir det inte, hon värkar bli jävlig när hon är full!, mycket lovande, det är då hon kan ta kuk för att sedan glömma gårdagen.
Tydligen krävde smyglesbianen Hannah att bli nersupen innan hon vågar bjuda upp Sandra

Jag antar att Flashback snart ska gråta om att hon mobbar Blondie Jr, han är en mes
som inte vill dricka blod (vad hände med din djävulusiska avtar, det är svårt att se Sandra som en robot faktiskt) eller vara med om en slakt

Ja det är 3 protein-tjuvar i år. Och tydligen ska alla 3 ha tvingat till sig den på olika sätt om vi ska låtsas tro på statistlögner ett litet tag.

Jag antar att de gillar grisarna för att de vill känna sig på utsidan så som de känner sig på insidan d.v.s smutsiga.

Att ta emot kuk för en sådan "stark" kvinna ses som en svaghet, därför drömmer hon om en egen kuk att ge till alla sina kvinnor som Sandra G och nu Hannah. Freud pratade ju om att tjejer lider av penisavundsjuka, han hade delvist rätt iallafall.
Tror du Sandra G blir svartsjuk när hon sitter hemma och ser vad som sker med bullfittan och Hannah nu?

Hennes uppdrag i livet är att utmåla alla män som mesar och Bolndie jr tog emot den satsen som en duktig porrskådis, det var som att han aldrig gjort nått annat tidigare.. En riktig besvikelse

Gällande avataren så tänkt jag prova att vara neutral ett litet tag.. men det kommer nog snart upp nått ännu värre igen måste bara vänta tills hon eller nån annan förtjänar det
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-05 kl. 21:14.
2023-02-05, 21:04
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Ska bli fint när JC och Viktor återvänder så att det kan bli lite fart på farmen igen. Hoppas att två deltagare åker ut nu lär det laddats upp med massa amuletter.

Bullfittan eller Griffin får gärna lämna!
2023-02-05, 21:04
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Retar mig mer och mer på den harmynta tjockisen, som ska vara så PK och överdrivet snäll mot alla. Ingen som genomskådar honom!
Jo jag tror att alla där inne gör det. Han är för falsk, han skjuter sig själv i foten.
2023-02-05, 21:15
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jo jag tror att alla där inne gör det. Han är för falsk, han skjuter sig själv i foten.

Tjocka Sebastian är som en "Jabba the Hutt" som glider runt och tjuvlyssnar på allt som sägs och rövslickar allt och alla för att sedan hugga folk i ryggen när de inte ser. En tvättäkta hycklare den där feta klossen!
2023-02-05, 21:17
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Tjocka Sebastian är som en "Jabba the Hutt" som glider runt och tjuvlyssnar på allt som sägs och rövslickar allt och alla för att sedan hugga folk i ryggen när de inte ser. En tvättäkta hycklare den där feta klossen!
Klockren beskrivning
2023-02-05, 21:20
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Retar mig mer och mer på den harmynta tjockisen, som ska vara så PK och överdrivet snäll mot alla. Ingen som genomskådar honom!
Assi fattade ju direkt vad det var han försökte med! Sen att Rickard sätter sitt liv på att ingen pakt finns med Nebil och Sebbe visar på skrattretande dålig personkännedom Tror dock de flesta fattar att Sebbe inte är så harmlös som han vill framställa sig
2023-02-05, 21:23
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord

Han är en ny Masternind!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in