Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Tova var ju nästan snygg i det där känsloläget. En till som fick protein varje morgon var Karin och Cia
Vad är det för fel på kvinner, som alltid har denna fetisch för att bada med just grisar
Nu har Sandra röd kjol på sig, okvinnligare än såhär blir det inte, hon värkar bli jävlig när hon är full!, mycket lovande, det är då hon kan ta kuk för att sedan glömma gårdagen.
Tydligen krävde smyglesbianen Hannah att bli nersupen innan hon vågar bjuda upp Sandra
Jag antar att Flashback snart ska gråta om att hon mobbar Blondie Jr, han är en mes
som inte vill dricka blod (vad hände med din djävulusiska avtar, det är svårt att se Sandra som en robot faktiskt) eller vara med om en slakt
Ja det är 3 protein-tjuvar i år. Och tydligen ska alla 3 ha tvingat till sig den på olika sätt

om vi ska låtsas tro på statistlögner ett litet tag.
Jag antar att de gillar grisarna för att de vill känna sig på utsidan så som de känner sig på insidan d.v.s smutsiga.
Att ta emot kuk för en sådan "stark" kvinna ses som en svaghet, därför drömmer hon om en egen kuk att ge till alla sina kvinnor som Sandra G och nu Hannah. Freud pratade ju om att tjejer lider av penisavundsjuka, han hade delvist rätt iallafall.
Tror du Sandra G blir svartsjuk när hon sitter hemma och ser vad som sker med bullfittan och Hannah nu?
Hennes uppdrag i livet är att utmåla alla män som mesar och Bolndie jr tog emot den satsen som en duktig porrskådis, det var som att han aldrig gjort nått annat tidigare.. En riktig besvikelse
Gällande avataren så tänkt jag prova att vara neutral ett litet tag.. men det kommer nog snart upp nått ännu värre igen

måste bara vänta tills hon eller nån annan förtjänar det