2023-02-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Jag har bjudit hem tjejer till min familj efter två dejter.. inget konstigt vi är en stor familj och alla umgås med alla. När jag hade legat med henne så ville jag inte ses mer. Killar funkar så. Antingen fick han inte ligga med dig eller så fick han ligga och kände sig klar. Eller har han fått kalla fötter… och testar dig. Vi är lite fucked up. Jag vet ärligt talat inte. Kan vara vad som helst. Bättre att vara rak på sak har jag lärt mig med åren.

Håller med om att det är bättre att bara säga som det är, om han nu bara ville ligga eller om han visste att han inte ville träffas mer känns det ju bättre att få veta det än att gå runt och undra om man gjort något fel. Kanske inte alltid jättekul att göra i stunden men mycket bättre än att inte höra någonting tycker jag.
Citera
2023-02-05, 21:33
Medlem
swebarbs avatar
Du har inte gjort nåt fel TS, gissar han fick kalla fötter kanske nåni familjen sa nåt eller så fick han bara panik det gick för fort att han åt middag med dig och sin familj men nåväl, han är ung men ändå jävligt fegt att inte stå upp för vad han gör, blocka nån bara sådär när ni hade trevligt är sjukt respektlöst mot den andre man gör inte bara så, man kan hoppas samma sak drabbar honom en dag glöm den tönten och gå vidare helt enkelt, tråkigt men sånt är livet folk är konstiga och ändrar sig 10 minuter senare och blockar en.. dagens ungdomar...
Citera
2023-02-05, 21:45
Medlem
tilsammansnus avatar
Sällar mig till några av svaren som redan skrivits, bla att han möjligen sökte en one-night-stand med dig.

Vill personligen även tillägga det att du gjort absolut inget fel och som kille finner jag hans agerande egendomligt. Vara på dejt som går fint och sen blocka, jag har själv råkat ut för en sån behandling men vi dejtade inte utan jag tog kontakt för att fråga om dejt. Att den andre blockar en betyder att denne inte vill ha med en att göra, fine säger man bara och går vidare (kunde sagt på bättre vis iof).

Att han å ena sidan är så fin mot dig och tom. bjuder att vara med hans familj men sen blockar tvärt säger mig att han helt enkelt inte var ärlig när han fick dig tro det gick fint.
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Hm ja, men vem låter en träffa hela sin familj osv? Frågade om han var helt säker att det var lugnt att jag åt med de, och han verkade vilja det och sa att det absolut var lugnt. Skäms man inte för sina föräldrar om man bjuder hem någon på middag och allt för att sedan bara blocka?
Och ja absolut att det finns såna som inte skäms inför sin egna familj, detta att han inte gör det säger mig att han är kall och saknar känslor.

Faktist bättre därfög att ni gick isär för nån med sådan personlighet är det rena misären att vara i relation med, tro mig. Antar att du är känslomässig så se det isf från ljusa sidan. Men absolut att det var illa behandlat dig givet att det gick till som du beskrev. Ta erfarenheten som lärdom att det finns kalla fasad-typer därute som spelar fina men är tomma/elaka på insidan.
Citera
2023-02-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Sällar mig till några av svaren som redan skrivits, bla att han möjligen sökte en one-night-stand med dig.

Vill personligen även tillägga det att du gjort absolut inget fel och som kille finner jag hans agerande egendomligt. Vara på dejt som går fint och sen blocka, jag har själv råkat ut för en sån behandling men vi dejtade inte utan jag tog kontakt för att fråga om dejt. Att den andre blockar en betyder att denne inte vill ha med en att göra, fine säger man bara och går vidare (kunde sagt på bättre vis iof).

Att han å ena sidan är så fin mot dig och tom. bjuder att vara med hans familj men sen blockar tvärt säger mig att han helt enkelt inte var ärlig när han fick dig tro det gick fint.Och ja absolut att det finns såna som inte skäms inför sin egna familj, detta att han inte gör det säger mig att han är kall och saknar känslor.

Faktist bättre därfög att ni gick isär för nån med sådan personlighet är det rena misären att vara i relation med, tro mig. Antar att du är känslomässig så se det isf från ljusa sidan. Men absolut att det var illa behandlat dig givet att det gick till som du beskrev. Ta erfarenheten som lärdom att det finns kalla fasad-typer därute som spelar fina men är tomma/elaka på insidan.
Ja du har rätt, om han inte hade några som helst problem att avsluta det på det sättet så var han nog ingenting att ha ändå. Tack för all support, får se det från den ljusa sidan helt enkelt!
Citera
2023-02-05, 22:01
Medlem

Det kanske är någon annan som blockat dig?
Det kanske var ett misstag?
Varför inte ringa honom o fråga, för du har väl hans nummer?
När skulle ni ses nästa gång?
Citera
2023-02-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar

Nej, jag har ju inte hans nummer. Går ju att söka upp men eftersom han tagit bort på både tinder och Snapchat så fattar jag ju att han inte vill att jag ska kunna få tag i honom. Var också lite inne på om det var ett misstag eller någon annan som gjort det, men då tänker jag att man inte skyndar sig att blocka på båda ställen så snabbt. Hade varit mer troligt att någon annan gjort det om jag bara var borttagen på ett ställe, men när det är två ställen och så direkt inpå känns det ju verkligen som att han gjort det. Plus att om det nu var ett misstag så hade han ju kunnat skriva till mig från någon kompis mobil eller så, så det är helt enkelt bara han som blockat mig.

Vi hade heller inte en bestämd dag då vi skulle träffas igen eftersom han skulle iväg en vecka nu, men om vi hade träffats igen hade det mest troligt varit nästa helg.
Citera
2023-02-05, 22:16
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 45Lokar

Nej hon skall inte sänka sig till under han, det var han som blockade och han som får reparera ifall det var misstag genom att ringa henne.

Chanserna är att han blockade uppsåtligen och att då försöka kontakta han bara underblåser sadisten i han. Han kommer spela populär att tjejer jagar honom, hur fånigt det än låter så är det många som håller på med sådana lekar.

Det hon skall göra är att vara värdig och gå vidare, hitta en annan kille. Så om den första får syn på henne lycklig med en annan blir han vansinnig att inte ha lyckats såra.
Citera
2023-02-05, 22:39
Avslutad
Du har jo varit hemma hos honom så du måste väl veta hans adress? Annars kan du hitta det väldigt lätt.

Så vad du ska göra är att skriva en fin handskrivet brev och påminna hur fegt hans handling var.

Han ska sätts på plats ordentligt. Så gör man bara inte!

Du kommer mår så mycket bättre.

Kanske du t.o.m rädda en ny tjej från samma öde?

Men får det UT och våga visa att du är arig!

avsluta med *🖕* 😂
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-02-05 kl. 22:43.
Citera
2023-02-05, 23:24
Medlem
Bish0pTh3Pimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Ni hade inte sex som han vill, det är felet ingen orkar kämpa så länge för sex..
Han var alltså alltför mesig för att föreslå sex. Och på grund av att hon inte nämnde det så blockerar han henne.

Tjejen hittar säkert en bättre kille.
Citera
2023-02-05, 23:55
Medlem
Girlnextdoor751s avatar
Du behöver acceptera det och gå vidare. Du förtjänar bättre än så.. lycka till
Citera
2023-02-06, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Nej hon skall inte sänka sig till under han, det var han som blockade och han som får reparera ifall det var misstag genom att ringa henne.

Chanserna är att han blockade uppsåtligen och att då försöka kontakta han bara underblåser sadisten i han. Han kommer spela populär att tjejer jagar honom, hur fånigt det än låter så är det många som håller på med sådana lekar.

Det hon skall göra är att vara värdig och gå vidare, hitta en annan kille. Så om den första får syn på henne lycklig med en annan blir han vansinnig att inte ha lyckats såra.

Suck!
Dialog fungerar bättre än något tramsigt spel.
Tycker man om personen så är det väl självklart att man skall kontakta denne.
Citera
2023-02-06, 04:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixelpopglitter
Nej, jag har ju inte hans nummer. Går ju att söka upp men eftersom han tagit bort på både tinder och Snapchat så fattar jag ju att han inte vill att jag ska kunna få tag i honom. Var också lite inne på om det var ett misstag eller någon annan som gjort det, men då tänker jag att man inte skyndar sig att blocka på båda ställen så snabbt. Hade varit mer troligt att någon annan gjort det om jag bara var borttagen på ett ställe, men när det är två ställen och så direkt inpå känns det ju verkligen som att han gjort det. Plus att om det nu var ett misstag så hade han ju kunnat skriva till mig från någon kompis mobil eller så, så det är helt enkelt bara han som blockat mig.

Vi hade heller inte en bestämd dag då vi skulle träffas igen eftersom han skulle iväg en vecka nu, men om vi hade träffats igen hade det mest troligt varit nästa helg.

Det kan vara många olika anledningar. Kanske blockade han alla för han vill vara mobilfri en vecka.
Du vet inte förrän du pratat med honom. Varför bara gissa sig till o anta saker? Det blir sällan bra.

Vänta tills han kommer hem.
Delar man inte telefonnummer längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in