Sällar mig till några av svaren som redan skrivits, bla att han möjligen sökte en one-night-stand med dig.
Vill personligen även tillägga det att du gjort absolut inget fel och som kille finner jag hans agerande egendomligt. Vara på dejt som går fint och sen blocka, jag har själv råkat ut för en sån behandling men vi dejtade inte utan jag tog kontakt för att fråga om dejt. Att den andre blockar en betyder att denne inte vill ha med en att göra,
fine säger man bara och går vidare (kunde sagt på bättre vis iof).
Att han å ena sidan är så fin mot dig och tom. bjuder att vara med hans familj men sen blockar tvärt säger mig att han helt enkelt inte var ärlig när han fick dig tro det gick fint.
Citat:
Ursprungligen postat av
pixelpopglitter
Hm ja, men vem låter en träffa hela sin familj osv? Frågade om han var helt säker att det var lugnt att jag åt med de, och han verkade vilja det och sa att det absolut var lugnt. Skäms man inte för sina föräldrar om man bjuder hem någon på middag och allt för att sedan bara blocka?
Och ja absolut att det finns såna som inte skäms inför sin egna familj, detta att han inte gör det säger mig att han är kall och saknar känslor.
Faktist bättre därfög att ni gick isär för nån med sådan personlighet är det rena misären att vara i relation med, tro mig. Antar att du är känslomässig så se det isf från ljusa sidan. Men absolut att det var illa behandlat dig givet att det gick till som du beskrev. Ta erfarenheten som lärdom att det finns kalla fasad-typer därute som spelar fina men är tomma/elaka på insidan.