Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Jag kommenterar aldrig min läggning här i tråden, men med det sagt så vill jag ändå säga att man inte måste vara pedofil för att inte störa sig på snuskgubbar. Det är ganska uppenbart att det är ett inlärt beteende att hata pedofiler och hebefiler, och med tanke på att dessa grupper är de lägst sedda i samhället så är det naturligt att i synnerhet människor med låg social status hatar dem. I pedofiler så har de med låg social status en grupp att se ner på utan risk, till skillnad från till exempel homosexuella eller invandrare. Vi ser otaliga exempel på detta i tråden, men även bland de som ligger bakom Dumpen. Inga utbildningar, arbetslöshet, tatueringar, rökning, kamphundar, motorintresse, m.m går hand i hand med pedofilhat.
Haha, roligt försök till gaslighting. Människor som inte gillar gäddor som förgriper sig på barn måste vara WT, eller hur?
Vad du inte verkar förstå är att ni pedofiler orsakar oerhörd skada på de barn ni förgriper er på. Precis som att folk överlag ogillar våldtäktsmän, djurplågare, mördare av oskyldiga och liknande så gäller samma sak för pedofiler.
Ni verkar tycka att era egna snedvridna sexuella lustar är viktigare att tillfredsställa än oskyldiga barns liv och hälsa. Det är enligt många av er tydligen värt att förstöra ett barn för livet för att ni ska få utlopp för era fetisher? Vilken normal människa, oavsett status, skulle tycka att det här är ok?
Om man nu har en pedofil läggning så är det ens ansvar att söka psykologisk hjälp för den. Inte söka barn. Folk har i alla tider lyckats leva i celibat även när de varit "normal-sexuella" så det är absolut inte omöjligt. Har man pedofila drag så är det ens jävla skyldighet att inte sätta sina egna egoistiska lustar först.
Gör man det med ett barn som offer så är man inte längre värd att leva. Pedofiler som däremot lyckas tygla sig själva och inte rör barn (då de förstår att barnens hälsa är viktigare än deras egna lust och välbehag) har jag inga större problem med.